Kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Lasiet arī: Kā ZMA palīdz iegūt muskuļu masu? Uzkodas: 1 glāze grieķu jogurta ar zemu tauku saturu, 50 grami mandeļu šķēles Vakariņas: grami vistas ar 2 pilngraudu makaronu šķēlītēm.

Bet jūs zaudēsiet svaru gan tauku, gan muskuļu dēļ. Kāpēc ir tā, ka? Tā kā šāda izvēlne nav pareiza, jo tā nav līdzsvarota. Ja mēs visu izjauksim saskaņā ar BZHU, tad redzēsim, ka šajā uzturā praktiski nav olbaltumvielu. Tikai šajā gadījumā jūs varēsiet padarīt savu ķermeni pamanāmāku un seksīgāku. Lai zaudētu svaru, jums joprojām jāievēro vairāki pamatnoteikumi: 1. Tas ir, ja šobrīd jūs ēdat vidēji kalorijas, tad, lai sāktu zaudēt svaru, katru dienu jāēd kalorijas. Jūsu dienas deficīts ir kalorijas.

Un, lai pareizi darbotos, jūsu ķermenim katru dienu būs jāņem šīs kalorijas no zemādas taukiem. Tādējādi notiks tauku dedzināšana. Tad jūs varat izveidot deficītu kalorijas, un es zaudēšu svaru 5 reizes ātrāk! Tas nenotiks!

  • Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  • Zemesriekstu sviests un medus sviestmaizes svara zudums
  • Produkti, no kuriem jūs zaudējat svaru, nepievienos jums kilogramus, gluži pretēji, tie palīdzēs jums sadedzināt tauku krājumus.

Sākumā, protams, jūs varat paātrināt svara zaudēšanas procesu, bet paies dienas, un ķermenis pārtrauks tauku dedzināšanu. Turklāt, ja gurkstēšana ar lielu vēderu var radīt diskomfortu un daudz veselības problēmu, tad pat sievietes grūtniecības beigās var veikt pietupienus. Neaizmirstiet arī par svara zaudēšanu, jo alus vēders galvenokārt ir liels ķermeņa tauku daudzums.

Lai atbrīvotos no tām, jums jānodrošina kaloriju patēriņš vienlaikus samazinot to uzņemšanu ar diētu. Tādējādi ķermenis sāks radīt enerģiju no taukainām nogulsnēm visā ķermenī, ieskaitot vēderu, kas samazinās vidukli. Tas stiprinās jūsu muguru un novērsīs mugurkaula stresu. Papildus Pretējā gadījumā dažādas kettlebell šūpoles, plyometriskie vingrinājumi lekt uz apmales, Jumping Jackie utt. Ir lieliski.

Palielināts pamata metabolisma ātrums BMR vai miera stāvoklī miera stāvoklī RMR palīdz zaudēt svaru, jo jūsu ķermenis sadedzina vairāk kaloriju. Palielinoties metabolismam, nav obligāti jāsamazina kaloriju daudzums. Tālāk ir uzskaitīti daži veidi, kā palielināt ķermeņa metabolisma ātrumu.

Ir svarīgi atzīmēt, ka programma un vingrinājumi jāizvēlas tā, lai tie neatņemtu visus spēkus un ļautu treniņa beigās veikt 20—30 minūtes kardio. Kardio sesija, kas ilgst mazāk nekā 20 minūtes, tauku dedzināšanas ziņā ir neefektīva, jo, jo ilgāks ir jūsu sirdsdarbības laiks, jo labāki un ātrāki rezultāti. Daudziem vīriešiem, kuri vēlas noņemt alus vēderu, būs ļoti grūti atteikties no sliktiem ieradumiem un it īpaši parastās diētas.

Tādēļ jums ir jāpiesaista sava ķermeņa viltība un maldināšana ar lietu. Tie lieliski palīdz pārvarēt badu un nodrošina nepieciešamo olbaltumvielu daudzumu. Varat arī savienot olbaltumvielas, bet tikai sūkalu izolātu papildu kalorijas, pat no koncentrāta, šajā jautājumā ir bezjēdzīgas. Ja jūtaties ļoti izsalcis, palīdzēs apjomīgi zaļie salāti, kas garšoti ar karoti olīveļļas. Visus augstas kaloritātes pārtikas produktus labāk ēst no rīta un vakaru padarīt vieglāku.

Ir ļoti svarīgi, lai badošanās diena iekraušana būtu reizi nedēļā.

Kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus

Tas nozīmē, ka šajā dienā jūs savā uzturā varat iekļaut tos pārtikas produktus, kas parasti ir aizliegti. Protams, jums nevajadzētu to ļaunprātīgi izmantot, jo tas var noliegt visu darbu, taču šāds "triks" ļaus jums labāk kontrolēt badu, mazināt ietekmi uz psihi un atalgot sevi par to, ka visu nedēļu cītīgi ievērojat diētu un vingrinājumus.

