20 rep squats lai sadedzinātu taukus, kā ātri zaudēt svaru mājas apstākļos - One Two Slim

Push Ups: Push ups ir kopējais ķermeņa tauku dedzināšanas vingrinājums sievietēm, kas ir viegli pielāgojams, kā arī var būt sagatavots ļoti prasīgam, tomēr galvenokārt dedzīgam vingrotājam. Guļus uz muguras uz paklāja. Viss, kas jums jādara ātri, un, kas paātrina jūsu sirds ritmu, tiek uzskatīts par kardio. Kā jūs kapteinis darot plaušas, jūs redzēsiet, kā tauki viegli izkusīs no augšstilbiem un sēžamvietām. Tagad lēnām un kontrolētā kustībā nolaidiet ķermeni sākuma stāvoklī. Tās ir šūnas glābtu dzīvības neolīta laikmeta, kad pārtika ir reti pieejams, un kad cilvēkiem nācās medīt, ēst un izdzīvot.

Tāpēc organisms izmanto enerģiju no ogļhidrātiem un taukiem, kas ir saglabāti organismā, un sadedzina to, lai nodrošinātu ar enerģiju.

Apļa treniņš: būtība un svarīgos brīžos

Tādējādi, vingrinājumi palīdz monumentāla. Kādi vingrinājumi palīdz zaudēt svaru? Cik daudz jūs sadedzināt par vienu treniņu, ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, jūsu vecums, mācību režīms, sagatavotības līmeni un tā tālāk Tomēr, ir daži vingrinājumi, kas palīdzēs jums zaudēt nedaudz ātrāk, nekā citi, un tiešām efektīvi.

Spēka apmācības padomi un treniņi by Paige Waehner; Pārskata no kuģa sertificēta ārsta Share on Facebook Share on Twitter Svara apmācības pārskats Lielākā daļa no mums zina, ka kardio ir svarīgi, lai iegūtu fit un zaudēt svarubet to, ko jūs nezināt, ir tikai, cik svarīga svara apmācību, kad runa ir, lai iegūtu liesu un dedzināšana tauku.

Lūk, tie ir: 1. Kardio vingrinājumi Sirds sadedzinot taukus mājas apstākļos ir lielisks asinsrites sistēmas nostiprināšanai.

Tie palīdz ļoti ātri sadedzināt kalorijas, bet variācijas vingrinājumi neierobežots daudzums.

padomi lai noņemtu taukus no kuņģa tauku mērkaķis svara zudums

Viss, kas jums jādara ātri, un, kas paātrina jūsu sirds ritmu, tiek uzskatīts par kardio. Tas pat var nozīmēt zem spēka treniņi, ja jūs veicat to pietiekami ātrā tempā. Tomēr ir dažas patiešām labas cardio vingrinājumi: Jumping Jack Pushups Squats Mēģiniet izdarīt pēc iespējas vairāk reižu un katru reizi mēģināt pārspēt savus rekordus.

Šeit ir lieliska kardio treniņš, ko jūs varat darīt mājās: 2.

  • Svara zaudēšanas un notievēšanas programma | Oficiālā mājas lapa Dietonus
  • Kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā

Skriešana Ja jums ir jautājums, kā zaudēt svaru mājas apstākļos reāli un ātri, tad labākais veids, kā to darīt — sākt skriet. Tas ir labākais veids vingrinājumi sirds-asinsvadu sistēmas traucējumu, un jums tiek garantēta efektīva tauku dedzināšana. Vispirms tas būs mazliet grūtāk. Bet, kad jūs nolietot, jums vienkārši būs forši izskrieties, atpūsties un padomāt par kaut ko savu.

Sānu dēlis ar kāju pacelšanu: Šī ir uzlabota pilates forma, kas efektīvi izkausē ķermeņa taukus. Apgulieties labajā pusē un paceliet apakšējo ķermeni ar elkoņa un labā apakšdelma atbalstu.

kā slim leju manu kaklu veselības tauku dedzināšana maltītes

Tagad paceliet gurnu tā, lai ķermenis būtu izlīdzināts, un tikai labā kāja un roka pieskaras zemei. Turiet kreiso roku uz gūžas un izstiepiet kreiso kāju pēc iespējas augstāk. Ieelpojiet, izelpojiet un nāciet atkārtot to pašu otrā pusē.

izņemt tauku traipu no tshirt keto premium svara zudumu atsauksmes

Pārlecošie squats: Tempšana ar lēkšanu ir vienkāršs, taču izdevīgs tauku dedzināšanas vingrinājums gan sievietēm, gan vīriešiem.

