Mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm

Nepareizs režīms, pārgulēšana un miega trūkums, atpūtas trūkums - tas viss noved pie ievērojamiem ķermeņa darbības traucējumiem, kas var izraisīt svara pieaugumu. Pēc kausēšanas šokolāde tiek atdzesēta, lai iegūtu augstākās kvalitātes produktu ar izcilu garšu. Ir iespējams objektīvi runāt par šokolādes kvalitāti pēc laboratorijas testiem, izmantojot īpašas metodes, un aizdegšanās neattiecas uz produkta autentiskuma noteikšanas metodēm.

KĀ NOTIEVĒT? 11 ieteikumi ar kuriem es zaudēju 17kg - Kristine

Secinājums Kāpēc mēs svīstam Mēs svīstam, lai samazinātu ķermeņa temperatūru. Mūsu ķermenis cenšas uzturēt pastāvīgu ķermeņa temperatūru 37 ° C temperatūrā ar nelielām svārstībām dienas laikā. Šajā temperatūrā vislabāk darbojas jūsu ķermeņa enzīmu aktivitātes.

Kāpēc aukstā duša ir noderīga. Kas ir noderīga aukstā duša

Kad jūsu ķermenis pārsniedz šo ērto 37 ° C, tas aktivizē jūsu sviedru dziedzerus. Sāk zaudēt ūdeni kopā ar sāļiem, cukuru un nelielu daudzumu atkritumu. Jūsu ķermenī ir apmēram 2 līdz 4 miljoni sviedru dziedzeru, kas jūs atvēsina. Reklāma Daudz sviedri ir atkarīgs no jūsu ģenētikas. Temperatūras un mitruma līmenis ietekmē jūsu sviedru ātrumu, bet tāpat ietekmē jūsu dzimumu, vecumu un fizisko sagatavotību.

Kāpēc aukstā duša ir noderīga. Kas ir noderīga aukstā duša

Jūs svīstat vairāk siltumā un mitrumā, bet tas nenozīmē, ka jūs sadedzināt vairāk kaloriju vai tauku. Tas vienkārši nozīmē, ka jūsu ķermenim ir jāizlaiž sviedri, lai pazeminātu ķermeņa temperatūru. Cilvēki ar lielāku ķermeņa tauku daudzumu mēdz svīst daudz vairāk, jo viņiem ir lielāks ķermeņa masas daudzums, lai atdzistos. Sviedri un ķermeņa tauki Tauki tiek atbrīvoti no tauku šūnām, lai nodrošinātu jūsu ķermeni ar enerģiju. Jūsu ķermenis sadala taukus savās daļās - taukskābes un glicerīns - kas pēc tam tiek metabolizēti.

Taukus ir diezgan grūti metabolizēt, bet tas ir iespējams. Izlasiet šo rakstu, lai uzzinātu, kā esmu zaudējis ķermeņa taukus vai kā sazināties, ja meklējat treneri.

IESKATIES: 10 mīti par skriešanu

Jo vairāk enerģijas jums vajag, jo vairāk jūsu ķermenis izvelk no jūsu tauku šūnām. Ķermeņa funkcija, kuras dēļ jūs enerģijai izmantojat taukus, darbojas neatkarīgi no tās, kas izraisa svīšanu.

Reklāma Mērķtiecīga vingrošana karstā vai mitrā vidē nenozīmē, ka jūs vairāk strādājat, lai sadedzinātu vairāk tauku. Jūs vienkārši paaugstināt ķermeņa temperatūru līdz punktam, kas liek vairāk pasvīst.

mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm

Kad es biju jaunāks, es arī domāju, ka svīšana palielina ķermeņa tauku daudzumu, ko jūs sadedzināt. Ja jūs svīstat vairāk, tas vienkārši nozīmē, ka jūs strādājat vairāk, vai man taisnība? Tauku apdegums vislabāk mums ir jāsaprot, ka grādu dienā sēdēšana pludmalē neprasa daudz enerģijas un neizmanto ievērojamu tauku daudzumu.

Jūs svīstat, jo jūsu ķermenim ir nepieciešama nopietna termoregulācija.

mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm

No otras puses, kad jūs smagi strādājat zem nulles temperatūras, piemēram, skrienot ziemā, jūs joprojām sadedzināt taukus, pat ja jūsu ķermenis nesvīst tik daudz, lai jūs atvēsinātu. Reklāma Svara zudums vai vienkārši ūdens pazudis? Jūs varat pamanīt, ka pēc kreklu drenēšanas treniņa skaitlis uz skalas ir samazinājies. Jūs neesat samazinājies dažas mārciņas tauku, bet esat zaudējis diezgan daudz šķidruma.

Tāpēc cīņas māksliniekam ir jēga trenēties ar jaku, mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm zaudētu svaru īstermiņā lai atbilstu pareizajai svara klaseibet ne mēnešus pirms sacensībām.

mēs sadedzinām taukus no mūsu dvēselēm

Bet normāliem cilvēkiem, kas vēlas iegūt fizisko formu, zaudētais svars jāaizstāj ar ūdeni vai sporta dzērienu, lai izvairītos no dehidratācijas. Ja ievadāt treniņu dehidrēts, iespējams, ka nemaz nesvīstat. Jūsu ķermeņa temperatūra paaugstinās, bet vairs nespēj efektīvi atdzist. Tā rezultātā samazinās veiktspēja.

IESKATIES: 10 mīti par skriešanu - jansikes.lv

Tāpēc hidratācija ir kritiska, lai sasniegtu savus darbības mērķus. Patērē apmēram puslitru, līdz sākat treniņu, un vismaz 0,3 litrus ik pēc 20 minūtēm treniņa laikā. Galu galā jūs varat atkal izdzert 0,5 litrus tas var arī palīdzēt muskuļu uzkrāšanās procesā. Reklāma Pro padoms: Nosveriet sevi pirms un pēc treniņa un pēc tam salīdziniet abus skaitļus.

Kā padarīt plakanu vēderu. Pagriezt

Kad skalā teikts, ka esat zaudējis svaru, nekavējoties dzeriet šķidrumu. Labākajā gadījumā 0,5 litri, lai kompensētu katru zaudēto kilogramu. Secinājums Jūs droši vien esat dzirdējuši par sviedriem ir tauku raudāšana. Lai gan es zinu, ka tas ir tikai teiciens, lai cilvēki paliktu motivēti, tagad jūs zināt, ka tā nav taisnība.

Vairāk svīst nenozīmē zaudēt vairāk tauku. Jūs svīstat, jo jūsu ķermenim ir nepieciešama tikai termoregulācija. Jo grūtāk tu strādā, jo vairāk svīst, jo tu paaugstini ķermeņa temperatūru līdz punktam, kas liek vairāk pasvīst, lai atvēsinātu ķermeni.

Reklāma Atsauce.