Kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās

Sievietēm šis rādītājs nedrīkst pārsniegt 84 cm, vīriešus - 94 cm. Kāju pacelšana ar svariem Šķērsvirziena vēdera muskuļi Apgulieties uz paklāja. Šī amerikāņu sieviete spēja likt simtiem un tūkstošiem cilvēku zaudēt svaru. Jūs varat ēst beztauku majonēzi, sviestmaizes, sulu un bezalkoholisko alu. Pirms zaudēt svaru vēdera rajonā, pievērsiet īpašu uzmanību ikdienas uzturam. Daudzi treneri sievietēm parasti aizliedz darīt preses sānos krampjus.

  • Labākā hr zona lai sadedzinātu taukus
  • Cik svara zudums ir tīrs 9
  • kā ātri zaudēt svaru mājas apstākļos - One Two Slim

Un sāciet "griezt velosipēdu", pārmaiņus nolaižot kājas uz grīdas. Ir svarīgi nepacelt muguras lejasdaļu no grīdas, pretējā gadījumā vingrinājums būs neefektīvs. Pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī.

Kāju pacelšana ar svariem Šķērsvirziena vēdera muskuļi Apgulieties uz paklāja. Jūs varat turēties pie paklāja malām ar rokām.

Pakariet svarus uz kājām vai saspiediet hanteli ar kājām. Un jūs sākat pacelt kājas taisnā leņķī. Vingrinājums tiek veikts, līdz muskuļi sadedzina. Ķermeņa pacelšana un nolaišana Taisnais muskulis Visizplatītākais vingrinājums. Ķermeņa stāvoklis ir horizontāls, kājas ir saliektas ceļos, rokas ir saspraustas aiz galvas.

Ir nepieciešams, lai kājas būtu fiksētas, tāpēc labāk to darīt kopā ar partneri. Paceliet rumpi, līdz ceļi pieskaras krūtīm, un atgriezieties sākuma stāvoklī. Dēlis Visi vēdera muskuļi Paņemiet atspiešanās stāvokli un pēc tam nolaidieties uz elkoņiem. Stumbrs ir taisns, bez muguras līkumiem vai iegurņa pacēlumiem. Stāviet šajā pozīcijā 40 sekundes.

Produkti, kas dedzina taukus organismā

Griešanās Iekšējie slīpi muskuļi Ieņemiet horizontālu stāvokli. Abas rokas ir savienotā stāvoklī aiz galvas, kājas labākais veids kā noņemt kuņģa tauku saliektas ceļos.

Pievelciet vēderu un lēnām paceliet rumpi. Dariet to, līdz tas sadedzina. Paceļot kājas Iekšējie slīpi muskuļi un taisnās zarnas muskuļi Guļot uz paklāja, nolaidiet rokas gar rumpi.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Paceliet kājas, pēc tam mēģiniet pacelt sēžamvietu no paklāja. Turiet šajā pozīcijā dažus mirkļus un atgriezieties sākuma stāvoklī. Sānu gurkstēšana Iekšējie slīpi muskuļi Horizontālā stāvoklī salieciet kājas, kājas atrodas plecu platumā.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1.

Rokas slēdzenē uz kakla. Un mēģiniet ar labo plecu sasniegt kreiso ceļgalu un otrādi.

12 viltības, kas reāli palīdz ātri zaudēt svaru mājas apstākļos

Dariet to vismaz 15 reizes. Katrs vingrinājums ietekmē noteiktu muskuļu grupu, kas ļaus sasniegt dažādus rezultātus.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās burning tauki atpakaļ

Griešanās Uz gurkstēšanu balstīti vingrinājumi ir pamats plānai jostasvietai. Turklāt šādi vingrinājumi ir lieliski piemēroti svara zaudēšanai vēderā. Šādi vingrinājumi ar dažāda veida pagriezieniem lieliski nostiprinās vēdera muskuļus, kā arī sūknēs vēdera sānu muskuļus, kas padarīs vidukli plānāku. Fitball Vēl viens efektīvs vingrinājumu veids ir fitbola vingrinājumi.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās novājēšanas ceļi

Turklāt šāda veida vingrinājumi ietver vairākas ķermeņa daļas vienlaikus: muguru, abs, gurnus. Tas nozīmē, ka šāda veida vingrinājumi būs ne tikai efektīvāki, bet arī grūtāki.

Kā sadedzināt viscerālos taukus uz vēdera? Run ir noderīgs svara zudumam, bet nav parādīts ne visiem. Ja ķermenis ir kg, tad ļoti pretrunīgs jautājums, vai palaist. Pārmērīgais ķermeņa svars ir kaitīgs mugurkaula un ceļgaliem. Darbojoties ar lielu papildu kilogramu skaitu un ar kļūdām tehnikā izraisa sirds un asinsvadu sistēmas pārslodzi.

Fitball vingrinājumi: Griešanās: Novietojiet sēžamvietu uz bumbas, kājas paralēli viena otrai. Pakāpeniski nolaidiet sevi tā, lai fitballā paliktu tikai mugura.

Produkti, kas dedzina taukus organismā

Paceliet rokas aiz galvas un lēnām sāciet griezties. Veiciet 3 komplektus pa 15 atkārtojumiem. Bumbas piespēle: gulēt uz vēdera, saspiest fitballu starp kājām. Sāciet sasniegt ar rokām uz kājām un mēģiniet nodot bumbu rokās.

Atkārtojiet vingrinājumu 10 reizes. Fitball izritināšana: bumba atrodas jūsu priekšā, ceļos aiz tās, plaukstas uz bumbas. Sāciet ripināt bumbu prom no sevis, līdz kājas ir atdalītas ceļos un rokas ir izstieptas aiz fitbola.

Veiciet komplektus 10 reizes. Šādi vingrinājumi ir ļoti efektīvi tauku dedzināšanai vēderā, kā arī ļauj izstiept iekšējos muskuļus, kas ļaus vēderam savilkties.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās loka treneris tauki sadedzināt

Kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās daļa vingrinājumu ir vērsti uz to izpildi sporta zālē. Bet ko darīt, ja nav iespējas apmeklēt zāli. Īpaši šim nolūkam ir vingrinājumu komplekti, kurus ir viegli veikt mājās. Vingrinājums Kā to izdarīt Šūpojiet zeķes Horizontālā stāvoklī novietojiet rokas aiz muguras un paceliet kājas saliektas 90 grādu leņķī.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās pārtika izvairās no svara zuduma

Zeķes jāatvelk atpakaļ. Augšējā mugura tiek pacelta no grīdas.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri mājās lpg novājēšanas mašīna cena

Nolaidiet vienu kāju uz grīdas, līdz pieskaraties grīdai. Tad atkal sākuma stāvoklis un tas pats ar otru kāju. Kāju pacelšana Apgulieties uz vēdera.