Ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums. 10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Treniņu programma sporta zālē vīriešiem atšķiras no sieviešu versijas ar lielu slodzi un izturības aizspriedumiem. Jūs varat labi zaudēt svaru bez spēka treniņiem, bet vai varat samazināt ķermeņa tauku daudzumu organismā?

Jebkura vingrinājuma forma rada gludu siluetu un spēcīgu sirds un asinsvadu sistēmu.

ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums

Un ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums sinerģija palielina izaicinājumu un ir iedvesmojusi vadošos fitnesa trenerus izmēģināt savu roku radošajos kombos, lai jūs varētu izmēģināt pats. Programmas dizains Kettlebells un ķermeņa svara ķēdes var tikt izmantotas stiprības stiprināšanai, ja dodaties ar smagiem svariem un zemiem reps, vai tauku zudumiem ar vieglākiem svariem un augstiem reps.

ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums

Par tauku zudumu, jūs vislabāk off pārmaiņus katra veida izmantot, vai katra veida ķēdes, ar nelielu atpūtu starp, konsultē Timothy Bell, dibinātājs Jungle Fit personīgo apmācību. Tā vietā, lai veiktu turku get-ups ar smagiem svariem, dodieties uz augstiem repsiem ar šūpoles ar vieglāku kettlebeli. Kombinācijas ir bezgalīgas, Bell piezīmes, tāpēc saglabājiet savu ķermeni ar jaunām pieejām un mēģinājumiem pārspēt savu labāko.

ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums

Timothy Bell parauga treniņš Ņemiet savus vitamīnus un doties gulēt agri naktī, pirms jūs mēģināt Bell parauga ķermeņa svaru un kettlebell shēmu svara zudums, jo tas ir humdinger.

Treneris iesaka iesildīties ar piecām minūtēm lecamaukla. Katra ķēde sastāv no vienas rokas divkāršā spiediena preses minūtes, burpē ar pushups, vienas rokas svārstībām, pārmaiņus rokās pie 30 sekunžu zīmes, kalnu alpīnistiem un bļodiņa tupu, katrs veicot bez jebkādas atpūtas.

Balsene Koriandra sēšana. Koriandra īpašības, priekšrocības un pielietojums Lielākajai daļai ēdienu gatavošanā izmantoto augu ir un ārstnieciskās īpašības un tas nav pārsteidzoši. Daba ir iecerēta tā, lai cilvēks vienlaikus varētu ēst un dziedēt, tāpēc tagad mums tas vienkārši jāatceras un jāizmanto viņas dāvanas ar pateicību. Koriandra sēšana ir viens no šiem augiem: cilvēki to ir izmantojuši tūkstošiem gadu kā garšvielu dažādiem ēdieniem, efektīvas zāles un kosmētikas līdzeklis. Kaut kas par koriandra vēsturi Koriandru uzskata par vienu no slavenākajām garšvielām.

Atkārtojiet trīs līdz piecas reizes, Bell ierosina, ar minūšu atpūtu starp ķēdēm. Jūs varat izmēģināt savu 10 x 20 ķēdes - piecus kettlebell vingrinājumus, piecus ķermeņa svara vingrinājumus, 20 repi katram - atpūsties no vienas līdz divām minūtēm un atkārtot divas reizes, lai efektīvi iztīrītu sevi.

ķēdes apmācības ieguvumi svara zudums

Dvieļu treniņos ietilpst krampji, divu roku šūpošanās, vienas rokas augstā vilkšana, vienas rokas šūpošanās un vienas rokas rinda. Ķermeņa svara vingrinājumi sastāv no pushups, kājāmgājējiem, kalnu alpīnistiem, gludiem rokturiem un stabilitātes bumbu kāju cirtām - lai strādātu ar siksnas.

Vingrošanas telpu trenažieris padara šos spēkus bez piepūles.

  • Diēta bez ogļhidrātiem - nedēļas principi un ēdienkartes - Keto Diet
  • Atgriezieties stāvus stāvoklī, neliekot kājas.
  • Kā sadedzināt kuņģa tauku un mīlestības rokturus
  • Vingrinājumi sporta zālē vīriešiem. Treniņi sporta zālē vīriešiem: komplekss iesācējiem (foto)
  • Zaudēt svaru par 10 kg mēnesī - Keto Guru
  • Tauku zudumu brokastis ar olām
  • Rīgas Valda Avotiņa pamatskola

Brooks iesaka ķēdi, kas sastāv no spiedpogas, divvirzienu šūpoles, lēcieniem un augstiem izvilkumiem, visi ar dubultošanos, ar 30 sekundēm treniņa laikā un 30 sekunžu atpūtu starp katru. Atpūtieties 30 līdz 60 sekundes un atkārtojiet ķēdi divas vai trīs reizes.

Grāmatvedības darba organizēšana

Sekojiet tam pašam modelim ar otru ķēdi, bet šajā gadījumā veiciet vienu bruņotu svārstības vai sprādzienus ar dubultoņiem, burpees ar papildaprīkojumu pēc izvēles jūsu ķermeņa svara izvēlei un dubultā lauksaimnieka pastaigai ar savu zvanu.

Populārākas Kategorijas.

Brīdinājums Vingrojumi ir galvenā svara zaudēšanas sastāvdaļa, taču izlemt, cik daudz vingrināt, var būt grūtāk 3. Treniņa ilgums un biežums var mainīt diētas panākumus.