Svara zudums no sprinta, Kur sākt zaudēt svaru ar velosipēdu

Sliktā ziņa ir tā, ka vingrinājumiem ir daudz mazāk tauku samazināšanas spēka nekā diētai. Apmācība intervālos ir visefektīvākais.

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai Papīra laivu radošāGetty Images Riteņbraukšanas nodarbības lielāko daļu laika jūtas diezgan bīstamas.

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai Papīra laivu radošāGetty Images Riteņbraukšanas nodarbības lielāko daļu laika jūtas diezgan bīstamas. Viņi parasti ir ātri un ar intervālu. Tātad jūs domājat, ka riteņbraukšana ir ideāls treniņš svara zaudēšanai, vai ne?

Viņi parasti ir ātri un ar intervālu. Tātad jūs domājat, ka riteņbraukšana ir ideāls treniņš svara zaudēšanai, vai ne? Atbilde ir gan jā, gan nē. Iekštelpu riteņbraukšanas nodarbības vai riteņbraukšana brīvā dabā vai patstāvīgi sporta zālē noteikti var būt daļa no jūsu kopējā svara zaudēšanas plāna, taču tām nevajadzētu būt tikai lieta, kas jums rūp, ja vēlaties stiprināties un mainīt skalas numuru. Veiksmīgā svara zaudēšanā liela nozīme ir daudziem faktoriem, un mēs tajos iedziļināsimies.

Bet, izvēloties velosipēdu kā savu izvēlēto kardio metodi svara zaudēšanai, ir daži galvenie plusi - ja jūs gudri spēlējat.

svara zudums no sprinta vīrs nekad nepiedāvā svara zudumu

Un priekšā ir visas atbildes, kuras esat mirst, lai uzzinātu, kā panākt kopējo panākumu svara zaudēšanā. Vienkārši sakiet man tieši: vai jūs varat zaudēt svaru, braucot ar velosipēdu?

svara zudums no sprinta ūdens uzņemšana tauku zuduma laikā

Lieliskas ziņas, Soul Cycle un Peloton mīļotājiem. Riteņbraukšana būtībā ir tikpat efektīva kā skriešana, kad runa ir par to sirds priekšrocības, saka Čārlijs SelcersMD, aptaukošanās medicīnas ārsts un ACSM sertificēts vingrinājumu speciālists.

Foto tagi:

Regulāra riteņbraukšana var palīdzēt pazemināt asinsspiedienu, insulīna līmeni un sirdsdarbības ātrumu miera stāvoklī, ja to darāt pietiekami bieži tāpat kā skriešanaskaidro Dr Seltzers. Saistīts stāsts Kur riteņbraukšana dod jums kāju uz augšu citiem sirdsdarbības veidiem?

svara zudums no sprinta shark tank fat burner rapid tone

Jūsu plaukstas locītavas, teļi un sēžamvieta visi sajutīs apdegumus riteņbraukšanas nodarbībās, it īpaši tajās porcijās, kur jums ir palielinājusies pretestība. Jūsu kāju muskuļi ir vieni no lielākajiem jūsu ķermenī; Tātad, jo lielāka ķermeņa masas apakšējā ķermeņa daļa un muskuļi kopumā ir, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet treniņu laikā un miera stāvoklī, saka Dr Seltzers. Tātad, ja jūs nospiežat sevi šo sprintu un kalnu kāpumu laikā un pagriežat šo pogu pa labi, ar velosipēdu var attīstīties spēcīgākas kājas nekā skrienot, atzīmē Dr Seltzers.

Būsim godīgi, lai gan velosipēdistu nodarbībās var būt viegli doties ceļā, kad jums vienkārši nav noskaņojuma pacelt pretestību. Bet, ja jūs nepieskarieties pretestības pogai un nepiespiežat sevi, jūs, iespējams, nesasniegsiet ķermeņa apakšējās daļas priekšrocības.

svara zudums no sprinta veidi kā plānot augšstilbus

Saistīts stāsts Bonusa brīdinājums: Riteņbraukšana locītavās ir daudz vienkāršāka nekā skriešana. Ja jūs cerat zaudēt vēdera taukus konkrēti, nelieciet savas cerības.

Jūs nevarat pamanīt tauku samazināšanu, apstiprina tas - neatkarīgi no tā, kāda veida fiziskā aktivitāte jūs nodarbojaties, ieskaitot riteņbraukšanu.

