Zemesriekstu svara zuduma priekšrocības. Diētu salīdzinājums un analīze

Pareizu uzskatu veidošana par uzturu. Brokoļi nav tikai kāposti, bet arī produkts ar negatīvu kaloriju saturu; lai sagremotu šādu pārtiku, organisms iztērē vairāk kaloriju nekā saņem. Paleo diēta ir bagāta ar dārzeņiem, augļiem un riekstiem — visiem veselīga uztura elementiem. Zemesrieksti Zemesrieksti ir ideāli piemēroti uzkodām starp ēdienreizēm.

Patiesībā šodien mums vienkārši bija mājās gatavots chia sēklu pudiņš ar pusdienām. Kaut arī čia sēklas var būt neticami noderīga sastāvdaļa, it īpaši ģimenēm bez olām vai bez lipekļa, par šīm mazajām sēklām ir arī daudz pretrunīgas informācijas. Kas ir Čia sēklas?

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības sadedzinot taukus neēdot

Salvia hispanica jeb chia augs ir piparmētru dzimtas suga, kuras dzimtene ir Centrālamerika. Tie dod jums daudz enerģijas, bet arī neuztur jūs nomodā naktī, un domājams, ka tie lieliski noder svara zaudēšanai.

Vai Čia sēklas ir noderīgas jums? Čia sēklas ir aizraujoši un ilgi izmantotas vairākās kultūrās. Domājams, acteki, maiji un inki izmantoja čia kā galveno uztura sastāvdaļu un kā enerģētisko pārtiku.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Tie ir lielisks olbaltumvielu avots Čia sēkla ir lielisks augu olbaltumvielu avots, kas satur 4,7 gramus olbaltumvielu uz unci. Tie satur visas astoņas neaizvietojamās aminoskābes, kas ir retums pārtikai, kuras pamatā nav dzīvnieki, un olbaltumvielu saturs ir daudz lielāks nekā daudzos citos augos.

Viņi joprojām nav salīdzināmi ar dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielām, taču, īpaši ņemot vērā citas čia sēklu labvēlīgās īpašības, tās ir vērts regulāri lietot. Iepakots ar citiem barības elementiem neļaujiet viņu mazajam izmēram sevi apmānīt … čia sēklas ir liels daudzu uzturvielu avots! Tikai divās ēdamkarotēs apmēram uncē ir 10 reizes lielāks par omega-3, salīdzinot ar vienādu porciju valriekstu, vairāk dzelzs nekā tasi wharton svara zudumu atsauksmes un daudzas citas uzturvielas mazākos daudzumos.

Tie ir arī lielisks derīgo tauku, šķiedrvielu un apmēram tikpat daudz antioksidantu avots vienā porcijā kā mellenes. Faktiski čia sēklas satur visaugstāko Omega-3 līmeni no visiem zināmajiem augiem. Ir svarīgi atzīmēt, ka tie satur alfa linolskābes ALA formu, kas atrodama augu pārtikā, bet ne dokosaheksaēnskābi DHAkas ir taukainās zivīs. Atbalstīt gremošanu Čia sēklām ir vairākas unikālas īpašības, kas padara tās par labu gremošanai. Tie ir lielisks šķiedrvielu avots ar 11 gramiem par unci.

Būtībā neto ogļhidrāti čia sēklās ir tikai 1 grams uz unci, padarot tos par dabiski zemu ogļhidrātu un daudz šķiedrvielu saturošu pārtiku, ar vienu porciju nodrošinot ieteicamo šķiedrvielu daudzumu dienā. Šī šķiedra darbojas kā prebiotika gremošanas sistēmā, tāpēc, lai gan tā netiek sagremota un izmantota tieši, tā baro zarnu labvēlīgās baktērijas zemesriekstu svara zuduma priekšrocības var palīdzēt uzlabot zarnu veselību.

Tas padara viņus piepildītus un apmierinošus. Pētnieki domā, ka šī gēla darbība notiek arī kuņģī, radot barjeru starp ogļhidrātiem un fermentiem kuņģī, kas palēnina ogļhidrātu pārvēršanos cukurā. Tas var būt daļa no ziņotajiem čia sēklu izturības ieguvumiem.

Es zemāk esmu uzskaitījis dažas manas iecienītākās receptes, kas parāda, kā mūsu ģimene izmanto čia sēklas, īpaši brokastīs. Dabīgs apetīti nomācošs līdzeklis Čia sēklas bieži tiek ieteiktas tiem, kas cenšas zaudēt svaru. Fakts, ka diēta ar augstu olbaltumvielu saturu var palīdzēt jums zaudēt svaru, var šķist nedaudz pretrunīga, it īpaši tāpēc, ka daudzi pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu saturu bieži ir vairāk kaloriju nekā daudzi pārtikas produkti ar augstu ogļhidrātu saturu, piemēram, zemesriekstu svara zuduma priekšrocības un dārzeņi.

