Svara zudums ūdens badošanās 21 dienas

Būtībā jums jādzer tīrs ūdens. Ūdens nozīme griķu uzturā Atsevišķi jāatzīmē nepieciešamība patērēt minimālu ūdens daudzumu. Izvēlne: zivis, dārzeņi, vistas gaļa, graudaugi, biezpiens, augļi.

pārtika lai izvairītos mēģinot sadedzināt taukus

Kā sagatavoties badam Nav nepieciešams vispār sākt badā. Ķermenim šādā nopietnā stresa būtu jāsagatavo, proti: Konsultēšanās ar ārstu par prombūtni medicīnas kontrindikācijas ; visu nepieciešamo analīžu nodošana; Un tikai tad, ja testus neuzrāda nopietnas kontrindikācijas, un ārstējošais ārsts dod atļauju ilgu badu, jūs varat turpināt sagatavot: Cepta, taukaina, miltu noraidīšana; Tabakas un kafijas dzērienu atteikums; Alkoholisko un gāzēto dzērienu atteikums; Sākt dzert daudz šķidruma; Dzert vismaz divus litrus ūdens dienā.

Atbalsts tuviniekiem ir ļoti svarīgs, it īpaši, ja jūs dzīvojat vienatnē, tad jums ir nepieciešams sagatavot un novērst mājās, ka jūs plānojat ilgu badu uz ūdens.

Šeit mēs runājam ne tikai par pārtiku, bet arī psiholoģisko atbalstu.

Diēta Mīļākie

Viņa spēlē milzīgu lomu jebkurā diētā un jebkādos ierobežojumos. Dienu pirms sākuma badā: nepieciešams pamest vakariņas; Padariet klizmu ar diviem litriem ūdens, lai attīrītu zarnu. Garas bada sistēma vairākas reizes nedēļā ietver enemas. Ir svarīgi atcerēties, ka ūdenim klizmai nevajadzētu būt no krāna, un temperatūrai jābūt telpai, jo zarnās var novākt pārāk karstu un aukstu klizmu. Pirmā daiļošanās diena ir jāsāk no caurejas līdzekļiem.

secinājumi

Atcelt sporta bada periodu, tas var tikai pasliktināt jūsu stāvokli. Mēģiniet līdz minimumam samazināt jebkuru fiziskais vingrinājums. Jūs varat atstāt nelielas pastaigas parkā, jogā, bet ne vairāk. Dzeramais ūdens ir nepieciešams vienam stiklam katru stundu, lai novērstu ķermeņa dehidratāciju. Aktīva reljefs svara sākas līdz diviem kilogramiem dienā un pakāpeniski ķermenis sāk pierast pie bada, un tajā pašā laikā ir nepatīkamas jūtas organismā un sāpes kuņģī.

Tas beidzas pirmajā ilgā bada posmā, parasti aizņem apmēram desmit dienas. Otrais posms badā tiek pārvietots daudz vieglāk. Pirmais šoks ķermeņa pagājis, bada sajūta vairs nav tik mocīts, nav šāda aktīva svara reljefa aizņem līdz vienu kilogramu dienā. Sākas krājumu un tauku sadalīšanas patēriņš. Tie, kas ir izsalkuši pateikt, ka tas ir šajā posmā pirmajā tukšā dūšā, kas ir nepatīkama smarža, kā arī neliela uzliesmojums valodā - tas ir normāls ķermeņa reakcija.

slaids uz augšstilbiem

Lai atbrīvotos no tā, jums ir nepieciešams veikt siltu dušu un izskalot muti ar augu novārījumiem. Freimed spiediens un jebkuras asas kustības var izraisīt reiboni. Ja spiediens pastāvīgi kļūst zems, un reibonis nav iet, tad bads ir labāk apturēt un apturēt testus.

Kā zaudēt svaru rīsiem

Būtībā, šajā posmā analīzes parāda labus rezultātus, asinis un urīnu daudz tīrāku nekā sākumā gavēni. Tiek uzlabota ķermeņa un labklājības vispārējais stāvoklis.

  • Ideāls svara zudums 3 mēnešos
  • Mīļākā diēta 7 dienām Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, organisms ir vērts sagatavot iepriekš.
  • Vai ir iespējams ātri un bez kaitējuma zaudēt svaru | Oficiālā vietne Choco Lite
  • Badošanās 21 dienu rezultāti. Iziet no badošanās: pareiza izvēlne

Pēc divām nedēļām sākas pēdējais posms. Svars nav tik aktīvs līdz g dienāun līdz divdesmitajai dienai ķermenis kļūst pilnīgi pašiz barošanai.