Slim Arms in 30 DAYs! - 8 Min Beginner Friendly Standing Workout ( No Equipment )

Lai gan sākumā vēders iet ļoti lēni, jo daudz laika tiks veltīts ķermeņa pārstrukturēšanai un vielmaiņas normalizēšanai, pēc pirmajiem pamanāmajiem rezultātiem būs "sniega bumbas efekts", kuru nevar apturēt. Tā rezultātā jūsu vēders sāks kust jūsu acu priekšā, ko var viegli noteikt vizuāli vai izmantojot vidukļa mērījumus.

Alus vēders vīriešiem ir raksturīgs tauku uzkrāšanās īpatnību dēļ organismā: viņu tauku rezerves nogulsnējas galvenokārt jostasvietā. Turklāt alkohols maina vīriešu hormonālo līmeni, kas arī veicina tauku uzkrāšanos. Apskatīsim iemeslus, kāpēc alus palielina ķermeņa tauku saturu.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Alus satur daudz kaloriju Alus satur no 43 līdz 45 kilokalorijām uz gramiem dzēriena. Ņemot vērā, cik daudz alus viņa uzticīgie fani var izdzert vakarā, skaitļi ir biedējoši. Vienā alus pudelē ir apmēram kcal, vienā litrā - un divos litros - Tā ir aptuveni trešā daļa no ikdienas kalorijām jaunietim, kurš vada mazkustīgu vai vidēji aktīvu dzīvesveidu.

9 padomi, kā palielināt vielmaiņu un zaudēt svaru

Pievienojiet tam parastās maltītes visas dienas garumā un alus uzkodu, kurā arī bieži ir daudz kaloriju, un jums ir milzīgs kaloriju pārsniegums. Vispirms tiek pārstrādāts alkohols, pēc tam viss pārējais Etilspirts satur apmēram septiņas kilokalorijas uz gramu.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Tā kā alkohols ir toksisks ķermenim, organisms vispirms mēģina pārstrādāt šīs kalorijas, un ogļhidrāti un tauki, kas nāk ar alkoholu, tiek uzglabāti kā tauku krājumi. Protams, ja jums nav laika tos tērēt.

Kamēr ķermenis nav apstrādājis šīs "tukšās" kalorijas, pārējās tiks uzglabātas kā tauki. Alus maina hormonus Saskaņā ar pētījumu Mērena alkohola patēriņa ietekme uz dehidroepiandrosterona sulfāta, testosterona un estradiola līmeni plazmā pusmūža vīriešiem un sievietēm pēcmenopauzes periodā: diētas kontrolētas iejaukšanās pētījums Testosterons ir vīriešu dzimuma hormons, kas palīdz sadedzināt taukus un veidot muskuļus.

Viens vecs pētījums Dzimumhormoni un virsnieru garozas steroīdi vīriešiem akūtā reibumā ar etanolu apstiprina, ka pēc lielu alkohola devu lietošanas testosterons 24 stundas paliek zems. Testosterona līmeņa pazemināšanās tieši ietekmē tauku un muskuļu saturu. Tauku dedzināšana tiek palēnināta, tāpat kā muskuļu veidošana. Dārzeņos ir augsts šķiedrvielu saturs. Augļiem un dārzeņiem ir augsta sāta vērtība, zems tauku saturs un augsta barības vielu vērtība.

Labākais Veids, Kā Zaudēt Svaru Un Tonizēt Muskuļus Sievietēm -

Tie ir ļoti izdevīgi jūsu veselībai. Ķermenis ļoti cenšas sadalīt dārzeņu nesagremojamo šķiedru līdz mazākām sastāvdaļām.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Procesa laikā BMR palielinās. Citas olbaltumvielām bagātas pārtikas preces, piemēram, rieksti, vista un olas, arī ievērojami veicina paaugstinātu BMR. Zivīm ir omega 3 taukskābes, un tās ir lieliskas, lai palielinātu BMR. Palielināta kaloriju sadedzināšana ir konstatēta cilvēkiem, kuri patērē zivis.

Piedevas Zivju eļļas piedevas ir labvēlīgas BMR palielināšanai un svara samazināšanai.

Novājēšanas līdzekļi

Vienīgais veids, kā sievietes var zaudēt svaru, ir sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs patērējat. Kad nomest lieko svaru un muskuļi nav pārklāti ar taukiem, to tonizēšana rada definīciju un uzlabo izturību. Kaloriju samazināšana no uztura un treniņa laika palielināšana palīdz radīt kaloriju deficītu, kas nepieciešams efektīvam un veselīgam svara zaudēšanai.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Ietverot gan kardiovaskulāro vingrinājumu, gan spēka treniņu, tiek sadedzināti tauki un tonizēti muskuļi. Šajā rakstā jūs uzzināsit nepieciešamos ieteikumus, lai izveidotu īpašu personalizētu diētu, kas ļaus jums atviegloties muskuļu žāvēšanas cikla laikā. Šī diēta ir piemērota kultūristiem, kuriem ir pietiekama muskuļu masa bez aptaukošanās.

