Kā sadedzināt taukus ātri uz velosipēda, 3 VINGRINĀJUMI, KAS SADEDZINA VAIRĀK TAUKU NEKĀ SKRIEŠANA - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2

Krava bija vismaz 2,5 stundas, tikai 3 treniņi nedēļā. Plāns ir veidots tā, lai jūs pēc iespējas vienmērīgāk iegremdētos treniņos; to panāk, pārmaiņus ejot un skrienot: 1.

Auksts sadedzina taukus. Efektīvs veids, kā zaudēt svaru.

10 iemesli, kāpēc jums jābrauc ar velosipēdu

Iznīcini tauku iemeslus: praktiski padomi Auksts sadedzina taukus. Iznīcini tauku iemeslus: praktiski padomi Enerģijas patēriņam kas cilvēkiem parasti ir mērāms kalorijās aukstā laikā teorētiski vajadzētu būt lielākam. Ko zinātne saka par šo tēmu?

kā noņemt tauku ādu

Un vispār loģiski var pieņemt, ka aukstā laikā ķermenim ir nepieciešams vairāk enerģijas, lai uzturētu temperatūru. Termoregulācijai ķermenim ir jāražo kā sadedzināt taukus ātri uz velosipēda, it īpaši, ja apkārtējā temperatūra ir zema. Bet tas nav tik vienkārši. Auksts patērē vairāk enerģijas tikai tad, ja jums patiešām ir auksti Zinātnieki raksta 1ka sasilšanas nolūkā ķermenis aktivizē "brūnos taukus" - tauku krājumu veidu, kuru viena no galvenajām lomām ir ķermeņa siltuma ražošana.

Tankkuģis lēnām transportē lielas enerģijas rezerves, lai tās izmantotu vēlāk - tas simbolizē baltos taukus. Sporta automašīnai ir nepieciešama degviela, lai to sadedzinātu uz vietas - un tie ir brūni tauki.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Tomēr termoregulācijas un siltuma izdalīšanās process notiek tikai tad, kad jūs patiešām jūtaties auksts Sākot ziemā nodarboties ar fiziskām aktivitātēm - skriešanu vai slēpošanu - muskuļi sāk siltumu. Un ķermenis no fiziskās slodzes rada tik daudz siltuma, ka ir pietiekami, lai saglabātu siltumu.

Profesors Hermans Pontzers no Hantera koledžas skaidro, ka tieši tāpēc, vingrojot aukstumā, jūs varat ģērbties samērā viegli un nebūs auksti, bet, ja muskuļus nepielādējat, ķermenim būs jāsasilst un vai nu nepieciešams daudz siltāks apģērbs. Tātad, ja vēlaties izmantot aukstumu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju - labākais veids - vienkārši nedari to.

Šajā gadījumā ķermenis jutīsies auksts un sāks aktivizēt un dedzināt brūnos taukus, jūs varat arī sākt drebēt - tas arī sadedzina papildu kalorijas - saka profesors.

Bet kā jūs varat darīt ziemu un sadedzināt papildu kalorijas no aukstuma? Teorētiski tas varētu notikt, ja jūs ģērbtos tik auksti, ka pat vingrinājumi nav pietiekami, lai jūs sasildītu. Bet pat šādā vidē labākajā gadījumā jūs sadedzināsiet tikai nelielu daudzumu papildu kaloriju. Pētījumos cilvēki tika novietoti aukstos apstākļos uz visu dienu, un tas deva tikai papildu kcal.

Miega uzlabošana. Riteņbraukšanas brauciens no rīta agri palīdz pamosties ātrāk.

Un tas ir par dienām, nevis stundas treniņu- saka zinātnieks Cipess. Treniņu ar kaloriju sadedzināšanu īpatsvars jau ir diezgan mazs Ir arī svarīgi atcerēties, ka fiziskās aktivitātes fizisku aktivitāšu veidā - pat ja jūs regulāri vingrojat - sadedzina tikai nelielu daļu kaloriju salīdzinājumā ar visu jūsu aktivitāti.

Bāzes vielmaiņa vai enerģijas patēriņš miera stāvoklī - kaloriju daudzums, kas ķermenim nepieciešams, lai miera stāvoklī veiktu pamata dzīves funkcijas - piemēram, elpošanu, sirdsdarbību. Enerģijas izdevumi fiziskām aktivitātēm - papildu enerģijas patēriņš JEBKĀDĀM fiziskām aktivitātēm: tas ietver ne tikai nodarbības sporta zālē, bet arī ikdienas satraukumus, pozas uzturēšanu, mušu medīšanu, rakstīšanu uz tastatūras.

