Kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā. Padomi, kā palīdzēt zaudēt taukus, bet kultūrisms

Medicīniskais dzeramais papilduzturs ir nozīmīgs pacientiem, kuriem ir samazināta apetīte un apgrūtināta ēdiena uzņemšana un kuri ar ikdienas maltītēm nevar uzņemt ieteicamo enerģiju un uzturvielu daudzumu, kā arī cenšoties atgriezt zaudēto svaru un pirmsoperāciju periodā. Zaudēt svaru veselīgā tempā Pastāv korelācija starp to, cik ātri cilvēks zaudē svaru, un zaudētās ādas daudzumu, ar kuru viņi nonāk. Es šeit neiedziļināšos, bet jūs varat izlasīt visu par ūdens gavēņa bīstamību veselībai šeit.

Priekšmeti

Uztura rekomendācijas onkoloģijas pacientiem. Bieži tiek zaudēts svars vēl pat neuzsākot terapiju.

  1. jansikes.lv - Kā saglabāt figūru ziemā
  2. Kā samazināt zaudētu ādu svara zaudēšanas laikā - Dzīvesveids -
  3. Kā viņai izdevās notievēt?
  4. Lai palielinātu tauku zudumu
  5. Pareiza uztura principi onkoloģisko slimību ārstēšanā Nelda Karpenska -Allaža, sertificēta uztura speciāliste Pareiza uztura principi onkoloģisko slimību ārstēšanā.

Pat tad, ja pirms tam ir bijis liekais svars, svara zudums nav vēlams. Zaudējot svaru, tiek izsīktas organismam svarīgo uzturvielu rezerves, kā rezultātā pasliktinās imunitāte, ir lēnāka brūču dzīšana, nav spēka un citas izmaiņas organismā.

kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā

Svara zaudēšana un samazināts apēstā uztura daudzums ja salīdzina ar ikdienā iepriekš uzņemto tiek apēsts mazāk nekā ¾ liecina par to, ka uzturs netiek uzņemts pietiekamā daudzumā.

Šajā gadījumā uztura terapijas mērķis ir palielināt uzņemto kaloriju un citu uzturvielu daudzumu. Novērtēt, vai uzturs tiek uzņemts pietiekamā daudzumā, vislabāk dabīgie tauki degļi veseli pārtikas produkti uztura speciālists vai dietologs.

Kalvis Eglītis - Krūšu un Bicepsa treniņš

Cilvēkiem ar onkoloģisku saslimšanu izmainās vielmaiņa, tādēļ organismam nepieciešams vairāk olbaltumvielu, nekā veselam cilvēkam. Pat tad, ja tiek apēsts tāds pats uztura dadzums kā iepriekš, pirms saslimšanas, jādomā par olbaltumvielu daudzuma palielināšanu uzturā.

Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru

Uzņemot atbilstošu uzturu ir iespējams mazināt svara zaudēšanas nevēlamās sekas un tādējādi uzlabot ārtēšanās rezultātus un pašsajūtu. Uzturs pirms ārstēšanas uzsākšanas Pirms ārstēšanas uzsākšanas var nebūt skaidri zināms, kāda būs pašsajūta ārstēšanās laikā un kādas ārstēšanās blakusparādības varētu parādīties, tādēļ ir svarīgi savlaikus saplānot un sagatavoties ārstēšanās periodam.

kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā

Pajautājiet savam ārstam, kādas blakusparādības varētu būt sagaidāmas, lai būtu iespēja saplānot, ko darīsiet, ja tās parādīsies.

Noderīgi padomi, kā sagatavoties ārstēšanai: Iegādājieties produktus, kuri Jums garšo un ir zināms, ka tos varēsiet ēst arī, ja jutīsieties slikti, Iepriekš sagatavojiet ēdienu un sasaldējiet mazās porcijās, Palūdziet ģimenes locekļiem palīdzēt Jums ar iepirkumiem un ēdiena gatavošanu Apspriediet savus jautājumus par uzturu ar ārstu vai uztura speciālistu.

