Pievelciet vēderu pēc svara zuduma

Tad jums ir dramatiski elpot muti, turot lūpas, it kā jūs spēlēt flautu. Tāpēc guliet nedaudz ilgāk! Tad mēs paņemam kāju atpakaļ un paceļam pēc iespējas augstāk, pirksti skatās uz leju. Jūs varat veikt vingrinājumus sēdus, stāv, no rīta vai vakarā - efekts būs pamanāms pēc pirmā treniņa.

Kustība 3: 30 sekundes Atkārtojiet secību 10 reizes. Jūs varat apvienot vingrinājumus no šī kompleksa, kā vēlaties. Galvenais ir veikt vismaz trīs vingrinājumus vienlaikus. Un veiciet šādus vingrinājumus no rīta vai vakarā pēc darba. Daudzas sievietes ir neapmierinātas ar savu figūru un izskatu. Katrai neapmierinātai sievietei ir savi iemesli. Daži uzskata sevi par pārāk resnu, citi tievi, dažiem ir neērti ar izliekumu, daudzi nav apmierināti ar kājām.

Ne visām sievietēm ir ideāla figūra. Bet jebkura sieviete var kļūt fiziska un slaida, ja sāk sportot, pareizāk sakot, sāk veikt vingrinājumus saskaņā ar figūras korekcijas programmu. Protams, tas prasa pievelciet vēderu pēc svara zuduma, pūles un jūsu lēmumu. Ikviens zina rīta vingrinājumu priekšrocības, bet tikai daži to dara no rīta. Un tas nav pārsteidzoši, no rīta ir daudz raižu: jums ir jānogādā bērni uz skolu, pēc tam, kad viņiem ir sagatavotas brokastis, lai es pati sagatavotos darbam.

  1. Vēdera novājēšanas vingrinājumi - Keto Diet
  2. Netīšu svara zudums stress
  3. Novājēšanas spa procedūras pie manis

Un jūs nevarat piecelties agri, jūs vēlaties gulēt gultā vēl vienu minūti. Bet ķermeņa veidošanas programmas prakse rāda, ka 10 minūtes, kas veltītas rīta vingrinājumiem, dod spēku un spēku visai dienai.

16 stundas tukšā dūšā tauku zudums 7lb svara zudums 1 nedēļā

Principā nav īsti svarīgi, kurā dienas laikā pievērsīsiet uzmanību vingrošanai - to var izdarīt vakarā, bet ne pirms gulētiešanas. Kādi vingrinājumi ir nepieciešami svara zaudēšanai un ķermeņa veidošanai?

Nav tāda kompleksa, kas būtu piemērots absolūti visiem. Ciparu korekcijas programma, kuras mērķis ir izlabot skaitļu trūkumus, tiek izvēlēta individuāli. Šis raksts iesaka vingrinājumus svara zaudēšanai un ķermeņa veidošanai, ja tos veicat katru dienu. Protams, ir sieviešu kategorija, kuras nevar pieļaut svara zaudēšanu un ķermeņa veidošanu mājās.

Tad jums ir iespēja pierakstīties fitnesa telpā, kur pieredzējis instruktors izvēlēsies jums īpašu vingrinājumu komplektu un strādās kā sadedzināt lieko tauku uz augšstilbiem ar jums. Svara zaudēšana un ķermeņa veidošana fitnesa telpā ir arī laba, jo jūs nenovērš uzmanību no mājsaimniecības darbiem, jūs veltāt laiku tikai sev un savam ķermenim.

Ķermeņa veidošanas vingrinājumu programma Ir vērts atzīmēt, ka iesākumam ir pietiekami veikt trīs pieejas reizes, atsevišķai muskuļu grupai.

