Augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus. Aptaukošanās, ķermeņa masas indekss un vēža risks - jansikes.lv

Atspiedies pa labi, vienlaikus pacelt kreiso roku virs galvas. Tāpēc iegūstiet sev porciju, kas jums piemērota, un izņemiet visus pārtikas pārpalikumus no jums sasniedzamā vietā - vismaz no galda.

Mājas lapa » Horoskops » 14 no labākajiem un sliktākajiem vingrinājumiem dzīvokļa kuņģī 14 no labākajiem un sliktākajiem vingrinājumiem dzīvokļa kuņģī Visbeidzot, vasarā beidzot uz horizonta ir pienācis laiks pilnībā iesaistīties sporta režīmā. Ar šo teicienu, viens no konsekventākajiem mērķiem katru gadu ir, lai būtu jauks un plakans kuņģis, lai apbrīnotu apkārt pludmalei.

Metabolisma apmācība mājās. Metabolisma svara zaudēšanas apmācība sievietēm. Metodes paātrināšanai

Vissvarīgākais faktors nekā jebkas cits ir tas, ko tu ēd. Uzturs ir milzīgs, pārliecinieties, ka šovasar esat guvis gudru izvēli, atcerieties, lai izvairītos no jebkādiem pārstrādātiem pārtikas produktiem, visu laiku pieturieties pie svaigiem, neatkarīgi no tā, vai tie ir ar dārzeņiem vai olbaltumvielām. Tāpat ir gudri ar savu ogļhidrātu uzņemšanu, laiks ir galvenais, kad runa ir par ogļhidrātiem.

Izmantojiet tos pirms un tūlīt pēc treniņa, vienmēr apziniet savu oglekļa logu. Ar visu šo teicienu, kardio un ab treniņi arī spēlē galveno lomu, veidojot jūsu dzīvoklis kuņģa mērķus.

Spēka treniņa kļūdas, kas sabojā liesās muskulatūras spēkus!

Šis raksts palīdzēs apspriest to, kas darbojas un kas vienkārši nav. Šajā rakstā apskatīsim dažādus treniņus no ķermeņa svara vingrinājumiem līdz mašīnu treniņiem, kopā mēs aplūkosim, kādi vingrinājumi darbojas un kurš to vienkārši nesagriež. Tātad, sāksim, šeit ir 7 no labākajiem un 7 sliktākajiem vingrinājumiem plakanam kuņģim, baudiet! Kustība ir milzīgs vielmaiņas kicker, kas nozīmē, ka jūsu izredzes tauku dedzināšanai tiek palielinātas līdz gandrīz divreiz lielākām nekā citas nodarbības.

Papildus kaloriju dedzināšanai, pacēlājmehānismam ir jāpiesaista viss jūsu kodols, tas ietver jūsu vēdera zonu, kas arī ir spiesta kustības maksimālās kontrakcijas laikā.

Svara zaudēšanas metodes, izmantojot. Kā zaudēt svaru nedēļas laikā mājās. Spēks pret sirds

Lai veiktu šo vingrinājumu, jūs varat izmantot stienis vai pat hanteles, lai katru reizi mainītu lietas. Varat veikt arī divus dažādus maršrutus, kas novedīs pie plakanas kuņģa. Viens, jūs varat apmācīt spēku, izmantojot smagākus svarus, ja jūs ierobežojat reps līdz 6 līdz 8. Jūs varat izmantot arī apjoma metodi, kas prasa mazāku svaru, saglabājot jūsu reps augstus no 12 līdz 15 un saglabājot pārtraukumus no 45 līdz 60 sekundes.

Diemžēl lielākoties to ietekme ir diezgan minimāla. Problēma ar ab mašīnām ir fakts, ka tās ir paredzētas izolācijas kustībām, kas nozīmē, ka tās ir vērstas tikai uz noteiktu daļu jūsu abs, nevis uz visu kodolu, piemēram, dēļa.