Cilvēkiem, kuriem ir galvas, kakla vai vēdera dobuma audzējus, ir ieteicams jau piems ārstēšanās staru terapijas, ķīmijterapijas uzsākšanas iegādāties medicīnisko papilduzturu, piemēram Nutridrink Protein, jo pēc ārstēšanās ir ļoti liela iespēja, ka būs grūti ēst ikdienas uzturu.

kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā

Kad ir uzsākta ārstēsana Centieties ēst pilnvērtīgu uzturu, Jūsu gadījumā tas ir īpaši svarīgi. Pilnvērtīga uztura uzņemšana nodrošinās rezerves, lai terapijas laikā būtu spēks, lai novērstu nevēlamu organisma audu sabrukšanu un uzturētu Jūsu imūnsistēmas spēju cīnīties pret infekcijām.

Populārākais šodien

Cilvēki, kas uzņem pilnvērtīgu uzturu, spēj labāk tikt galā ar ārstēšanas blakusparādībām un spēj izturēt lielakas dažu medikamentu devas, kas ir svarīgi vēža ārstēšanas procesā.

Ieteikumi olbaltumvielu daudzuma palielināšanai uzturā Pievienojiet ēdieniem rīvētu sieru— kartupeļiem, dārzeņiem, zupām, makaroniem, gaļai un augļiem; Pievienojiet Nutridrink Protein pie putras, zupas vai mērces, pie kartupeļu biezputras, taisiet no tā pudiņu vai sacepumu, smūtijus, izmantoiet Nutridrink Protein kā piedevu pie augļiem; Vienmēr turiet cieti vārītas olas ledusskapī, pievienojiet olas zupām, salātiem, sacepumiem un dārzeņiem; Pievienojiet gaļu zupām, sacepumiem, sautējumiem; Sagrieziet ceptu vai vārītu gaļu šķēlītēs un ēdiet to ar mērci, kas pagatavota no krejuma un garšvielām; Pievienojiet sēklas vai riekstus pie augļiem, saldējuma, pudiņiem vai sacepumiem.

kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā

Riekstus un sēklas var pievienot arī salātiem un makaroniem. Ieteikumi enerģijas kaloriju palielināšanai uzturā Sviests — pievienojiet sviestu kartupeļiem, rīsiem, makaroniem, dārzeņiem, sacepumiem; Pievienojiet Nutridrink Protein desertiem, pankūkām, vafelēm, augļiem, kakao, krēmzupām un sacepumiem; Pievienojiet skābo krējumu vārītiem kartupeļiem un dārzeņiem.

Uzzināt vairāk Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru Lielākā daļa ekspertu iesaka, ka a veselīgs svara zudums programmas mērķis ir palīdzēt jums zaudēt apmēram mārciņas nedēļā NIH, Cik daudz laika tas prasa, būs atkarīgs ne tikai no svara, kuru vēlaties zaudēt, bet arī no vairākiem citiem faktori piemēram, dzimums, vecums, medicīniskie jautājumi, medikamenti utt.

Lietojiet majonēzi vai salātu mēci ar normālu tauku saturu, ne pazeminātu uz sviestmaizēm un gatavojiet no tām mērces salātiem. Saldumi — pievienojiet augļiem ievārījumu, saldējumu kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā medu.

Neaizmirstiet par fiziskajām aktivitātēm!

kā saglabāt muskuļu masu svara zuduma laikā

Fiziskās aktivitātes palīdz saglabāt spēku, uzturot muskuļu masu, uzlabo kaulu stiprību. Fiziskās aktivitātes mazina depresiju, stresu, nogurumu, sliktu dūšu un palīdz pie aizcietējumiem.

Lai gan jūs to nevarat pilnībā novērst, tur ir veidi, kā to pārvaldīt.

Fiziskās aktivitātes arī uzlabo apetīti. Ja Jūs izlemjat uzsākt fiziskās aktivitātes, apspriediet ar ārstu vai Jums ir atļautas vismaz minūte svieglu fizisku aktivitāšu nedēļā piemēram, pastaiga. Ja ārsts Jums ir atļāvis fiziskas aktivitātes, sāciet pamazām, ar minūtes ilgu pastaigu katru dienu, pakāpeniski kāpinot līdz minūtēm nedēļā.