Lēkājošie squats ir atšķirība no tradicionālajiem squats, lai viegli izkausētu ķermeņa taukus. Stāviet taisni uz paklāja ar kājām nedaudz atstatus apmēram plecu platumā.

Šajā rakstā mēs pastāstīsim, kā ātri zaudēt svaru mājās un darīt to pareizi, nekaitējot veselībai un saglabāt iegūtos rezultātus uz ilgu laiku. Pašus efektīvākos veidus, kā zaudēt svaru mājas apstākļos Tomēr ir veidi, lai paātrinātu svara zaudēšanas procesu — un jā, tas ir vienalga prasīs laiku. Un atcerieties: tikai tad, ja pakāpeniski zaudēt svaru, jūs saņemsiet labāko, reālu un visvairāk ilgnoturīgu rezultātu, bet kas nesīs jums līdz spēku izsīkumam. Ievērojiet diētu "Ja jūs patērēt mazāk kaloriju, nekā sadedzināt, tad jūs nometīsiet svaru — tas ir tik vienkārši". Lai novērtētu, cik daudz jūs tiešām ēdat tagad, lai saglabātu pašreizējo svaru, iesaka izmantot MyFitnessPal.

Veiciet regulārus tupus un pēc tam ar visiem spēkiem uzleciet uz augšu. Pieskaroties grīdai, nolaidiet ķermeni regulārā tupus pozīcijā.

Vingrinājumi, svara zudums vīriešiem

Tas pabeidz vienu ciklu. Nolaižoties pēc lēciena, ir svarīgi iegūt kontroli pār savu ķermeni. Pārlec arī pa visu pēdu un ne tikai kāju pirkstiem. Katru dienu veiciet lēkājošu tupējumu komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā komplektā. Lekt domkrati: Lēkšanas domkrati ir ļoti labs kardio vingrinājums, kas darbojas kā lieliski ātrs tauku dedzināšanas vingrinājums. Stāviet taisni kopā ar kājām un rokām, kas novietotas sānos.

Tas var ievērojami atšķirties, ņemot vērā jūsu apmācības pieredzi un pašreizējo stāvokli.

Kas ietilpst programmā

Starpposma praktikantam tas var būt līdz pat četrām reizēm nedēļā kopā ar pareizu spēka treniņu režīmu. Aplūkojot praktikantu iesācēju, tas var notikt apmēram reizes nedēļā. Lai gan šie ir tikai vispārīgi ieteikumi, dažas lietas, kas jums jāņem vērā, ir jūsu vispārējais fitnesa mērķis. Lai iegūtu un saglabātu plakanu vēderu, turpinot palielināt savu atkārtojumu skaitu, kļūstot stiprākam.

Spēka apmācības padomi un treniņi

Amerikas vingrinājumu padome iesaka veikt vingrinājumu vismaz divas reizes nedēļā, lai iegūtu rezultātus. Pēc kāju pacelšanas dodiet sev vismaz 48 atgūšanas stundas.

ultraslim tauku zaudējumu sistēmas atsauksmes slimming ēd vistas makaroni cept

Pārmērīga apmācība var izraisīt ievainojumus un neveiksmes jūsu progresā. Padomi optimālu rezultātu iegūšanai Ja jums ir nepieciešams zaudēt liekos kuņģa taukus un saplacināt vēderu, jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā jūs patērējat.

Tas palīdz mainot vingrinājumu režīmu; negaidiet, ka iegūsit rezultātus, veicot tikai vienu vingrinājumu kustību.