Bet šeit ir tā: pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu saturu prasa vairāk darba, lai tos sagremotu, metabolizētu un lietotu, kas nozīmē, ka, tos apstrādājot, jūs sadedzināt vairāk kaloriju. Viņiem ir vajadzīgs arī ilgāks laiks, lai atstātu vēderu, tāpēc jūs ātrāk un ilgāk jūtaties sāta sajūta. Kumulatīvajam efektam ir acīmredzamas priekšrocības ikvienam, kurš vēro viņu svaru.

Novājēšanas līdzekļi

Saistīts stāsts Gadā publicētajā pētījumā Uztura vielmaiņadiētas, kuras palielināja olbaltumvielu daudzumu līdz 30 procentiem no uztura, 12 nedēļu pētījumā ēda gandrīz par mazāk kaloriju dienā un zaudēja apmēram 11 mārciņas, neizmantojot citus diētas pasākumus.

Un, tāpat kā lielākā daļa veiksmīgāko diētu, jūs sadedzināt kalorijas, kā arī skaitāt tās, olbaltumvielām ir divkārša nozīme, lai pārliecinātos, ka zaudējat taukus, nevis muskuļus.

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības kā sadedzināt taukus no aizmugures augšstilbu

Jūsu ķermenis izmanto olbaltumvielu aminoskābes, lai izveidotu liesos muskuļus, kas ne tikai padara jūs stiprākus un vairāk tonizētus, bet arī sadedzina kalorijas, pat ja neesat aktīvs. Galu galā tas uztur jūsu vielmaiņu lielā ātrumā, lai jūs varētu sadedzināt neregulāros sīkfailus, nav problēmu.

Cik daudz olbaltumvielu man vajadzētu ēst svara zaudēšanai? Eksperti iesaka patērēt no 0,5 līdz 1,0 gramiem olbaltumvielu uz vienu mārciņu ķermeņa svara.

Diētu salīdzinājums un analīze | Oficiālā vietne Keto Light Plus

Tas ir no 70 līdz gramiem dienā mārciņu smagai sievietei. Kura halva ir vairāk noderīga? Katrai sugai ir savas priekšrocības, bet visnoderīgākais tiek uzskatīts par saulespuķu, tā sastāvā esošie minerāli ne tikai palīdz cīnīties pret nervu un sirds un asinsvadu slimībām, bet arī veicina imunitātes nostiprināšanos. Noderīgas īpašības halva Austrumos šī delikatese vienmēr tiek uzskatīta par garšīgām zālēm, dziednieki apgalvoja: halva labā ir tas, ka tas palīdz organismam cīnīties ar dažādām slimībām.

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības beta blokatori tauku dedzināšana

Vielmaiņas paātrināšana palīdzēs ātrāk zaudēt svaru. Greipfrūti un greipfrūtu sula Greipfrūti pazemina insulīna līmeni, tāpēc jūs vēlaties ēst mazāk.

20 visvairāk svara zaudēšanai draudzīgo pārtikas produktu uz planētas

Ja jūs ēdat pusi greipfrūta vai katras ēdienreizes laikā izdzerat no tā ml sulas, tad pēc divām nedēļām jūsu svars samazināsies par 2 kg. Sulas rūgto garšu var atšķaidīt ar apelsīnu vai citām sulām.

Krāsaini salāti Sajaucot dažādu krāsu dārzeņus, jūs saņemat veselīgu pārtiku, kas bagāta ar šķiedrvielām un vitamīniem. Uzsākot salātus ar pilienu augu eļļas un citrona sulas, jūs piepildāt kuņģi bez papildu kalorijām, atstājot mazāk vietas ēdieniem ar augstāku kaloriju saturu, kas arī palīdz zaudēt svaru. Vēdera novājēšanas produkti Amerikāņu zinātnieki ir izveidojuši pārtikas produktu sarakstu, kas palīdzēs padarīt jūsu vēderu plakanu.

Iekļaujiet tos diētā kopā ar ikdienas vēdera vingrinājumiem, un rezultātu redzēsiet pēc nedēļām.

  • Svara zudums pie 67
  • Whatsapp Zemesriekstu ir pazīstama arī kā Goober, Pinder, zemesrieksti, zemesrieksts un zemes zirņi.
  • Ralfs Mūsdienās ir daudz diētu, kas sola ātru un efektīvu svara zaudēšanu.

Pākšaugi Pupās un zirņos ir augu olbaltumvielas, kas neļauj muskuļu masai diētas laikā atstāt taukus. Pākšaugi ir ilgstoši un palīdz mazināt bada uzbrukumus. Centieties pēc iespējas biežāk pievienot pākšaugus savai ēdienkartei.

