Sadedzināt kāju taukus nedēļā

Jūsu kājas ir ne mazāk pamanāmas nekā citas ķermeņa daļas, tāpēc pievērsiet tām īpašu uzmanību. Varat arī izveidot savu intensīvo treniņu, apvienojot vingrinājumus, kas paaugstina jūsu sirdsdarbības ātrumu un stiprina spēku. Lecot uz augšu, pēc iespējas ielieciet kājas zem sevis. Tiklīdz mēs to pārtraucam darīt, viss šķidrums ir pazudis.

Kā tiek veikta apmesta liposkultūra

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Apskatiet intensīvo intervālu apmācību Vai tavs treniņu plāns ietver pilnu ķermeņa, mērķtiecīgu vingrinājumu tauku sadedzināšanai? Visi treniņi palīdz jums samazināties, bet ar nedaudz rūpīgas plānošanas jūs varat izstrādāt tauku slāpēšanas treniņu, kas ir efektīvāks degšanas tauku taukus un novājēšanu collas pie jūsu augšstilbiem, smaili un sēžamvieta.

Galvenais Veselība-Fitnesa 56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu Vīriešiem ir diezgan bieži iesaiņot papildus poundage ap viņu vidusdaļu.

Intensīvo intervālu apmācība Ja jūs patiešām nopietni domājat mainīt ķermeni, zaudēt vēdera tauku daudzumu un veidot kaklasaišas un tonizētas rokas un kājas, jums ir jārīkojas ar intensīvu starplaiku. Pros un treneri to sauc par HIIT vai sadedzināt kāju taukus nedēļā "intervāla apmācību". HIIT treniņi ilgst tikai 20 līdz 30 minūtes vai mazāk un ietver pilnu ķermeņa kustību, kas sadedzina kalorijas un vienlaikus pievilina muskuļus.

Kāpēc šis tauku degšanas treniņš ir efektīvāks?

Ko nozīmē opcijas vingrinājums, Pieci spēka vingrojumi, ko veikt mājās - DELFI

Tas ir tauku dedzināšana cookie mīklas recepti. Īsās sesijās jūs palielināsiet sirdsdarbības ātrumu, nekā parasti, tāpēc jūs varat sadedzināt vairāk kaloriju mazāk laika.

Un labās ziņas ir tādas, ka HIIT treniņi faktiski maina jūsu metabolismu, lai jūs visu laiku sadedzinātu vairāk kaloriju, pat ja jūs neesat strādā. Pētnieki ir noskaidrojuši, ka trenažieri, kas piedalās augstas intensitātes apmācībā, piedzīvo fenomenu, ko sauc par EPOC, vai skābekļa patēriņu pēc pēcapstrādes. Tas nozīmē, ka pēc tauku sadedzināšanas treniņa ķermenim nepieciešams vairāk skābekļa.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Rezultātā jūsu vielmaiņa nedaudz palielinās, un vairākas stundas pēc sesijas jūs sadedzināt vairāk kaloriju. Tomēr ņemiet vērā, ka viena treniņa sesija nevar mainīt jūsu ķermeni nakti.

sadedzināt kāju taukus nedēļā novājēšanu dzejoļi

Pat ja jūs sadedzināt vairāk kaloriju ar EPOC, tas nenozīmē, ka jums vajadzētu vairāk ēst, pārvietot mazāk vai veikt mazāk vingrinājumu sesijas vēlāk nedēļā. Ilgtermiņā vissvarīgākais ir konsekvence, kad jūs mēģināt samazināties. Tātad, izmantojot pilnīgu un līdzsvarotu programmu, lai sasniegtu ķermeņa svara mērķus, izmantojiet intensīvu, tauku dezinficējošu treniņu.

Cik kilogramu nedēļā jūs varat zaudēt svaru

Kā sākt tauku sadedzināšanas treniņu Pat domāja, ka vislabākie treniņi tauku sadedzināšanai ir īsi, tie nav vienkārši. Lai jūsu HIIT treniņš mainītu, tam ir jābūt grūti.

Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta. Vingrinājumi efektīvi sadedzina kalorijas un palielina muskuļus. Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Tas nozīmē, ka jūs elpojat dziļāk, kad izmantojat sportu, un jūsu muskuļi var sadedzināt mazliet vairāk par tipisku treniņu. Tātad, pirms jūs sākat intensīvi izmantot, ir divas lietas, kas jums jāzina: Jums ir jābūt pietiekami veselīgam enerģiskai fiziskai aktivitātei.

Kā padarīt kājas plānas, bet ne piepūstas. Manas kājas ir slaidas un skaistas. Uztura pamatprincipi

Ja neesat pārliecināts, ja jūs esat jauns trenažieris vai ja jums ir bijis veselības stāvoklis, pirms intensīvas treniņa uzsākšanas sazinieties ar savu ārstu. Plānojiet pilnu svara zuduma treniņu plānu. Kad jūs vispirms sākat HIIT apmācību, lai sadedzinātu taukus, nedēļas laikā ar intensīvu sesiju vajadzētu nomainīt tikai vienu treniņu. Kad jūsu fitnesa līmenis uzlabojas, ieplānojiet divas vai trīs sesijas sadedzināt kāju taukus nedēļā. Jūsu treniņu plāns būs visefektīvākais, ja izveidosiet pilnīgu treniņu plānu, kurā iekļauts laiks, lai mācītos un atjaunotu.

sadedzināt kāju taukus nedēļā cik ilgi muskuļi veic tauku sadedzināšanu

Fat Burning Workouts Jūs varat sekot šai parauga HIIT sesijai, lai to samazinātu, vai arī varat izmantot citus piecu minūšu tauku sadedzināšanas sesijas, ko izstrādājuši top eksperti.

Varat arī izveidot savu intensīvo treniņu, apvienojot vingrinājumus, kas paaugstina jūsu sirdsdarbības ātrumu un stiprina spēku.

sadedzināt kāju taukus nedēļā 12 min fat burning power walk

Jūs vēlaties iesaistīt lielus muskuļus visā ķermenī. Izvēlieties vingrinājumus, piemēram, burpjus, lecošo domkrati un push ups, lai sadedzinātu vēdera taukus un uzlabotu ķermeņa augšdaļas stiprumu.

Šie paraugu treniņi var palīdzēt jums izārstēt kalorijas: Kāpt kāpnēs, lai sadedzinātu taukus tas ir ideāls treniņš, kas jādara, ja jums ir pieeja garām kāpnēm - vismaz 10 stāvi : Uzsildiet trīs līdz piecas minūtes, ejot vai veicot lēnu braukšanu.

Uzkāpjiet trepes trīs minūšu laikā, veicot vienu vai divas reizes vienlaicīgi. Pabeigt 10 atslodzes augšpusē kāpnēm. Turiet nostiprināto sienu 60 sekundes. Jog lēnām lejup pa kāpnēm.

Opcijas vingrinājums ir

Atkārtojiet divas līdz trīs reizes. Sprint, lai izslīdētu ja jums tuvumā atrodas parks, tas ir jautrs treniņš ārā : Uzsildiet trīs līdz piecas minūtes, ejot vai veicot lēnu braukšanu.

Iet uz sporta zāli prasa daudz laika, tāpēc ne katra mūsdienu meitene to var atļauties. Mājās varat arī ātri sakārtot savu ķermeni, izmantojot pārbaudītus rīkus un ievērojot noderīgus ieteikumus. Daļa no jūsu ikdienas kaloriju deficīta rodas no uztura izmaiņām. Tā vietā, lai ēst augstas kaloriju pārtikas produktus, kas satur daudz cukura, kā arī piesātinātos un transtaukus, uzsvērt zemas kaloritātes pārtikas produktus. Aizstājiet pārstrādātos pārtikas produktus, piemēram, cepumus, virtuļus un saldumus, ar veselīgākiem tarifiem, piemēram, augļiem, pilngraudiem, dārzeņiem, piena produktiem ar zemu tauku saturu un liesu olbaltumvielu.

Sprint brauciet tik ātri, cik vien iespējams vienu ceturtdaļu jūdžu. Pabeigt 10 burpes.