Ķermeņa treneris fat burn hiit. HIIT pamati

Jūs vēlaties koncentrēties uz svara zaudēšanu un daudzu kaloriju sadedzināšanu gan treniņu laikā, gan pēc tā. Bokss: Es let mani klienti darīt boksa, jo es uzskatu, ka tas ir lielisks veids, lai sūknis savu sirdsdarbību un palielina svīšanu. Piemēram, maksimālais drošais sirdsdarbības ātrums 30 gadus ir sitieni minūtē.

Tomēr šī vecā aksioma ir vairāk paredzēta iesācējiem. Un jau labi apmācītām fitnesa dāmām ar trenētiem muskuļiem ieskaitot sirdi ir nepieciešama pienācīga slodze.

Nekrīt svars. - Veselīgs dzīvesveids - Forums - jansikes.lv

Un tas darbojas jau anaerobā režīmā kā spēka treniņostas ir, ražo enerģiju bez skābekļa līdzdalības. Bez pēdējā tauki nedeg, un ogļhidrātu resursi var ātri izsmelt.

Un tas var novest pie hipoglikēmijas stāvokļa ar ārkārtīgi nepatīkamiem simptomiem: galva sāks griezties, vājums pārklāsies, un auksti mitri sviedri neelegni plūdīs pa ķermeni. Turklāt, ja trūkst ogļhidrātu, muskuļu olbaltumvielas var patērēt - it īpaši, ja kāda iemesla dēļ starp citu, kāpēc? Jūs ieradāties sporta zālē izsalcis.

Mēs ceram, ka jūs joprojām esat ar mums.

Zema intensitāte

Pretējā gadījumā mēs varētu nekaunīgi apbērt jūs ar daudz sarežģītākām un izsmalcinātākām pulsa formulām. Pariați-vă pe nedarīsim. Patiesībā varētu būt labāk par viņiem nezināt, pretējā gadījumā jūs riskējat pilnībā sajaukt. Bet tas, kas patiešām ir jādara, ir izturēt ergometrisko text, lai noteiktu savu individualālo sniegumu - skatoties sporta ārsta gaismā fitnesa klubā.

Tas pārbaudījums nav biedējošs - jūs griežaties ar velotrenažieri, skrienat pa trasi vai braucat uz pakāpiena platformas. Bet pie izejas jūs uzzināsit savas ķermeņa individualālās iespējas piegādāt skābekli strādājošajiem muskuļiem, izmantojot "transporta" sistēmu sirds, plaušas, asinis.

Vai tie nav svētki? Un brīnišķīgais veiktspējas rādītājs palīdzēs precīzāk noteikt jūsu aerobā treniņa sirdsdarbības robežas. Kopumā ideālā gadījumā šīs robežas jāapspriež ar ārstu - sportisku, ja esat vesels.

Un ja ne īsti, tad noteikti kopā ar ārstējošo personu. Ir arī citi veidi, kā kontrolēt savu aerobo aktivitāti. Viens no tiem ir piepūles mērogs: jūs pats subjektīvi novērtējat, cik grūti jums ir trenēties, desmit ballu skalā 1 - labi, vieoti viegli, 10 - jūs esat uz dzīvības robežas un stimbondis uniet Līdzīga iespēja ir sarunu pārbaude: jūs uzpūšaties un vienlaikus mēģināt tērzēt ar sevi vai ar kaimiņu uz skrejceļa, vienlaikus ievērojot, vai elpas trūkums netraucē skaidri izrunāt vāūs.

Pirmkārt, šādas metodes ir noderīgas tiem, kuriem ir grūti objektīvi novērtēt slodzes intensitāti pēc impulssa. Kas ir šie cilvēki?

ķermeņa treneris fat burn hiit

Nu, piemēram, tie, kuriem ir veselības problēmas, kuri lieto zāles, kas var ietekmēt sirdsdarbību, bērni, kā arī gados veci pilsoņi ar nesvarīgu neapmācītu izturību. Un mēs diemžēl klusēsim par to, kas notiek ar pulciņu dāmām, kuras ir piepildītas ar enerģijas dzērieniem un enerģiju pie sporta zāles sliekšņa. Tas ir ne tikai kaitinošs, bet arī parādās kā muguras muguras tauki, kad valkā šauru džemperi, kreklu vai kleitu, un jūsu Labi ir cieši saspiests. Jūs varat piecelties taisni ar muguras pleciem un iesūkt vēderu, bet diemžēl tas neslēps muguras taukus.

