Shakeology 3 dienu slaids. Brazilian Butt Lift Workout

Es taču neēdu 20x dienā, lai būtu tik resns? Rezervējiet pilnīgi graudu maizi vai pievienojot klijas.

Saņemiet ātrāk un spēcīgāk, izmantojot šo Agility treniņu Saņemiet ātrāk un spēcīgāk, izmantojot šo Agility treniņu Tas ir vilinoši koncentrēties vienīgi uz trim Ss - izturību, ātrumu un izturību - apmācot, bet regulāri paslīdot agility sesiju savā grafikā, tas palīdzēs uzlabot jūsu līdzsvaru un elastību, kā arī stiprināt muskuļus un samazināt traumu risku - viss kas tieši pārveido sporta veidu, kas prasa ātru kustību visos virzienos.

shakeology 3 dienu slaids

Tas ir arī jautrs veids, kā trenēties. Nu, vairāk jautrības, nekā 30 minūtes trīskāršā mašīnā.

shakeology 3 dienu slaids

Lai sāktu darbu ar veiklību, izmēģiniet šo astoņu spēļu treniņu no Beachbody's Shift Shop programmas veidotāja Chrisa Dauninga. Lai veiktu šo treniņu, jums būs nepieciešami četri marķieri, lai tos novietotu uz grīdas. Mēs esam sniedzuši norādījumus par to, cik lielā mērā tie ir nošķelti, taču jūtieties brīvi pielāgot attālumus atkarībā no jūsu spējām. Uzstādiet pusi starp marķieriem pakāpeniski novietotā stāvoklī, piemēram, bokseris, ar rokām saskieties pie ķermeņa ķermeņa un svaru uz kājām.

Izvēlnes diēta

Pārlēkt abas pēdas no grīdas, kas ir mazāka par 3 cm, pārvietojot muguras pēdas uz priekšu un priekšējo kāju atpakaļ, viegli noliekot uz priekšu. Šoreiz pārvietojot šķēru, atkārtojiet to ātrumā. Faktiski gandrīz peldošs, piemēram, tauriņš. Palaidiet uz priekšu, vadot ceļgalus līdz jostas augstumam un elkoņiem atpakaļ.

Kad jūs sasniedzat marķieri, mainiet kustību.

  • Iepirkšanās Baltijas skaistākā pludmale Jūrmala ir viena no skaistākajām Baltijas jūras kūrortpilsētām.
  • Ikviens no mums vēlās skaistu, seksīgu, iedegušu vai varbūt bālu augumubet tomēr stingru, atlētisku un ievērības cienīgu.
  • Lapa 6 | Adidas sporta apavi, apavi skriešanai, kedas, brīvā laika apavi | jansikes.lv
  • Tauku dedzināšana igf
  • Ūdens ātri vienu dienu nedēļā svara zudums

Izskrieziet ceļus un pārvietojiet tos pa trim marķieriem pulksteņrādītāja virzienā, saglabājot krūšu kurvīti shakeology 3 dienu slaids svaru kājās. Kad ir pienācis laiks mainīt virzienu, pieskarieties tuvākajam marķierim, liekot saviem ceļiem dziļāk, sēžot jūsu gurnus atpakaļ un saglabājot jūsu krūtīs uz augšu, tad virzieties pretējā virzienā.

shakeology 3 dienu slaids

Izskrūvējiet savu labo ceļgalu un paceliet labo kāju augšā pa labo roku āru, novietojot kāju uz zemes. Pārliecinieties, ka jums ir jāpaliek mugurā un jāpaliek zemām. Atgriezieties pie plāksnes, pēc tam atkārtojiet, pārmaiņus katru reizi.

Saistītie Produkti

Iegūstiet sprintera sākuma stāvokli vienā stūrī, pēc tam sprūdu pa diagonāli caur lodziņu. Kad jūs sasniedzat marķieri, salieciet ceļos un turiet krūtīs augšā, pieskaroties marķierim priekšā.

Tad nospiediet pedāli atpakaļ pie marķiera, kas atrodas aiz jums tajā pašā kvadrātveida pusēun paceļiet kājas atpakaļ sprintera pozīcijā. Sprint pa diagonāli atkal, pieskarieties un atlaidiet pedāli.

