Fat burn bpm diapazons

Wyze saka, ka pulkstenis netraucēs elektrokardiostimulatorus vai neko citu. E1 Centrālie veģetatīvie traucējumi: E1. Aljebreen A. Dāvidsone, R. Izlaid dienu, divas, trīs. Riska novērtēšanai un terapijas taktikas izvēlei izmanto Glasgow-Blatchford skalu.

Viens no labākajiem fat burn bpm diapazons, kā iegūt tauku sadedzināšanas treniņu, ir pārvietošanās velosipēds.

  • Wyze pulksteņu apskats
  • Wyze pulkstenim ir lielāks ekrāns, kas ļauj labāk apskatīt paziņojumus un piedāvā to, ko daži varētu uzskatīt par vispārēju gludāku izskatu.

Šis kardio treniņš jūs uzsāks mērenā intensitātē, lai veicinātu svara zudumu, stiprinātu sirdi un sagatavotu mūsdienīgākiem treniņiem, piemēram, augstas intensitātes intervāla treniņam HIIT. Tie ir lieli, mīksti un ērti.

fat burn bpm diapazons novājēšanu toe magnēti

Jūs izstiepjat kājas uz priekšu, un tās atrodas paralēli zemei. Atgūstošs velosipēdu tauku sadedzināšanas treniņš iesācējiem ir vienmērīga stāvokļa brauciens Ļoti svarīga un bieži pamanīta brauciena daļa ir iesildīšanās un atvēsināšanās.

Es iesaku sākt no 10 minūtēm, neapstājoties.

Atgūstošs velosipēdu tauku sadedzināšanas treniņš iesācējiem

Tas palīdzēs jums noteikt jūsu robežas. Kad esat izveidojis sākumstāvokli, jūs varat palielināt brauciena laiku. Atkarībā no jūsu fiziskās sagatavotības spējām varat pievienot 5 minūtes nedēļā.

fat burn bpm diapazons kad ir ķermeņa dedzināšana tauku

Nepievienojiet pārāk drīz. Labs sākumpunkts būtu strādāt līdz 20 minūtēm trīs reizes nedēļā.

Pulse Monitor - Beat & Oxygen

Sāciet palielināt brauciena ātrumu. Piemēram, lielākajai daļai velosipēdu ir informācijas panelis, kas jums pateiks, cik jūdzes stundā jūdzes stundā jūs nobraucat. Ja jūs braucat ar vienmērīgu ātrumu 10 jūdzes stundā, tad sāciet palielināties par 1 jūdzi stundā, līdz nosakāt jauno bāzes līniju.

Mēģiniet braukt 20 minūtes, 3 dienas nedēļā.

Zinātniskie raksti 2013

Vēlreiz izveidojiet savu bāzes līniju. Treniņa laikā jums būs jāprot braukt, neapstājoties pie palielināta ātruma un pretestības.

fat burn bpm diapazons c4 hd svara zudums atsauksmes

Veidojiet līdz 20 minūtēm 3 reizes nedēļā. Tas būs jāšana fitnesa zonā, ko sauc arī par tauku dedzināšanas zonu.

fat burn bpm diapazons masāžas novājēšanu bikses

Tādējādi jūsu diapazons būtu sitieni minūtē bpm - sitieni minūtē. Dažiem atgāžamiem velosipēdiem sirdsdarbības monitors ir iebūvēts informācijas panelī.

wyze pulksteņu apskats

Ja nē, tad savu sirdsdarbības ātrumu var novērtēt šādi: atrodiet vietu, kur spēcīgākais jūtat pulsu, izmēģiniet plaukstas locītavu vai kaklu. Sirdsdarbības ātrumu var skaitīt līdz 60 sekundēm vai 6 sekundes un skaitļa beigās pievienot 0.

Piemēram, ja skaita sešas sekundes un saņem 13, tad sirdsdarbības ātrums ir sitieni minūtē. Šīs ir aplēses, taču tās būs pietiekami tuvu.

fat burn bpm diapazons kuņģa wrap sadedzināt taukus

Kā vienmēr, pirms sākat jaunu vingrinājumu plānu, sazinieties ar ārstu. Izpildiet norādījumus, sāciet lēnām un esiet drošībā. Esiet veseli, esiet laimīgi! Lai iegādātos manu e-grāmatu, noklikšķiniet šeit: Vingrinājumu pamati Atgūstošs velosipēdu tauku sadedzināšanas treniņš iesācējiem, vingrošana, vingrošana, terri johansen, atgāzies velosipēds, hiit, augstas intensitātes treniņš, atgāzies velosipēdu iesācēju treniņš.

fat burn bpm diapazons pašdarināts padomi lai noņemtu taukus