Par laimi, jūsvaruzspridziniet šo muguras zonu un krūštura taukusveicot dažādus kardio treniņus - mēs iesakām HIIT augstas intensitātes intervāla treniņi - un spēka treniņu vingrinājumi, kas noteiks jūsu muguras muskuļus.

Seksuāla mugura ir iespējama! Sāciet ar šiem treneru muguras vingrinājumiem, kas paredzēti krūštura muguras tauku noteikšanai.

7 vingrinājumi muguras tauku sadedzināšanai - muskuļi un fiziskā sagatavotība

Savienojiet to ar tīru ēšanas plānu, HIIT un daudz ko citu ūdens un Gulētun līdz pavasarim jūs būsiet ceļā uz seksīgu izskatu kleitās un kreklos bez mugurām. Jūs nevarat mazināt tauku daudzumu, taču šis augstas intensitātes vingrinājums sadedzina muguru, vienlaikus sadedzinot kalorijas, kas liek zaudēt taukus kopumā.

Sprādzienbīstami iztaisnojiet kājas, bet neaizslēdziet ceļus. Turiet muguru plakanu un abs iesaistītu, un nedaudz noliecieties atpakaļ, rindojot rokturi līdz krūtis apakšai, kur trāpīs krūštura josla. Apgrieziet kustību otrādi un atkārtojiet 5 minūtes. Apsēdieties uz sēdekļa un noregulējiet augšstilbu spilventiņus tā, lai jūsu četrinieki ērti sēdētu zem atbalsta, un nebūtu daudz vietas kustībai, iesaka Sotaks.

Labākie augstas intensitātes intervāla treniņi treniņiem riteņbraucējiem - Apmācība

Tas novērš ceļgalu pacelšanos uz augšu, kad jūs pieliekat pūles, velkot joslu uz leju. Satveriet stieni ar plašu rokturi. Turot muguru taisnu, pavelciet stieni uz leju līdz apmēram zoda līmenim vai nedaudz zemāk pret krūtīm, vienlaikus saspiežot plecu lāpstiņas.

Uzturiet plaukstas locītavas neitrālas visu laiku, negaidot ķermeni, iesaka Sotaks. Lēnām atgrieziet stieni pilnā augstumā un atkārtojiet vingrinājumu. Mišele Sotaka Dēļu rinda ar kabeļu mašīnu Tas ir abs vingrinājums, bet tas ir vērsts arī uz jūsu muguras muskuļiem, tāpēc tas ir efektīvs vingrinājums, saka Sotaks.

ķermeņa treneris fat burn hiit

Un, protams, viņam nācās samazināt pārēšanās - sākumā krasi, bet vēlāk no jauna ieviesa dažus pārtikas produktus, vienlaikus kontrolējot savas porcijas. Viņa apmācība klāja daudz zemes.

Viņš izdarīja augstas intensitātes intervāla apmācība HIITizmantojot gan aerobos, gan anaerobos vingrinājumus. Pretestības apmācība ar ķermeņa masa vai vieglas slodzes palīdzēja viņam uzaudzēt muskuļus, kad viņš samazinājās; izturības darbs uzcēla izturību.

Kā vīrietis mājās var atbrīvoties no sāniem jostasvietā

Viņš pat reizi nedēļā nodarbojās ar boksu. Tomēr tas nenozīmē, ka jums jāstiprina sirds un plaušu darbība un jāveic tikai aerobikas vingrinājumi. Tā kā tāda pati intensitāte tiek veikta ilgu laiku, fiziskās adaptācijas problēma joprojām būs sastopama, un kardiopulmonālās fitnesa progress arī var būt stagnējošs. Šajā laikā jums, iespējams, būs jāpārtrauc treniņu plato, veicot augstas un zemas intensitātes transformāciju, periodiski mainot kustību.

Tāpēc, kad mēs veicam kardiotreniņu, ja mēs varam saglabāt sākotnējo aerobikas treniņu režīmu, kā arī aizstājošās funkcijas izturību, treniņš noteikti būs pilnīgāks! Kāpņu mašīna Ja jums nepatīk' nepatīk skriet personīgi, kāpņu mašīna var būt alternatīva.

ķermeņa treneris fat burn hiit

Simulējot kāpšanas kāpnes, kāpņu mašīna īsā laikā var uzlabot sirdsdarbības ātrumu un sasniegt vingrinājumu intensitāti, kā arī uzsvērt muskuļu darbību aiz kājām un gurniem.