  • Spēka apmācības padomi un treniņi
  • W2 svara zudums

Lai zaudētu svaru, jūs varētu vēlēties koncentrēties uz ķēdes treniņujo tas var jums visvairāk sprādziena jūsu buks. Atpūta un atveseļošanās : atpūtas dienas ir tikpat svarīgas kā treniņu dienas. Šajos atpūtas laikos jūsu muskuļi aug un mainās, tāpēc pārliecinieties, ka divas dienas pēc kārtas jūs nedarbojat vienas un tās pašas muskuļu grupas. Darba sākšana ar svara treniņu Ja esat iesācējs, sāciet ar pamata kopējo ķermeņa spēka treniņu, lai izveidotu spēcīgu pamatu visās jūsu muskuļu grupās.

Šā laika izmantošana palīdzēs jums noskaidrot visas nepilnības, kas jums rodas, kā arī jebkādus jautājumus, kas jums var būt jārisina ar ārstu, kā arī apgūstot pamatvajadzības, kas nepieciešamas spēcīgam, piemērotam ķermenim.

5 spēka treniņu vingrinājumi, kurus var izmantot kā kardio

Pirmais solis ir noskaidrot, kur jūs plānojat izmantot. Jums nav jāpievienojas sporta zālē, lai iegūtu lielisku spēku treniņu, taču tam ir dažas priekšrocības: Pieeja plaša spektra iekārtām un mašīnām, kuras jūs nevarat atļauties mājas sporta zālē Personīgi treneri un citi eksperti, lai parādītu, kā izmantot dažādas mašīnas Šķirne: jums ir arī pieeja nodarbībām, kas ir jautri veids, kā iemācīties pacelt svaru.

Sūknis savu muguru un rokas ar kabeli Hroniskas slimības var uzlabot svaru Vieglāk ir sasniegt savus mērķus. Kad jūs dodaties uz sporta zāli, nav nekā, ko darīt, bet treniņu, savukārt mājās ir daudz satricinājumu.

Pašus efektīvākos veidus, kā zaudēt svaru mājas apstākļos

Enerģija : jūs bieži saņemat vairāk enerģijas, kad jūs apkārt cilvēki, kas dara to pašu, ko jūs darāt - kaut ko jūs varat palaist garām mājās. Protams, ir arī izmaksas, kā pievienoties sporta zālē, kā arī atrast ērti un ērti.

Ir ļoti vienkārši pievienoties sporta zālē un nekad iet, tāpēc tas ir arī apsvērt. Pabeidzot darbu mājās Ērtības: Jūs varat strādāt, kad vēlaties, neiepakot maisu un nekur nedodoties.

Kā veikt kāju pacelšanu

Konfidencialitāte: jūs varat strādāt pēc tā, ko vēlaties, un jums nav jārunā ar citiem, kas uz jums skatās kaut kas var dot labumu cilvēkiem, kuri ir nedaudz vairāk apzinīgi.

Pieejamība : jūs varat iegūt lielisku treniņu ar minimālu aprīkojumu. Elastīgums: mājās jūs varat izspiest treniņu jebkurā laikā, tāpēc jums nav jāpieliek pie noteikta grafika ja vien vēlaties. Runājot par trūkumiem, jums ir jābūt ļoti motivētam strādāt mājās vienmēr ir kaut ko darīt ko citu, nevis strādātun jums ir jāmēģina mazliet grūtāk iegūt tādu šķirni, kuru jūs varat vieglāk iegūt sporta zālē.

Exercise plāns

Izvēlies savu pretestību Atkarībā no tā, kur jūs nolemjat izdomāt, jūsu aprīkojuma izvēles būs atšķirīgas, taču vispārējā izvēle ietver: Nav aprīkojuma. Jums nav jāsāk ar jebkādu aprīkojumu, ja esat iesācējs vai esat budžetā, un vēlaties sākt vienkārši. Šis bezsvara treniņš sniedz dažas idejas par to, kā jūs varat trenēties bez jebkāda aprīkojuma. Pretestības joslas : tās ir lieliskas mājas trenažieriem un ceļotājiem, un jūs tos parasti atradīsit visvairāk sporta zālēs.

novājēšanas savienojuma maksa kupons cik svara zudums nedēļā griešanas laikā

Tie var tikt izmantoti dažādiem kopējā ķermeņa vingrinājumiem.