Sadedzinātās kalorijas riteņbraukšanā

Tas ir, sadedzinot kcal diezgan noturīgā stundu treniņā 3 reizes nedēļā, jūs treniņiem tērējat kcal enerģijas nedēļā. Un nodarbības aukstumā kā arī otrādi - karstā atmosfērā šiem izdevumiem praktiski neko nepievieno, tāpēc nevajadzētu cerēt, ka aukstuma dēļ sadedzinās ievērojami vairāk kaloriju. Desmit minūtes drebuļu aukstumā sadedzina vairāk enerģijas nekā stunda ar nekustīgu velosipēdu.

Recenzijas Kā tas palīdz mazināt celulītu? Tā Intensīvi stimulē dedzināšana tauku šūnas, samazinot redzamu Celulīta, piemēram, nevienmērīgs ādas ar izciļņiem uz virsmas. Rezultātā jūsu āda ir acīmredzami uzlabojusies, kļūst gludāka, tvirtāka ar paaugstinātu elastību. Krēms uzlabo šūnu metabolismu, paaugstina enerģijas ražošanu un uzlabo mikro cirkulāciju, kas ievērojami smooths, ķermeņa kontūras un samazina celulītu.

Pie šāda secinājuma nonāca Austrālijas Medicīnas pētījumu institūta Garvana Sidneja pētnieki, kuri pētīja tā saukto "brūno" tauku lomu cilvēka ķermenī. Ir zināms, ka mūsu ķermenī ir divu veidu tauki - balti un brūni, vai brūni. Pirmajā tiek uzglabāta "papildu" enerģija, kas var būt noderīga ārkārtas situācijās, piemēram, ja nāk bads vai aukstums. Savukārt otrais atbrīvo šo enerģiju, lai uzturētu nemainīgu ķermeņa temperatūras līmeni. Ik pēc 50 gramiem balto tauku tiek uzglabāti apmēram kcal, un ik pēc 50 gramiem brūno tauku šie kcal tiek sadedzināti.

Lielākā daļa visu brūno tauku jaundzimušo ķermenī - tas nodrošina viņiem temperatūras līdzsvaru, savukārt termoregulācijas sistēmas vēl nav pilnībā izveidotas.

Pieaugušajiem to ir daudz mazāk, bet joprojām ir. Zinātnieki jau sen meklē veidus, kā palielināt brūno tauku daudzumu pieaugušo ķermenī, cerot tādējādi "ieslēgt" dabiskos mehānismus cīņā pret aptaukošanos un ar to saistītajām slimībām - diabētu, neauglību, sirds un asinsvadu slimībām utt. Iepriekšējie pētījumi ir parādījuši, ka vingrinājumi palīdz pārvērst daļu no baltajiem taukiem par brūniem.

5 Ātrās riteņbraukšanas priekšrocības veselībai

Bet tie, kas mēģināja to izdarīt, zina, cik grūti tas ir - jums ir nepieciešamas vairākas stundas ilgas vingrinājumi simulatoros vai skrejceliņā, lai zaudētu vismaz pāris kilogramus svara. Austrālijas zinātnieki ir pierādījuši, ka uzturēšanās aukstumā 10—15 minūtes enerģijas patēriņā pārsniedz stundu ilgas apmācības ar nekustīgu velosipēdu.

Lai to izdarītu, viņi ievietoja viegli ģērbtus brīvprātīgos testētājus telpā ar pakāpeniski pazeminošu temperatūru no 18 līdz 12 grādiem pēc Fārenheita tas ir tauku dedzināšana brokastu smalkmaizītes mīnus 11 līdz mīnus 8 pēc Celsija. Jau pie 16 grādiem mūsuprāt, apmēram mīnus 9 viņu muskuļi sāka drebēt no aukstuma, cīnoties ar siltuma zudumu.

Īpaši sensori uz viņu ķermeņa reģistrēja kratīšanu un tās intensitāti. Zinātnieki nolēma noskaidrot, kā notiek šis process, pētot hormonus, kas iesaistīti kaloriju sadedzināšanas procesā.