Samazinot diētu, kontrolējiet savu svaru un ķermeņa tauku biezumu. Ja redzat, ka ir tendence samazināt ķermeņa svaru un ķermeņa tauku daudzumu par kg mēnesī, tad diētu var uzskatīt par veiksmīgu. Jūs varat samazināt diētu, pirmkārt, dzīvnieku tauku un ātrās ēdināšanas sastāvdaļu dēļ, kuras vēlams pilnībā izslēgt.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Ja ar to nepietiek, turpiniet samazināt tauku un ogļhidrātu līmeni. Neaizmirstiet, ka, žāvējot muskuļus, uzturam jābūt līdzsvarotam. Ogļhidrātiem uzturā jābūt sarežģītiem lēniemkas atrodami miltu izstrādājumos, graudaugos, rudzos, riekstos, dārzeņos un nesaldinātos augļos.

  1. Ēdiens-Dzēriens | Septembris
  2. Jauna tauku dedzināšanas tehnoloģija
  3. Logi un durvis dzīvoklī un mājā
  4. 9 padomi, kā palielināt vielmaiņu un zaudēt svaru
  5. Veselīga pārtika Papildus zivīm jūras aļģes palīdzēs pievienot ķermenim atvieglojumu.
  6. Pabeigt… Tas ir jautājums, kuru uzdod lielākā daļa cilvēku, kuri praktizē svara treniņu, jo tie, kas vēlas zaudēt svaru, vienmēr baidās no muskuļu pazušanas.
  7. Vintage fat burner recenzijas
  8. Muskuļu Diēta Muskuļu diēta - īpašs sabalansēts uzturs palīdz veidot muskuļu masu un samazināt ķermeņa tauku.

Neaizmirstiet to lietot papildus, jo kultūrista trūkums organismā noved pie muskuļu masas iznīcināšanas. Ir svarīgi ēst mazās porcijās, bet bieži - reizes dienā.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Jums nevajadzētu ēst divas stundas pirms treniņa un pusotras stundas laikā pēc tā, vienīgie izņēmumi ir olbaltumvielu kokteiļi un.

Neaizmirstiet iegūt pietiekami daudz olbaltumvielu. Diēta, strādājot pie palīdzības, cita starpā ietver kontroli pār ienākošo šķidrumu. Kopējais dienā patērētais šķidruma daudzums nedrīkst pārsniegt 2,5 litrus, ieskaitot zupas. Prakse rāda, ka labu rezultātu var sasniegt, tikai apvienojot individuālu uzturu un īpašu apmācību. Lai paātrinātu žāvēšanas procesu, varat to iekļaut savā uzturā īpašs komplekss sporta uzturs.

Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, izmantojiet īpašus. Pārmērīga lietošana strauji ogļhidrātu organismā izraisa aizsargreakciju pret kuru cukura līmeni asinīs pieaugumu - glikoze tauku nodošanu; Uzturēt pareizu ūdens līdzsvaru - saskaņā ar muskuļu diētu ķermeņa vajadzībām, lai palielinātu ūdens līmeni, lai nodrošinātu, ka visiem vielmaiņas procesiem. Kopējais ūdens daudzums, ņemot vērā tā saturu visās patērētās jābūt līdz 3 litriem dienā pārtiku; Pareiza diēta, kas nodrošina organismu ar pietiekami daudz barības vielu, no rīta, pirms treniņa, un diezgan viegli, ātri lietderīgās pārtiku pirms gulētiešanas.

Alus spēlē arī lomu vēdera izskata veidošanā. Tikai daži cilvēki varēs izdzert glāzi alus, kā likums, viņi to izdzer litros un apēd augstas kaloritātes uzkodu krekeri, kūpinātas un žāvētas zivis, čipsi.

Pēdējais maltīte jābūt ne vēlāk kā 3 stundas pirms gulētiešanas. Vakariņas vajadzētu galvenokārt sastāv no dārzeņiem, zivīm, olām un piena produktiem. Brokastis ir arī nodrošināt organismu ar pietiekamu olbaltumvielu; Pareizais līdzsvars uzturvielu uzturā kaloriju diētu, ja muskuļu - atslēga veiksmīgai izaugsmei liesās ķermeņa masas.

  • Novājēšanas produkti - Keto Guru
  • Titik akupuntur novājēšana
  • Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta.