Xfit svara zudums, Kas ir CrossFit Total? - Izmantot

Katru vingrinājumu var salīdzināt arī individuāli, lai jūs varētu noskaidrot vājās vietas. Tas ir tāpēc, ka karantīnas laikā sporta zāles paliek slēgtas un vienīgā iespēja ir pārvietoties pēc iespējas vairāk. Spēlējot tenisu darbu iekļauti roku muskuļi, kāju un vēdera preses muskuļus. Cik Aveņu ketons nepieciešams zaudēt svaru? Krāsu, iespējams, ir nedaudz atšķirība no reāliem produktiem, jo dažādu monitoru. Pārmērīgs ķermeņa svars pēc tam atkal atgriezīsies, jo jūs nokaujat un samazināsiet metabolismu.

CrossFit Total sastāv no tupētājspēka, virsspiediena preses un kravnesības, un tas ir izstrādāts tā, lai tas būtu vieglāk pieejams, bet Olimpiskais pacēlājs novērtē visa ķermeņa funkcionālo izturību.

mājas svara zuduma krata receptēs vienu maltīti dienā svara zudums blog

CrossFit sekotāji izpilda CrossFit Total katru mēnesi vai arī tā, lai izmērītu to spēka pieaugumu. Metodoloģija Pirms CrossFit Total mēģināšanas ir svarīgi uzsildīt.

Metodoloģija

To vislabāk var panākt, veicot xfit svara zudums sirds un dinamisko stiepšanos. Kad jūsu vispārējā iesildīšanās ir pabeigta, tad, veicot testa pacēlāju sagatavošanu, veiciet divus līdz četrus komplektus, kas ir katrs no tupētajiem, virsspiediena preses un nolaišanas.

Saskaņā ar Rippeto noteikumu CrossFit kopsummā, katram uzdevumam ir atļauts trīs mēģinājumus noteikt maksimālo atkārtojumu. Jūsu pirmajam mēģinājumam jābūt drošam - svars, kas ir smags, bet jums nav šaubu, ka jūs varēsiet pabeigt liftu.

Uzrakstīt recenziju

Jūsu otram mēģinājumam vajadzētu būt tuvāk savam labākajam un galīgajam pacēlumam mēģināt izveidot jaunu personīgo ierakstu. Ierakstiet smagākā pacēlāja svaru katram vingrinājumam un apvienojiet tos, lai aprēķinātu CrossFit Total. Vingrojumu izvēle Visi CrossFit Total izmantotie vingrinājumi tiek veikti stāvvietā.

labāk novājēšanas veste mīlestība putnu svara zudums

Tas, Rippetoe teiktā, nozīmē, ka šiem vingrinājumiem ir vislielākais pārnesums uz sportu un reālo dzīvi. Lai gan laba tehnika ir būtiska, krampji, piespiedu prese un nolaišanās ir viegli iemācāmi un daudz vienkāršāk izpildāmi nekā ļoti tehniskie olimpiskie pacēlāji: satvert un tīrīt un saraustīt.

Stenda preses, kas nav iekļautas CrossFit Total, tiek veiktas uz leju.

veselīgas veģetārie ēdieni zaudējumu svars kāpēc ir mana tauku zudumu palēninājās

Rippetoe teica, ka tas samazina tā funkcionālos ieguvumus, it īpaši, salīdzinot ar stacionāro presi. CrossFIt Total nav nepieciešama īpaša iekārta, kas padara to ļoti pieejamu neatkarīgi no tā, kur jūs izvēlējāties treniņu.

novājēšanu galvenās maltītes clean cut maltītes tauku zudums

Rezultātu izmantošana Kad esat pabeidzis visus savus mēģinājumus un jums ir CrossFit kopsumma, jūs varat salīdzināt savus rezultātus ar citiem CrossFitters un ar normatīvo tabulu. Balstoties uz ķermeņa svaru, jūsu rezultāts radīs neapmācītu, iesācēju, vidēju, progresīvu vai elite. Katru vingrinājumu var salīdzināt arī individuāli, lai jūs varētu noskaidrot vājās vietas.

Centieties saglabāt savu pašreizējo ķermeņa svaru un palielināt savu kopējo vai zaudēt ķermeņa svaru, vienlaikus saglabājot to pašu.

Abi scenāriji liecina par funkcionālā spēka pieaugumu. Potenciālie apdraudējumi Maksimālo svaru pacelšana var būt bīstama.

kuņģa wrap sadedzināt taukus uguns tauku deglis

Jūsu saistaudi, muskuļi un locītavas ir pakļautas milzīgam spiedienam, kas var izraisīt ievainojumus. Jums vajadzētu mēģināt tikai CrossFit Total, ja jums ir labs pamatojums spēka treniņos un varat veikt visus vingrinājumus ar xfit svara zudums perfektu formu.

Sūtīt draugam

Maksimālais spēka treniņš var arī paaugstināt asinsspiedienu, tāpēc neveiciet šo testu, ja Jums ir hipertensija. Turklāt, ja Jums ir kāds ceļgala, gūžas, muguras vai plecu ievainojums, pirms CrossFit Total mēģinājuma vai līdzīga izturības testa pagaidiet, līdz esat dziedināts un sāpīgs.

noņemiet taukus augšstilbos kā noņemt taukus no burger

Populārākas Kategorijas.