Cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu

Dr Charlie Seltzer, vienīgais ārsts valstī, kas irar kuģa sertifikātu aptaukošanās medicīnā un Amerikas Sporta medicīnas koledžas sertificēts kā klīnisko vingrinājumu speciālists,piekrīt. Intermitējošais gavēnis: Zinātne par dzīšanos bez. Un tas ir ilgtspējīgi: svars mēdz noturēties, jo tas nav pārāk ierobežojošs uzturs. Šim nolūkam gramus rīsu vāra bez sāls, sadalot trīs porcijās.

Taču sajauciet šos beznodokļu periodus, lai noteiktu intervālus, un vērojiet, ka tauki ir izkusuši prom. Tas ir uztura metodes princips, kas pazīstams kā intermitējoša badošanās. Atšķirībā no daudziem populāriem uzturs, intermitējoša badošanās ir balstīta uz zinātniskiem pētījumiem tostarp Starptautiskās sporta aprites biedrības Turklāt intermitējoša tukšā dūšā neietver nekādu kaloriju cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu un var nomākt bada labāk nekā tradicionālās zemas kaloritātes diētas.

Kas ir periodiska badošanās?

Kas ir intermitējoša badošanās? Intermitējoša badošanās patiešām nozīmē tikai to ēšanas periodu, kam seko laika posms, kurā netiek ēšanas, kas laika gaitā atkārtojas, skaidro Čikāgas Ilinoisas Universitātes kinezioloģijas un uzturu asociētā profesore Krista Varadža, kas ir pētījusi sekas intermitējošas badošanās uz cilvēka ķermeņa sastāva. Pastāv trīs veidu intermitējoša tukšā dūšā: pilnas dienas tukšā dūšā barības dienas, nepakārtīgas ātras dienas, atkārtoti katru nedēļualternatīvās dienas tukšā dūšā 1 barošanas diena, 1 ātra diena, atkārtota ierobežota barošana barošanas stundas, barošanas stundas, atkārtoti katru dienu.

Visi trīs veidi piedāvā tādus pašus tauku sadedzināšanas ieguvumus kā pārtraukta badošanās.

Vai intermitējoša gavēne strādā par svara zudumu?

Reālās atšķirības ir tikai tas, cik ilgi jūs gavējat un ko jūs varat ēst ātri, Varādijs saka. Piemēram, gan pilnas dienas tukšā dūšā, gan paildzinātas dienas laikā, piemēram, jūs patērējat kalorijas ātrā dienā, lai iztvaikotu tauku zudumu, bet saglabātu muskuļus.

  • Kā noņemt taukus no sprauslas apgabala
  • Galvenais Veselība Piecas visbiežāk sastopamās badošanās kļūdas - un kā tās novērst Piecas visbiežāk sastopamās badošanās kļūdas - un kā tās novērst Dzeramais ūdens var palīdzēt novērst bada lēkmes un ir noderīgs arī citiem svarīgiem ķermeņa procesiem, piemēram, gremošanai un detoksikācijai.
  • Vai ir droši kombinēt periodisku badošanos un treniņu?
  • Sv john svara zudumu institūts
  • Vai gavēšana padara jūs gudrāku?
  • Kāpēc intermitējoša badošanās var būt labākais diētas plāns svara zudumam - Veselība
  • Saldie pipari - 0,2 kg.

Taču barojot ar ierobežotu laiku, jūs ātri lietojat nulles kalorijas piemēram, ūdeni un tēju. Visu veidu ēdienkartē var brīvi doties savvaļas savvaļā, lai gan, protams, visi diētas speciālisti ieteiks jums grāvāt junk un pielīmēt veselīgu cenu. Par to: Cilvēki parasti neizdzēš to barības dienā. Tieši tāpēc arvien vairāk pētījumu liecina, ka intermitējoša badošanās var darboties tāpat kā ierobežot jūsu kaloriju patēriņu, kad runa ir par svara zudumu.

