Ieteicamais svara zudums nedēļā kg

Stabilizācijas posms Stabilizācijas posms ir pēdējais diētas posms, un tas ir īpaši svarīgi, lai uzturētu stabilu uztura rezultātu ilgākā laika periodā. Apgūstiet vairākas jogas asanas ķermeņa skaistumam un veselībai. Svaigi noplūktu dzērienu var lietot 1 ēd. Jums palīdzēs zaļā tēja, vai nu parasta, melna, pievienojot ingvera vai citronu. Bet lielākajai daļai cilvēku tas ir pārāk straujš svara zudums, kas var kļūt par nopietnām veselības problēmām.

Protams, ja negribas, kādā ēdienreizē var apēst mazāk par noteikto daudzumu, bet jāēd ir obligāti!

ieteicamais svara zudums nedēļā kg

Daudz jālieto šķidrums 2 — 3l dienā — ūdens, minerālūdens, kafija, tēja. Šķidrumu gan var lietot arī starp ēdienreizēm.

ieteicamais svara zudums nedēļā kg

Vēlams no rīta tukšā dūšā izdzert 1- 2 glāzes ūdens. Tēja vai kafija nāktu pēc tam. Un pa glāzei šķidruma būtu vēlams iedzert pirms katras ēdienreizes.

ieteicamais svara zudums nedēļā kg

Lai vienkāršotu dzīvi, šī diēta sastādīta trim dienām un klāt viena tukšā diena, kura noteikti jāievēro. Pārējās nedēļas dienās jāatkārto pirmo dienu varianti. Iespējamais svara zudums ~ 2kg nedēļā.

Vēlies notievēt? Lielas ēdiena porcijas un mazkustīgs dzīvesveids neizbēgami palielina ķermeņa svaru un ietekmē veselības stāvokli. Liekā svara problēmas sākas tad, kad zūd līdzsvars starp uzņemto un patērēto enerģijas daudzumu, tādēļ ir svarīgi sekot līdzi, cik lielas porcijas tu notiesā, sabalansējot to ar pietiekamu fizisko slodzi. Šķīvja princips ASV Lauksaimniecības ministrija Šķīvis izveidots ar iedalījumiem, kas paredzēti atsevišķām uzturvielu grupām tā, lai ēdienreize būtu veselīga, sabalansēta un porcija — optimāli liela.

Šais nedēļas ēdienkartē nedrīkst būt sāls, jo aptaukotā ķermenī tiek aizturēts tik daudz ūdens, un sāls šo procesu tikai veicinās. Garšai var pievienot piparus, citronskābi, ābolu vai vīnogu etiķi.

Var liesa uz olbaltumvielu. Īpaši tas attiecas uz pirmajām dienām. Pārtikas produktus ar augstu olbaltumvielu saturu, piemēram, liellopu, cūkas, tītara un vistas, ir ieteicams ēst neierobežotos daudzumos. Nevar nekad pārkāpt noteikumus.

Alkohols šai laikā ir stingri aizliegts — tas ir ne tikai lieku kaloriju avots, bet arī sekmē ūdens aizturi organismā. Jāuzmanās no visa, kas veicina ēstgribu, piemēram, asiem ēdieniem.

20 visvairāk svara zaudēšanai draudzīgo pārtikas produktu uz planētas

Nedrīkst našķēties starp ēdienreizēm. Ja izsalkuma sajūta ir pārāk liela, var apēst ābolu, svaigu burkānu, gurķi, tomātu, bet ne našķi!

Protams, ja negribas, kādā ēdienreizē var apēst mazāk par noteikto daudzumu, bet jāēd ir obligāti! Daudz jālieto šķidrums 2 — 3l dienā — ūdens, minerālūdens, kafija, tēja.