Mašīnas arī ierobežo jūsu kustības diapazonu, jūs esat diezgan daudz ieslēgts vienā un tajā pašā kustībā visā treniņā bez reālas bēgšanas telpas. Es ļoti iesakām pielīmēt ķermeņa masas vingrinājumus vai pretestības kustību, izmantojot kabeli vai pievienoto svaru jūsu treniņam.

Jūs varat veikt šo vingrinājumu dažādos veidos, jo visgrūtāk ir piekārt, kamēr jūs sitāt kājas līdz 90 grādiem. Atcerieties, ka vienmēr jātur jūsu kustība, nav jāmaina.

Kādas sekas dod vingrinājumi ar svariem? Ko dara vingrinājumi ar svariem?

Jūs varat to darīt arī uz matrača, abi ir ļoti labi un orientēti uz savu kodolu. Pēc tam, kad esat ieguvis kādu pieredzi, jūs varat pievienot svaru šim vingrinājumam, novietojot hanteli starp kājām. Tas palielinās kustības spriegumu, piesaistot jūsu galvenos vēdera dobumus. Tas aizņem pārāk daudz šķērveida sitienu, pirms beidzot sākat izjust reālu apdegumu. Vingrinājums ir arī skarbs jūsu muguras lejasdaļā, kāju pacelšana atdarina šo kustību, tajā pašā laikā piesaistot savu kodolu jau pirmajā reizē, jūs esat daudz labāk izlaižot šo matu vingrojumu un veicot kāju celšanas kustību.

Varat arī būt radošam un izpildīt vingrinājumu ar draugu, kurš met jūsu kājas, mērķis ir pievienot pretestību no mest, vienlaikus spējot kontrolēt kustību ar savu kodolu. Tas ļauj jums mērķēt savu pilnu vēdera zonu no augšas uz leju.

Tāpat kā citi vingrinājumi, jūs varat pievienot svaru, lai palielinātu pretestību, tas padarīs kontrakcijas daudz grūtāk. Varat arī būt radošiem un veikt svērto krievu Twist, kamēr atrodaties lejupejošā kustībā. Samazināšanās krīze ir lielisks līdzeklis, lai iegūtu plakanu vēderu. Pilnībā izbīdot ab ratu, ne tikai jūsu kuņģis ir iesaistīts, bet arī pleci un muguras ir bloķēti, lai padarītu šo kustību diezgan bīstamu.

augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus

Daži fitnesa entuziasti, veicot šo uzdevumu, ir guvuši nopietnus muguras ievainojumus. Atcerieties, ja jūtat diskomfortu neatkarīgi no tā, kāds ir vingrinājums, izlaidiet to un pārvietojieties uz citu kustību. Hanteles sānu līkums ir vingrinājums, kas tieši to dara, sānu līkums ar svara stiprinājumu palielina slīpumu slīpajā zonā. Mans ieteikums par šo uzdevumu ir veikt īsus pārtraukumus, veicot nopietnus replikāciju apjomus, no 15 līdz Šis uzdevums ir arī lielisks, lai veiktu kā super-komplektu ar kaut ko citu, piemēram, dēļa, kas, piemēram, attiecas uz visu jūsu kodolu.

Loading Please wait

Rotācijas kustība ir paredzēta, lai iesaistītu jūsu slīpumus; diemžēl vingrinājums liek vairāk vērsties uz jūsu pleciem, bicepsi un atpakaļ nekā jebkas cits. Ja vēlaties izmantot treniņu, kas atdarina šo kustību bez bumbas mest, jūs varat veikt krievu Twist, kas ietver jūsu slīpumu, kas pārvietojas no vienas puses uz otru, neizmantojot jebkāda veida ķermeņa augšdaļas spēku vai mest.

Krievijas Twist noteikti ir labākā izvēle. Kropšanas kustība ļauj jūsu augšējiem vēderiem pilnībā iesaistīties. Augšējā abs ir grūti mērķēt ar ķermeņa svara vingrinājumiem, tas padara šo kustību tik unikālu. Viss, kas jums patiešām ir nepieciešams, ir troses stiprinājums, lai pievienotu kabeļu mašīnu.