Kādi ir viņu ieguvumi un kaitējums

Tagad intermitējoša gavēšana nav maģiska - jūsu kalorijas joprojām skaita. Tas ir tikai alternatīvs veids, kā sasniegt to pašu kaloriju ierobežojumu, saka Grant Tinsley, Ph. Ar intermitējošu badu jūs ēdat apmēram tādu pašu skaitu samazinātu kaloriju, tikai ierobežotā laika periodā. Jūs vienkārši dodat sev dažādus parametrus, lai dzīvotu. Galvenais ieguvums no intermitējošas badošanās ir īpaši svara zudums-tauku zudums.

Kad jūs ātri pietrūkst, insulīns nokrīt, kas ļauj ķermenim piekļūt pārtikas krājumiem ti, ķermeņa taukiem enerģijas iegūšanai, "skaidro Jason Fung, MD, Toronto balstītais nefrologs un The Complete Guide to Fast. Pētījums pēc pētījuma apstiprina, ka jebkura pārtraukta tukšā dūšā forma palīdzēs samazināt ķermeņa masu un uzlabot ķermeņa sastāvu, lai gan rezultāti, iespējams, ir aptuveni tādi paši, kā jūs redzētu, ierobežojot jūsu kalorijas.

Vienā pētījumā "Varadeja skrēja", kas publicēts Citi pētījumi liecina, ka pārtraukta badošanās var palīdzēt jums zaudēt svaru.

Kādas ir badošanās dienas

Vienā žurnāla translācijas medicīnā pētījumā tika noskaidrots, ka cilvēki, kuri mēģināja ierobežot barību, zaudēja vairāk tauku un uzturēja vairāk muskuļu nekā cilvēkiem, kuri ēda tikpat daudz kaloriju, bet 12 stundas, nevis astoņas. Zinātne ir jaukta, uz kuras ir labāka. Tomēr tiek apstiprināts, ka abas metodes darbojas.

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās? Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus.

Viena intermitējoša tukšā dūšā priekšrocība: palīdzat saglabāt muskuļu masu. Un, tā kā kā noņemt tauku ādu saglabājat šo muskuļu, jūsu vielmaiņa nemainīs to, kā tas varētu būt ar svara zudumu ierobežotu kaloriju.

Video: Transform Your Life (CANZUK) 蜕变の人生 Mengubah hidup anda تحويل حياتك 2021, Septembris

Patiesībā, badošanās patiešām palielina jūsu metabolismu, saka Tinsley. Ja jūs esat badošanās, jūsu ķermenis to uztver kā vieglu stresu, tādēļ pētījumi, kas faktiski parāda, ka jūsu relaksējošā vielmaiņa ir faktiski lielāka pēc nakts ātras un stundas ir logs, kurā redzat lielāko tauku sadedzināšanas palielināšanos, "Viņš skaidro. Piemēram, laika ierobežota barošana var palīdzēt kontrolēt cravings labāk kā noņemt vēdera tauku mājās parasto, visu dienu ganību, saskaņā ar pētījumiem no Alabamas universitātes Birmingemā.

Saskaņā ar pētījumu rezultātiem, kas iegūti no uzturvērtības viedokļa, ir pierādīts, ka alternatīvās dienas tukšā dūšā un pilnas dienas tukšā dūša ne tikai samazina ķermeņa tauku saturu, bet arī kopējo holesterīna un triglicerīdu daudzumu gan cilvēkiem ar lieko svaru, gan ar normālu svaru. Tā kā intermitējoša tukšā dūšā var stabilizēt insulīna līmeni - ja jūs neēdat, jūsu cukura līmenis asinīs samazināsies - ir pamats uzskatīt, ka tas varētu būt labs uzturs cilvēkiem ar 2.

Pētījumi arī liecina, ka pārtraukta badošanās var pat palīdzēt novērst Alcheimera slimību un vēzi, piebilst Fungs. Pārtraukta badošanās: kāda ir nozveja? Visi trīs mūsu eksperti ir vienisprātis: nepastāv īstas nepatīkamās sajūtas, kas saistītas ar periodisku badu. Fungs piekrīt: "Mēs, ārsti, pastāsimies, lai cilvēki vienmēr paātrinātu.

Kategorija

Pirms operācijas, pirms kolonoskopijas, ultraskaņas, pat asinīs tukšā dūšā, cilvēkiem ir nepieciešams ātri un nekas slikti nenotiek. Ar pagarināto badu vairs nav riska. Ko darīt, ja straujā logā pazūd pāris alus ar cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu Vienīgais reālais krāpšanās risks jūsu laikos ir tāds pats kā jebkura diētas krāpšana - jums nevajadzēs zaudēt svaru tik ātri, kā tad, ja būtu pilnīgi iestrēdzis, Varādijs saka.

Kas tai vajadzētu izmēģināt? Pārtraukta gavēšana ir droša ikvienam, kas to mēģina izmēģināt.

Ja jūs lietojat zāles, īpaši diabēta gadījumā, vispirms sazinieties ar savu ārstu, Fung iesaka. Ir svarīgi atcerēties intermitējošu badu ir ēšanas plāns, nevis diēta. Tas nozīmē, ka, protams, ir tāda veida persona, kas par to arī nemaksās. Ja tas nav želeja ar kaut ko jums patīk, jums nav nepieciešams, lai jūs fit šajā lodziņā tikai tāpēc, ka intermitējoša badošanās ir populāra tieši tagad.

Vai jūs varat veidot muskuļus ar pārtraukumiem badošanās laikā?

Gatavs mēģināt pārtraukt gavēni? Tātad: pirmās divas nedēļas intermitējoša gavēne būs sūkāt. Iespējams, ka Jums būs blakusparādības koncentrācijas trūkums, aizkaitināmība, galvassāpes, varbūt aizcietējumsun jūs varat justies izsalcis, bet jums nevajadzētu justies vājš, viņš piebilst.

cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu boulevard sliming vest atsauksmes

Uzziniet, kā tikt galā ar šiem, un zināt, ka, ja jūs varat uzņemt spēku pirmajās dienās, jūs esat zeltaini. Ja jūs nevarat izlemt, kura stratēģija vislabāk Jums ir - pilnas dienas tukšā dūšā, alternatīvās dienas tukšā dūšā un barotajā laikā, izmēģiniet katru mēnesi, Varady iesaka. Vienkārši atcerieties: ja jūs mēģināt visu dienu vai kādu citu dienu paildzināt, jūsu mērķis ir ēst kalorijas jūsu ātrā dienā, un tas veido 50g proteīnu kalorijas vērtībālai saglabātu muskuļu masu, viņa piebilst.

cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu sadedzināt taukus uz spin velosipēds

Atkal: nelietojiet savas barības dienas kā brīvu caurlaidi uz bufeti. Pagaidi, kā par to, kā strādāt?

Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti

Jūs joprojām varat strādāt ātri dienās, bet turpiniet strādāt ar zemu intensitāti un mēģiniet to sasniegt, lai sāktu savu ātro logu, nevis beigās, kad jūsu carb veikalos ir pilnīgi izsmelti, Tinsley iesaka. Arī: Saglabājiet jūsu ātro dienu maltīti pēc treniņa, Varādijs piebilst.

cik ilgi līdz svara zudums ar periodisku badošanu kā samazināt augšstilbus 3 dienu laikā

Bet, ja jūsu apmācības grafiks prasa smags treniņš ātrākajā dienā, kuru nevar pārvietot, pievienojiet kalorijas, kas sadedzinātas uz jūsu dienu skaitu, lai jūs nekaitētu muskuļiem. Pēc vai kalorijas jums nav nepieciešams kompensēt, bet, ja jūs sadedzināt vai vairāk ātru dienu, nevis tikai uzturēšanas kalorijas ar 50 g olbaltumvielu, ēdiet kalorijas ar 80 g vai vairāk olbaltumvielām, Varādijs iesaka.

Populārākas Kategorijas.

Kas ir periodiska badošanās - un vai tā ir domāta jums?