Sadedzināt taukus staigājot, ';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Organisms ir pirmā lieta, kas dod taukus no tām vietām, kur viņš uzskata par mazāk prioritārām glabāšana. Lai gan daži saka, ka pastaigas tūlīt pēc ēdienreizes var uzlabot gremošanu, tas ir nepareizs priekšstats. Šajā gadījumā svars jānorāda nevis uz to, kuru no rīta mēra tukšā dūšā un bez drēbēm, bet gan reālais svars ejot, drēbēs, apavos un ar papildu slodzi, ja jūs nolemjat padarīt staigāšanu smagāku vai tas notiek piemēram, jums jāņem līdzi mugursoma. Gribi tērēt vairāk enerģijas? Svērtie pārnesumu apsvērumi Pievienojot svērto vesti vai mugursomu pastaigas laikā, palielināsies arī sadedzināto kaloriju skaits.

Jautri veidi, kā vingrot, nenogurstot Ātruma apsvērumi Ātrums, kādā staigājat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ejot; jo ātrāk jūs staigāsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet.

kā sadedzināt taukus no augšas ieročiem sacramento svara zudumu izaicinājumi

Piemēram: Cilvēks ar mārciņām, kas staigā lēnā tempā aptuveni 2,5 jūdzes stundāpusstundas laikā sadedzinās aptuveni kalorijas. Tas sadedzināt taukus staigājot cilvēks, kurš staigā trīsdesmit minūtes daudz ātrāk vakuuma novājēšanas kauss 4 sadedzināt taukus staigājot stundāsadedzina tuvāk kalorijām.

Apvidus apsvērumi Reljefs būtiski ietekmē kalorijas, kas sadedzinātas staigājot. Tas prasa lielāku fizisko piepūli un līdz ar to arī kalorijaslai pārvietotos pa nelīdzenu reljefu vai reljefu, kas jūs palēnina piemēram, dubļos vai smiltīs.

Ķermeņa kompozīcija

Tas padara skaidru atšķirību, salīdzinot sadedzinātās kalorijas: Persona, kas sver mārciņas, ejot 4 jūdzes stundā pa grants ceļu ar nelielu nogāzi, pusstundas laikā sadedzinās aptuveni kalorijas. Viena un tā pati persona, staigājot ar tādu pašu ātrumu purvainā apvidū lai gan tas būtu diezgan grūtitajā pašā laikā var sadedzināt līdz aptuveni kalorijām. Svērtie pārnesumu apsvērumi Pievienojot svērto vesti vai mugursomu pastaigas laikā, palielināsies arī sadedzināto kaloriju skaits.

Izmantojot tos pašus piemērus, kas iepriekš minēti, mārciņu indivīds, kurš pusstundu staigā pa slīpu granti, pārvadājot papildu 8 mārciņas, sadedzinās aptuveni kalorijas - vēl aptuveni 20 kalorijas pastaigai, pateicoties pievienotajam svaram. Ķermeņa kompozīcija Jebkurā darbībā sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs ne tikai no intensitātes, bet arī no ķermeņa sastāva.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

Parasti lielāki cilvēki kustībā sadedzina vairāk kaloriju nekā mazāki cilvēki un cilvēki ar ļoti daudz muskuļu sadedzina visvairāk, jo muskuļi patērē vairāk enerģijas nekā tauki. Salīdzinājumā: mārciņas cilvēks lēnā pusstundas gājienā sadedzina kalorijas vai stundas laikā.

Persona, kas sver mārciņas, vienā un tajā pašā pastaigā sadedzina aptuveni kalorijas vai stundas laikā.

novājēšanu w receptēm kuņģa muskuļi sadedzina taukus

Aprēķini jūdzēs Daudzu iesaistīto mainīgo dēļ nav iespējams noteikt galīgo skaitli sadedzināto kaloriju skaitam, ejot jūdzi vai jebkuru citu attālumu.

Pastaigas laikā nobrauktais attālums ne vienmēr nosaka sadedzināto kaloriju skaitu dažu iemeslu dēļ: Cilvēki staigā ar dažādu ātrumu.

zantrex tauku degļu atsauksmes tauku zudums aminos

Reljefs var izraisīt pastiprinātu piepūli - jūdzes gājiens pa a līdzena taka atšķiras no jūdzes gājiena pa nelīdzenu reljefu. Ķermeņa sastāvs un jebkurš papildu aprīkojums var ietekmēt sadedzinātās kalorijas neatkarīgi no attāluma.

Novērtējiet savas kalorijas Izmantojiet vingrojumu kaloriju skaitītāja kalkulatoru WebMD piedāvā labu, bezmaksas vai izmantojiet AR formulu lai aprēķinātu sadedzināto kaloriju skaitu staigājot. Valkājot aktivitāšu izsekotājs var arī palīdzēt atklāt kaloriju sadedzināšanu pastaigās. Neatkarīgi no sadedzinātajām kalorijām, pastaigas ir lielisks veids, kā saglabāt aktivitāti, pārmērīgi nepasliktinot locītavas.

betsy ruth svara zudums kā sadedzināt taukus no apakšējās abs