  • Kas ir labs tauku dedzināšana sirdsdarbība
  • Svara zaudēšanas metodes, izmantojot. Kā zaudēt svaru nedēļas laikā mājās. Spēks pret sirds
  • Keto kafijas tauku zudums

Pārliecinieties, 5 2 nav svara zuduma viss pārējais, ko jūsu kustība tiek vadīta un kontrolēta visā. Turiet kontrakciju 1 līdz 2 sekundes, pirms lēnām atgriežaties sākuma stāvoklī. Veicot krievu Twist bez svērta atbalsta, muskuļiem ir ļoti maz, tas tiek uzskatīts par stiept, nekā kaut kas cits.

Es ieteiktu kāda veida pretestību, piemēram, bumbu vai svaru. Tāpat kā mēs jau iepriekš teicām, jūs varat izmantot krievu Twist kritiena stendā, šis uzdevums ir ļoti efektīvs.

augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus

Šis vingrinājums ir lielisks tik daudzu iemeslu dēļ, viens no tiem ir vērsts uz visu jūsu kodolu, divi no tiem prasa nenormālu izturību, kas ļauj jums sadedzināt kalorijas, un trīs - tā ir tik vienkārša, ka to var izdarīt no jebkuras vietas jebkurā laikā. Lai to izdarītu, prakse padara perfektu, jo vairāk jūs to darīsiet, jo labāk jūs saņemsiet.

Mans ieteikums būtu darīt šo uzdevumu vienu dienu vienā dienā un tā tālāk.

DON’T Do This Before Your Workout

Nepietiekami nenovērtējiet šīs vienkāršās kustības spēku! Treniņš Dievs mums neko nepaziņoja par pilnīgu patiesību, kas patiešām ir viens no visbiežāk sastopamajiem vēdera celtniekiem.

Šis vingrinājums pilnībā neparedz jūsu vēdera zonu, tas arī rada zināmu kaitējumu mugurai un kaklam. Vingrinājums ir vislabāk jāizvairās, jums ir daudz labāka augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus samazināšanās, tas ļaus lielāku kustību diapazonu, kas rada optimālu kontrakciju, nevis gulēt uz leju, kas atrodas tikai jūsu vidējā augšējā daļā abs.

augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus

HIIT sirds ir viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, šāda veida sirdsdarbība maina jūsu sirdsdarbības ātrumu no zemas līdz vienmērīgai iedarbībai, kas liek jums sadedzināt ļoti augstā līmenī. Atcerieties, ka dedzināšana ir lielākais līdzeklis, lai iegūtu plakanu vēderu, sirds ir vissvarīgākais līdzeklis, kad mēģināt veidot ideālu izskatu. Neaizmirstiet par kondicionēšanas svarīgumu, tas ir lielākais faktors, kas jūs atdala no tā vienmērīgā kuņģa, ko vienmēr esat gribējis!

Izmantojiet mašīnas, kas padara darbu.

14 no labākajiem un sliktākajiem vingrinājumiem dzīvokļa kuņģī

Velosipēds vienkārši nenogriež, jo īpaši sēžamie ar muguras balstu, mašīna rada ierobežotu kustību diapazonu, kas tikai izraisa jūsu kāju pārvietošanos, turklāt velosipēds nav daudz, ja sirdsdarbības ātrums. Augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus ir arī cita margināla kardio mašīna, kaut arī tā ietver daudz kustību, mašīna tiek vadīta un jūtas kā jūtama kontrolētā kustībā vairāk nekā kaut kas cits.

augsts reps mazs svars lai sadedzinātu taukus

Ja jūs vēlaties saņemt plakanu vēderu pie klasiskajām mašīnām, piemēram, skrejceļš vai kāpņu alpīnists, varat arī doties uz jauku skrējienu ārpusē.