Video: Lietuvaičiai - Draugų daina (2019) 2021, Septembris

Turpiniet pārmaiņus. Stāviet pa labās puses labo marķieri, salieciet abus ceļus, pagrieziet rokas un pārejiet uz tuvāko marķieri, nolaidot klusi.

shakeology 3 dienu slaids

Ielieciet un piesitiet marķierim. Tad ar savām kājām gurnu platums nošķelts un jūsu ceļgali nedaudz saliekti, piepeši uz kājām, kas atrodas uz jūsu kājām, atpakaļ uz sākuma punktu. Pēc tam pārejiet uz nākamo marķieri, kas būs nedaudz tālāk, shakeology 3 dienu slaids sākumu un pēc tam atkārtojiet trešo, vistālāko marķieri.

Jūsu asinsspiediens ir augsts

Sākot no viena gala nonākt saspiest stāvoklī, ar plaukstas locītavām zem pleciem un galvu, gurniem un papēžiem taisnā līnijā. Nokļūstiet spiediena uz augšu, pēc tam izmantojiet rokas un kājas, lai strauji virzītos uz augšu un pārietu uz nākamo marķieri.

P90X3: Tonija Hortona īpaši intensīvais pusstundu treniņu komplekss. Tad mēģiniet īpaši intensīvs Tonija Hortona komplekss- P90X3. Pēc pretrunīgi vērtētās otrās izlaišanas Tonijs izveidoja patiesi kvalitatīvu visa ķermeņa programmu.

Pēc otrā sprādzienbīstamā spiediena - kad jūs sasniedzat pēdējo atzīmi trim tuvu kopā - lēkt jūsu kājas līdz jūsu rokās, piecelties un pēc tam lēkt uz sāniem uz atsevišķu marķieri.

Tad mainiet šo modeli atpakaļ uz sākumu.

Kā samazināt kāju un priesteru apjomu mājās?

Sāciet, sasniedzot līniju kopā ar savām kājām un nedaudz saliektiem ceļiem. Apiņu, lai straddle pirmo marķieri, saliekt abus ceļus dziļi tupēt un sasniegt leju un pieskarties marķierim, saglabājot jūsu krūtīs un acis uz augšu.

shakeology 3 dienu slaids

Pēc tam apgriezieties uz priekšu un atgrieziet kājas kopā starp pirmo un otro marķieri, paliekot pie kājām. Pārejiet uz priekšu atpakaļ uz otru marķieri, kuru vajadzētu pieskarties ar pretējo roku no pirmā.

Kāds ir labāks veids, kā izkausēt ziemas blūzi nekā tropu treniņš, kas izveidots, lai jūsu aizmugurē būtu perfekta formā? Pārvietojas, tāpat kā "Ipanema Walk", ne tikai strādā šie glute, bet viņi arī skulpt kājas un abs, vienlaikus palielinot savu sirdsdarbības ātrumu dažiem killer kardio. Jūs varat sagaidīt, ka sajutīsiet dedzību pat pirmajos ziemas mēnešos, bet dejojot, saspiežot un izelpojot savu ceļu uz perfektu Brazīlijas mucu.

Turpiniet pārmaiņas rokās ar katru tupēt, kad iet. Kad esat sasniedzis līnijas galu, lēkiet atpakaļ uz sākumu. Apmeklējiet beachbody.

  • Pateicoties diētai, jūsu kājas būs perfekta Diēta svara zudums gurniem un kājām ļauj ātri zaudēt svaru, palielināt kāju elastību un sēžamvietas, uzlabojiet ādas un matu seju un stāvokli.
  • Materiāls - Izgatavots no Neoprēna Lateksa un Poliestera,Unikālu šķiedras un materiālu ražot augstākas kompresijas rezultātā vairāk svīst par šo karstā sporta zāle aktīvā sporta bikses un palīdzēt jūsu ķermeņa sviedri no kaitīgo tauku.
  • Brazilian Butt Lift Workout - AHA
  • Augšējo abs tauku zudumu
  • Svara zudums homeveda