Covid Aprīļa sākumā princis Čārlzs vietnē Twitter publicētā videoklipā dalījās, ka atrodas otrā pusē pēc saslimšanas ar jauno koronavīrusa izraisīto elpceļu slimību COVID

Riteņbraukšana sadedzina kalorijas, un šis kaloriju deficīts var izraisīt svara zudumu, ja jūs papildināt savas fiziskās aktivitātes ar barojošu diētu. Ar konsekvenci jūs zaudēsiet svaru pakāpeniski visā, tikai ne vienā noteiktā ķermeņa daļā vienlaikus bet jūs to zināt. Saistīts stāsts Riteņbraukšana arī iet bezmaksas tauku degļu atsauksmes vielmaiņas ātrumu, kas ir noderīgs svara zaudēšanai.

5 skrejceļš Hacks, kas var palīdzēt noskūt vairāk mārciņu

Izmantojiet tos kā vienu no veselīga dzīvesveida sastāvdaļām, lai palīdzētu radīt kaloriju deficītu, uzlabotu sirds un asinsvadu spējas un motivētu praktizēt citus veselīgus ieradumus arī ārpus klases. Cik daudz kaloriju mēs šeit runājam, reāli?

svara zudums no sprinta tauku dedzināšana ar ultraskaņu

Sadedzināto kaloriju skaits ir diezgan individuāls jums, uzņemtajai klasei un ieguldītajām pūlēm. Gan Lampa, gan Dr Seltzers ir vienisprātis, ka ideāls treniņu režīms iekštelpu riteņbraukšanas klases cienītājiem ietvers trīs vai četras nodarbības nedēļā.

Tātad teorētiski jūs varētu sadedziniet jebkur no līdz kalorijām nedēļā, apmeklējot riteņbraukšanas nodarbības. Bet labāk ir koncentrēties uz to, ko nedēļas laikā varat saprātīgi darīt, nevis prasīt, lai jūs apmeklētu tik daudz nodarbību, ja tas nav reāli, saka Dr Seltzers. Jo, hei, vērpšana reizi nedēļā ir labāka nekā nevērpšana vispār.

svara zudums no sprinta kā slaids un veidot muskuļus

Kā jau minēts, tā ir lieliska sirdsdarbības forma, taču tā nestiprinās visi muskuļi vienmērīgi vienādi. Citu veidu fizisko aktivitāšu izmantošana var patiešām palielināt jūsu svara zaudēšanas centienus, palīdzēt aizsargāt kaulus un locītavas un pat palielināt velosipēdu priekšrocības.

Cik ilgi man vajadzētu palaist zaudēt svaru? Padarīt programmas fitnesa treniņiem

Dr Seltzeram patīk pretestības treniņu un riteņbraukšanas kombinācija, piebilstot, ka, ja jums patīk abas šīs aktivitātes, jūs varētu mēģināt katru reizi veikt divas reizes nedēļā. Arī Lampa mudina papildināt savu riteņbraukšanu spēka treniņš. Riteņbraukšana ir līdzvērtīga citām kardio formām svara zaudēšanai.

Joga var būt vērtīgs kompliments arī riteņbraukšanai, viņa piebilst. Arī joga nav niecīga, runājot par kaloriju sadedzināšanu: mārciņu cilvēks var sadedzināt apmēram kalorijas par katrām 30 jogas minūtēm, saskaņā ar Hārvardas Veselība.

PTAC izplata brīdinājumu visiem "tievētājiem"

Vai kādam vajadzētu izvairīties no riteņbraukšanas nodarbībām? Dr Seltzers iesaka pirms velosipēdu klases apmeklēšanas novērtēt savu ārstu, ja jūs vispār uztraucat par savu veselību, traumu vai to, kā tas varētu ietekmēt konkrētu jūsu stāvokli.

Bet, ja jūs parasti esat vesels, jums nevajadzētu iegūt zaļu gaismu. Viņš piebilst, ka dažiem cilvēkiem vienkārši ir neērti stundu sēdēt uz velosipēda sēdekļa, un, ja tas ir patiešām sāpīgi, tā vietā jūs varat atrast kādu citu darbību.

Cik ilgi pēc koronavīrusa saglabājas smaržas un garšas zudums? Ārsti saka, ka tas ir atšķirīgs

Svara zudums no sprinta stāsts 'Ja jūs vērpjat, jo domājat, ka tas palīdzēs jums sadedzināt ķermeņa taukus, bet jūs patiešām ienīstat tos, tad svara zudums no sprinta ilgtermiņā nedarbosies jums,' viņš saka. Riteņbraukšanas priekšrocības ar zemu ietekmi to dara padariet to par pievilcīgu iespēju sirds mīļotājiem, kuri cīnās ar skriešanu vai skriešanu. Jaunākās Ziņas.