Tauku dedzināšanas diapazona nozīme

Burpee Šis vingrinājums, kas apvieno vairākas crossfit kustības vienlaikus, ir neticami energoietilpīgs, neskatoties uz ārējo vienkāršību. Aerobikas vingrinājumi galvenokārt ir vērsti uz tauku dedzināšanu, bet spēka treniņu mērķis ir sasprindzināt mērķa muskuļu grupas, iegūt to elastību un skaistu formu. Starp tik plašu sortimentu jūs noteikti varat atrast labāko variantu. Lai sajustu tieši sēžas muskuļus, jums ir jāpārnes svars uz papēdi, nevis uz pirkstu. Tā var būt vai nu manuāla masāža, vai aparatūras procedūras, kas uzlabo limfas plūsmu un noņem lieko šķidrumu.

vai mandeles sadedzina ķermeņa tauku ķermeņa tauku zudumu rutīna

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, tauku dedzināšanas diapazona nozīme daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu. Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus.

topi svars loss dziesmas lietojot tauku degli pēc ēšanas

No otras puses, ir svarīgi atzīmēt, ka parasti tiek uzskatīts, ka spēka treniņš ir labākā tauku dedzināšanas un muskuļu veidošanas metode, kā rezultātā notiek pamatīgas ķermeņa sastāva izmaiņas. Regulāri pārbaudiet sirdsdarbības ātrumu An aktivitāšu izsekotājs var palīdzēt jums izsekot sirdsdarbības ātrumam, veicot vingrinājumus. Jūs varat arī pārbaudīt sirdsdarbības ātrumu, izmantojot divus pirkstus, lai izmērītu pulsu pie plaukstas locītavas vai kakla vietā, kur tas izliekas uz jūsu žokli.

kā sadedzināt taukus no augšstilbiem ātri pārtika lai izvairītos mēģinot sadedzināt taukus

Skaitiet sitienu skaitu sešu sekunžu intervālā un pēc tam reiziniet ar desmit. Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad vidējais ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā. Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu!

kā sadedzināt taukus pēc 40 zaudējumu svars un citrons

Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts novājēšanas rīka lietotne un atdzišanas laikā. Piemēram, skriešanas skrējējs, kurš trīs reizes nedēļā skrien trīs jūdzes, vēlēsies vismaz divas ar pusi jūdzes atrasties mērķa sirds zonā ar ceturtdaļjūdzi no abām pusēm, lai sasildītos un atdzesētu.

Sasniegt savu likmi Jūsu sirds, tāpat kā jebkurš cits muskulis, laika gaitā veido izturību.

sejas novājēšanu ph fitness sadedzināt taukus

Jūs, iespējams, atklāsiet, ka, regulāri strādājot, jūs uzkrājat izturību noteiktai intensitātei, un ar šo intensitāti ir grūtāk sasniegt mērķa sirdsdarbības ātrumu. Tas nozīmē, ka jums būs jāmaina kārtība vai jāpalielina intensitāte, lai turpinātu sasniegt savus mērķus. Vidēji ik pēc 12 nedēļām jāpārskata treniņu plāns un jāpielāgo atbilstoši ķermeņa vajadzībām.

novājēšanu masāža hk svars loss crock pot receptes

Ja jums nepieciešama palīdzība, lejupielādējot izdrukājamo vingrinājumu tabulu, pārbaudiet tās noderīgi padomi.