Paleo diēta

Zema tauku satura siers Tāpat kā citi piena produkti ar zemu tauku saturu, siers palīdz sadedzināt vēdera taukus. Auzu pārslas Ja tie nav vārīti vai pievienoti cukuri, tie palīdz regulēt glikozes un holesterīna līmeni asinīs un sadedzināt liekās kalorijas.

Olīveļļa Samazina holesterīna līmeni asinīs un paātrina tauku sadedzināšanu, turklāt nomāc badu. Tas satur daudzas nepiesātinātas taukskābes, kas holesterīnu pārvērš viegli šķīstošos savienojumos, kas pēc tam tiek izvadīti no organisma. Uzņemiet tukšā dūšā ar ēdamkaroti neapstrādātas augstākā labuma olīveļļas. Spināti un brokoļi Šajos pārtikas produktos ir daudz C vitamīna, kas paātrina vielmaiņu un palīdz ātri atbrīvoties no tauku nogulsnēm vidukļa zonā.

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības kokosriekstu eļļa kuņģa tauku zudums

Brokoļi nav tikai kāposti, bet arī produkts ar negatīvu kaloriju saturu; lai sagremotu šādu pārtiku, organisms iztērē vairāk kaloriju nekā saņem. Sautējiet, vāriet, tvaicējiet, bet eļļu un taukus pievienojiet līdz minimumam vai nepievienojiet vispār.

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības novājēšanu jostas

Spināti ir sātīgi un viegli, lieliski piemēroti gan pusdienām, gan vakariņām. Bet ne vairāk kā gramus dienā. To pievieno salātiem, zupai, sautējumam.

🐾 Nepaskaidrojams svara zudums suņiem - ko jūs varat darīt mājās -

Rudzu maize, pilngraudu maize Rudzu un pilngraudu maize palīdz sagremot pārtiku un novērš jaunu nogulumu veidošanos vēderā un augšstilbos.

Mandeles Metabolisma pastiprinātāji. Tā kā tie ir veselīgu tauku, vitamīnu, antioksidantu krājums. Tās ir vielas, kas labi piesātina un samazina apetīti. Pietiek 15 - 20 nesālītu mandeļu riekstu dienā.

zemesriekstu svara zuduma priekšrocības kā samazināt kājas 3 dienu laikā

Vairāk nevēlama, jo riekstos ir ļoti daudz kaloriju. Vistas olas Labi, lai palīdzētu jums sadedzināt taukus un veidot muskuļus. Divas vārītas olas ir ideāli piemērotas brokastīm. Derēs top tauku zudums uzturs svaigas, gan saldētas ogas. Atļautie produkti: tītars, jērs, trusis; tuncis, līdaka, forele, ikri, zandarti, asari; piens, produkti no tā ar zemu un vidēju tauku saturu; valrieksti, zemesrieksti, olīveļļa; mārrutki, pupiņas, karijs, lēcas, pētersīļi; bietes, kartupeļi, gurķi, paprika, kāposti, selerijas, pastinaki; ķirsis, kivi, saldais ķirsis, ērkšķogs, zemesriekstu svara zuduma priekšrocības, citrons, vīģe; kumelīšu un zemeņu lapu novārījumi, kafija vai zaļā tēja.

Aizliegti pārtikas produkti Diētas laikā neēdiet pārtikas produktus, kas neatbilst jūsu asins grupai. Lai zaudētu svaru, izslēdziet aizliegtos pārtikas produktus, ēdiet bieži un nelielās porcijās.

Nodarbojieties ar asinsgrupai piemērotiem sporta veidiem. Produkti, kas kaitē "medniekiem": speķis, speķis, šķiņķis, cūkgaļa, zoss; pistācijas, lēcas, zemesrieksti, magoņu sēklas; kukurūzas eļļa, kokvilnas eļļa; kūpinātas un marinētas zivis, ikri; kofeīns, soda, melnā tēja, degvīns, brendijs; kanēlis, kečups, vaniļa, marinēti gurķi, etiķis; maize un miltu izstrādājumi no kviešiem, kukurūzas; piens, siers, kefīrs, jogurts, skābs krējums, biezpiens, krējums; apelsīni, avokado, zemenes, melone; šampinjoni, rabarberi, ziedkāposti, Briseles kāposti, olīvas.

Tas var novest pie pārēšanās, tāpēc "klejotājiem" ir jāierobežo porcijas līdz g. Aizliegto pārtikas produktu saraksts: vistas gaļa, cūkgaļa, zoss, pīle, speķis; zutis, vēži, lasis, ikri, jūras aļģes; saldējums, visu veidu eļļas, izņemot olīveļļu; sēklas, priežu rieksti, pistācijas, zemesrieksti, lazdu rieksti; graudaugi, maize un rudzu, kviešu, griķu vai kukurūzas miltu izstrādājumi; kanēlis, majonēze, kečups; redīsi, kartupeļi, tomāti, redīsi, ķirbji; hurma, olīvas, granātābols, avokado; saldā soda, stiprie alkoholiskie dzērieni.