Drebošos muskuļos viņi atrada hormonu irizīnu, kas tika atklāts tajā pašā institūtā Bet zinātnieki neapstājās pie tā un nolēma uzzināt, kāpēc muskuļi fiziskās slodzes laikā sadedzina arī enerģiju.

  • Tas ir saistīts ar mentalitāti, ka velosipēdi ir domāti bērniem un neparādās prestiži.
  • Recenzijas Piemērots ādas: visiem ādas tipam 1.
  • 10 iemesli, kāpēc jums jābrauc ar velosipēdu
  • Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai? - Keto Guru
  • Sadedzināt taukus augšstilbiem
  • Novājēšanu peldkostīmi dibeni
  • Tas palīdz sadedzināt kalorijas, un tas ir lielisks stresa mazinātājs.
  • Mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm

Tie paši brīvprātīgie tika uzlikti uz velotrenažieriem. Izrādījās, ka treniņa laikā hormons irizīns veidojas arī muskuļos, kā arī tad, kad tie dreb no aukstuma. Tiesa, hormons sasniedza tādu pašu līmeni tikai pēc stundas treniņa. Tas ļāva izvirzīt hipotēzi, ka vingrinājumi atdarina procesus, kas organismā notiek aukstās slodzes laikā.

Kā pareizi zaudēt svaru ar velosipēdu

Uzglabāto balto tauku pārveidošana par brūniem taukiem arī aizsargā dzīvniekus no aptaukošanās, diabēta un tauku hepatozes, sacīja pētnieki. Viņi cer, ka atvērtie modeļi radīs jaunus veidus, kā ārstēt aptaukošanos. Nu, tiem, kas vēlas zaudēt svaru paši, šī informācija ir arī interesanta.

Tiesa, aukstumā pļāpāt zobus diez vai ir tā vērts - jūs varat saaukstēties. Bet mēs esam diezgan spējīgi apvienot āra aktivitātes ar zemāku temperatūru - ne velti dziesmā teikts, ka "mūsu krievu asinis deg aukstumā". Mūsu senči neko nezināja par Irozinu, bet nāc - pēc tvaika istabas viņi gulēja sniegā, iegremdējās ledus bedrē un parasti mīlēja ziemu.

Nu, kā sadedzināt taukus ātri uz velosipēda progresējošai svara zaudēšanai tagad ir kriosaunas - tur jūs varat daudz ietaupīt.

svara zudums konkurence sver padomus

Siltasiņu dzīvniekiem ir divi veidi, kā ātri sasildīties pašiem, nevīstot sevi, nedzerot un neēdot. Pirmkārt, viņi sāk drebēt, un zemādas muskuļu darba rezultātā tiek atbrīvots siltums.

paceliet palaist sprādziena tauku zudumu

Bet, ja vairs nav spēka trīcēt, bet joprojām ir auksti, ieslēdzas otrais sildīšanas mehānisms. Šūnas brūni tauki intensīvi sadedzina kalorijas un izstaro siltumu, kā sadedzināt taukus desmit dienās no pirmā acu uzmetiena nav saistīts ar muskuļu kontrakcijām.

Kas ir labāk darbojas vai velosipēds? Kas ir efektīvāks skriešanas vai riteņbraukšana

Izrādās, ka drebuļi ir nepieciešams solis ķīmiskai sasilšanai. Kā atklāja vairāku nodaļu speciālisti Dr Francesco Celi vadībā, zemādas muskuļi, kas drebējot saraujas, izdalās hormonu irizīns signāls tauku šūnām, ka ir pienācis laiks paātrināt vielmaiņu un radīt siltumu. Pētnieku darbs publicēts šūnā Metabolisms.

Pilns ķermeņa tauku zaudējums 14 dienu laikā bez lēkāšanas! Bezmaksas mājas treniņu ceļvedis

Irizīns ir pazīstams kā hormons, ko muskuļi ražo slodzes laikā. Eksperimenti ar grauzējiem ir parādījuši, ka tas stimulē siltuma izdalīšanos normālas šūnās baltie taukikas galvenokārt paredzēts lieko lipīdu uzglabāšanai.

Šie dati pamudināja Frančesko Celi un viņa kolēģus uzskatīt, ka irizīns var stimulēt vielmaiņas procesus brūnajās tauku šūnās un pastāv saikne starp abām siltuma ražošanas sistēmām.

Lai pārbaudītu savu hipotēzi, pētnieki uzaicināja desmit brīvprātīgos, kuru ķermeņa uzbūve bija 27 ± 5 gadi.