Kā Iegūt Plakanu Vēderu 5 Minūtēs -

Sākuma stāvoklis, uzsvars uz četrām ekstremitātēm, noliecieties uz elkoņiem. Ar spēku mēs atgrūžam kāju atpakaļ un turam to atpakaļ. Galva ir taisnā stāvoklī. Mēs ieelpojam, tad izelpojam, ieelpojam un aizturam elpu.

svara zudums fitnesa iekārtas ūdens aizture un tauku zudums

Mēs nolaižam galvu uz leju, ievelkam kuņģī, atgriežamies sākuma stāvoklī. Tad mēs paņemam kāju atpakaļ un paceļam pēc iespējas augstāk, pirksti skatās uz leju. Mēs apstājamies pievelciet vēderu pēc svara zuduma stāvoklī 10 sekundes, atgriežamies sākuma stāvoklī.

Vingrinājums tiek veikts vismaz trīs reizes katrai kājai. Stāviet taisni, ceļi viens no otra, pirksti ir vērsti uz iekšu. Dziļi elpojiet, ievelciet sēžamvietu un vēderu, paņemiet kreiso kāju atpakaļ, pagrieziet zeķi un salabojiet to, 10 sekundes izelpojiet. Atkārtojiet to otrai kājai. Mēs apgūlāmies uz vēdera, zem kura liekam manekenu. Mēs izstiepjam rokas sev priekšā, saspiežot dūres un paceļot zodu.

Dziļi elpojiet un izpletiet rokas uz sāniem, pieskarieties ar tām sēžamvietai, atgriezieties sākuma stāvoklī. Atpūtieties un atkārtojiet.

Vēdera novājēšanas vingrinājumi

Vingrinājumi ķermeņa veidošanai gūžas zonā Šiem vingrinājumiem ir ieteicams uzņemt hanteles svara dēļ. Mēs paņemam rokas aiz muguras. Hanteles vajadzētu būt jūsu rokās. Turiet muguru taisni. Mēs sākam pietupienus, kuriem jābūt pēc iespējas dziļākiem. Tikai dziļi pietupieni palīdzēs sasniegt vēlamo efektu. Tie labi nostiprinās tupus muskuļus uz apakšējās atbalsta kājas. Rokās ir arī hanteles.

tauku deglis turēt muskuļu bambi svara zudums

Nenoliecot ceļus, mēs veicam apļveida kustības pārmaiņus ar katru kāju. Mēs saliekam vienu kāju pie ceļa un ņemam to pārmaiņus dažādos virzienos, atkārtojiet otru kāju. Rokas atrodas gar rumpi.

Zaudēt taukus 7 dienu laikā (svara zudums vēderā)! 5 minūšu treniņš mājās

Mēs veicam kāju šūpošanos, vispirms vienu, tad otro. Šūpolēm jābūt pēc iespējas augstākām.

Kā savilkt saggy vēderu. Kā atbrīvoties no saggy vēdera mājās

Pēdas plecu platumā. Speriet soli uz priekšu ar vienu kāju un pietupieties, pēc tam nomainiet kāju, veicot to pašu lēcienu. Rokas uz vidukļa, veicot pagriezienus ar pietupieniem dažādos virzienos. Noliecieties uz priekšu pēc iespējas zemāk.

Vingrinājumi ķermeņa veidošanai vidukļa zonā Sēdes vingrinājumi: Sēdiet, atpūtieties uz rokām aiz muguras, salieciet kājas ceļos, nepieskaroties grīdai. Mēs iztaisnojam kājas, noliecot plecus atpakaļ. Sēdiet tādā pašā stāvoklī kā iepriekšējā vingrinājumā, veicot pagriezienus tikai ar saliektiem ceļiem pa labi un pa kreisi. Sēžot ar saliektām kājām ceļos, kājas uz grīdas, rokas izkliedētas. Mēs paceļam kājas, neiztaisnojot tās, un sasitam rokas zem ceļiem.