  • Zivju eļļas tauku zudumu pētījums
  • Kādas ir stingras diētas svara zaudēšanas briesmas: Visefektīvāko no tām TOP desmit.
  • Diēta mīļākie - Keto Diet
  • Ūdens diēta svara zaudēšanai, diēta uz ūdens 7 dienas 10 kg / Pilieni 7 Slim

Kā veikt izeju no 21 dienas badošanās Iziet no badošanās, kas ilgst 21 dienas, jums ir jādara vairāk nekā uzmanīgi. Jums jāsāk ar šķidro pārtiku - dārzeņu zupu biezeni, augļu biezeni. Ir labāk noteikt atsevišķu izvēlni vairākas dienas un pieturēties pie tā.

Griķu diēta svara zaudēšanai: ēdienkartes, receptes un priekšrocības

Aptuvenā izvēlne trīs dienas: pirmā diena. Puse no sulas ir atšķaidīts ar vārītu ūdeni un dzert tukšā dūšā. Pēc pāris stundām jūs varat ēst ābolu vai apelsīnu.

Tēvs un dēls - 50 mārciņas Svara zaudēšanas izaicinājums - Dzīvesveida izmaiņas: veselīga ēšana

Par galveno lietošanu pārtiku, auzu vārīti uz ūdens ir perfekta. Par pusdienām jūs varat ēst dārzeņu salātibez majonēzes un krējuma.

vai badošanās padara jūs sadedzināt taukus

Vakariņas labāk ar nelielu skaitu biezpiena un burkāniem; Otrā diena ir labāk, lai sāktu to pašu kā pirmo, bet jūs jau varat pievienot mazliet krēmveida eļļu putrā. Pusdienās ir atļauts ēst nedaudz dārzeņu zupu.

Cik lielu muskuļu masu jūs varat zaudēt ūdens gavēņa laikā?

Psyllium sēnalas ir samaltas un integrētas barības granulas apvalkošanas rūpnieciskā procesa stadijā, lai optimizētu efektivitāti, neietekmējot barības garšu. Indikācijas: Svara pārvaldība suņiem ar aptaukošanos un lieko svaru. Kontrindikācijas: Kucēni, grūsnas vai laktējošas kuces, atveseļošanās periods.

Ir pierādīts, ka augsts olbaltumvielu un šķiedrvielu daudzums veicina aptaukojušos suņu liekā svara zudumu un uzlabo dzīves kvalitāti. Uz kg: L-karnitīns: mg, metabolizējamā enerģija: kcal. Turklāt, ja ievērojat ieteicamo laiku - ne vairāk kā 14 dienas, jūs varat iegūt efektu, nekaitējot veselībai.

Ir arī vērts saprast, ka pēc augstas kaloriju badošanās beigām jums ir radikāli jāpārskata diēta. Vispirms piesātiniet to ar šķiedrvielām, vitamīniem un minerālvielām.

Olbaltumvielu daudzumam jābūt tikai nedaudz mazākam par ogļhidrātu daudzumu, lai ķermenim būtu spēks veidot un barot muskuļus.

Populāru svara zaudēšanas diētu saraksts

Otrkārt, pēc griķu diētas pārtraukšanas svara zaudēšanai jums stingri jāuzrauga kaloriju skaits. Ja jūs atkal pārslēgsieties uz viņu pārslodzes režīmu, svars ne tikai atgriezīsies, bet arī palielināsies vēl vairāk. Ūdens nozīme griķu uzturā Atsevišķi jāatzīmē nepieciešamība patērēt minimālu ūdens daudzumu. Kāpēc tas ir tik svarīgi, ievērojot diētu? Pirmkārt, ūdenim ir blīva struktūra, kas, lai arī ne uz ilgu laiku, bet aizpilda vēdera vietu. Viņš reaģē uz šādu ietekmi kā sāta pazīmi.

Nezaudē svaru? 20 iespējamie iemesli, kādēļ svars ir iestrēdzis, norāda svara zaudēšanas eksperts

Tā rezultātā bada sajūta atstāj vismaz pusstundu. Otrkārt, mūsu ķermeņa galvenais elements ir ūdens. No tā sastāv gandrīz visi audi, šūnas ar to ir piesātinātas. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi nodrošināt vismaz pieņemamu mitruma līmeni, lai izlīdzinātu ķermeņa stresa stāvokli. Tas palīdzēs uzturēt nepieciešamo asiņu viskozitāti, lai justos labi. Treškārt, ūdens ir absolūti barojošs produkts. Uz gramiem ir tieši nulle kcal, kas nozīmē absolūtu nekaitīgumu diētām.