Tā pati pozīcija, tikai mēs ražojam kokvilnu zem taisnām kājām.

labākais tauku zudumu skrejceļš tas kokosriekstu eļļa sadedzināt taukus

Atpūtieties elkoņu aizmugurē. Paceliet kājas un veiciet šķēru kustības. Lai pleci būtu taisni un krūtis saglabātu formu, jums jāveic šādi vingrinājumi: Sēdiet lotosa stāvoklī, mugura taisna, ielieciet rokas uz pleciem, piespiediet elkoņus pie ķermeņa. Veiciet apļveida kustības ar pleciem, nepaceļot elkoņus no ķermeņa.

Novietojiet kājas plecu platumā, viena roka balstās uz jostas, ar otru mēs aprakstām lielus apļus, trīs uz priekšu, tad trīs atpakaļ.

Kā zaudēt vēderu: diēta un 3 vienkārši vingrinājumi slaidai jostasvietai

Mainiet rokas un atkārtojiet. Paņemiet hanteles, kas sver kilogramu, lēnām paceliet un nolaidiet rokas sev priekšā.

sadedzināt taukus augšstilbus lai sadedzinātu taukus jums ir nepieciešams sviedri

Jūs varat sākt ar piecām reizēm, pakāpeniski palielinot līdz Mēs noliekam kājas plecu platumā, paceļam rokas krūšu līmenī, veicam vingrinājumu "šķēres". Vingrinājumi kāju korekcijai Ieņemiet horizontālu stāvokli. Salieciet ceļgalu un ar rokām nospiediet to pret sevi, veiciet vairākas rites kustības. Nomainiet kājas un atkārtojiet vingrinājumu. Mēs noliekam kājas plecu platumā. Mēs veicam dziļus līkumus, aptinot rokas ap potītēm.

Nokāpiet uz grīdas. Pavelciet ceļgalu līdz krūtīm, satveriet kāju un izstiepiet kāju uz sāniem. Pēc tam nomainiet kājas un atkārtojiet vingrinājumu.

Vingrinājumi vēdera un sānu novājēšanai mājās

Fiziskie vingrinājumi ķermeņa veidošanai un stājas korekcijai Novietojiet nelielu spilvenu uz galvas un pievelciet vēderu pēc svara zuduma uz pirkstgaliem. Paņemiet apaļu nūju, nolieciet to uz plecu lāpstiņām, nostājieties uz pirkstgaliem, nedaudz apsēdieties un ejiet.

Stāviet taisni, rokas saspiedušas aiz muguras slēdzenē. Paceliet rokas pēc iespējas augstāk. Šo vingrinājumu var veikt ar bumbiņu. Apsēdieties uz krēsla, saspiediet rokas galvas aizmugurē esošajā slēdzenē, nolieciet galvu atpakaļ, vienlaikus pretoties ar rokām.

Sēdiet uz grīdas ar rokām uz muguras. Piecelties, atpūšoties uz rokām, saliekties, velkot galvu atpakaļ, stāvēt šajā stāvoklī sekundes, atgriezties sākotnējā stāvoklī.

Kā savilkt saggy vēderu. Kā atbrīvoties no saggy vēdera mājās

Mēs sarežģām šo vingrinājumu, koncentrējamies uz vienu kāju, bet otru paceļam augstu un uz sāniem. Ieņemiet horizontālu stāvokli, salieciet ceļus, neplēsiet kājas. Paceliet gurnus, atpūtieties uz pleciem un kājām.

Vingrinājumi kaklam un zodam Atmetiet galvu atpakaļ, atslābiniet zodu, un mute ir līdz pusei atvērta. Mēs virzām apakšējo žokli uz priekšu, tad atpakaļ. Mēs veicam šo vingrinājumu lēni, bet ar pretestību. Sarežģīsim šo vingrinājumu. Rokas ir satvertas un novietotas zem zoda.

Jums ir nepieciešams noliekt galvu uz priekšu un radīt pretestību ar rokām.

Efektīvi un pareizi vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera / Šokolādes kokteilis Choco Lite

Izstiepjot kaklu. Stāvoklis, sēdēšana vai stāvēšana. Uzlieciet rokas uz pleciem un izstiepiet kaklu uz augšu. Ieelpot un izelpot pēc 10 sekundēm.