Kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos

Mēs apsēdāmies uz krēsla, soliņa, starp ceļiem ielikām nelielu bumbiņu un sākām spiest. Katram no tiem, kas šādā veidā gatavojas zaudēt svaru, rodas jautājums par to, cik daudz kaloriju tiek sadedzinātas, ejot taisnā līnijā un augšup pa kāpnēm. Kāju ar spēku izmet un iztaisno uz sāniem kā triecienam reizes, tad otru kāju izmet, lai trāpītu uz otru pusi.

Divas sievietes staigā. Viens staigā ātri, bet otrs staigā. Katrs no tiem sadedzina apmēram kalorijas.

Bet šeit ir jautājums.

Kā samazināt dibenu un gurnus

Kurš, jūsuprāt, sadedzinās vairāk vēdera tauku? Atradu kādu faktu, lai atbildētu uz jautājumu. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem izrādās, ka ātrāka iešana var palīdzēt ātrāk zaudēt svaru un zaudēt vēdera taukus. Ir teikts, ka jūs varat zaudēt līdz 7 kg tikai 30 dienās, ja sākat staigāt arvien intensīvāk.

Stingri piespiediet plaukstu pie augšstilba, paglāstiet. Glāstīja augšstilba iekšējo daļu Pagrieziet ceļgalā saliekto kāju uz āru, cieši palmu pie ķermeņa, glāstiet. Triturācija Izpilda saliektās rokas kaulainie izvirzījumi. Berzējiet ārējo augšstilbu.

Šeit ir vēl viens interesants pētījums Pētnieki no Virdžīnijas universitātes ir pierādījuši, ka sievietes, kuras staigāja trīs reizes nedēļā ātrā tempā un divas reizes mērenākā tempā, sadedzināja 5 reizes ātrāk vēdera taukus. Viņi salīdzināja tos ar tiem, kuri vienkārši staigāja mērenā tempā 5 dienas nedēļā. Un šeit ir pierādījums: abas grupas vienā treniņā sadedzināja tieši tādu pašu kaloriju skaitukā arī tie, kuri bija aktīvāki, arī varēja samazināt vidukli par 5 cm.

Turklāt tie aptuveni 3 reizes samazināja tauku daudzumu augšstilba zonā un sadedzināja 4 reizes vairāk ķermeņa tauku. Un pats galvenais - visaktīvākie 16 nedēļu laikā spēja zaudēt svaru par scooby sadedzināt taukus 4 kg.

novājēšanas shapewear roku piedurknes fireball tauku deglis

Un tas viss. Ātra staigāšana svara zaudēšanai Turpinot tēmu, varat arī minēt faktu, ka augstas intensitātes pastaigas palīdzēja sadedzināt 3 reizes vairāk viscerālo tauku.

Tie ir visbīstamākie vēdera tauki, kas pārklāj jūsu galvenos orgānus, piemēram, aknas un nieres. Šie tauki izraisa tādas slimības kā diabēts, sirds un asinsvadu slimības un augsts asinsspiediens. Programma Kā saka tas pats Artūrs Veltmans, ja jūs neesat zaudējis svaru, ilgi ejot katru dienu, tas viss ir saistīts ar intensitāti.

Lēnas pastaigas: sadedzina apmēram kalorijas stundā. Ātra pastaiga: sadedzina līdz kalorijām stundā ātrums līdz 6 km stundā. Tā vietā, lai aprunātos ar draugu vai vēl labāk pa tālruni, padomājiet par intensitāti.

divu nedēļu laikā slaidās kājas pārtikas produkti kas sadedzina taukus bet veido muskuļus

Spēcīga pastaiga: sadedzina aptuveni kalorijas stundā ātrums līdz 8 km stundā. Ejot tādā tempā, izmantojiet rokas, lai atvieglotu, un veiciet soļus nedaudz ilgāk. Jūs pat varat paātrināt savu paātrinājumu, ja jums ir grūti uzreiz sekot šim tempam.

Turklāt žurnālā Health tika piedāvāta 3 nedēļu ātra staigāšanas svara zaudēšanas programma. Tur viņa ir… 1. Treniņš: vienkārši staigājiet parastajā tempā 30 minūtes. Atpūta: staigājiet lēnām 3 līdz 5 minūtes. Nedaudz palēniniet ātrumu 1 minūti. Atkārtojiet kopā 5 līdz 6 no šiem raustījumiem. Atpūta: 3 nedēļas sadedzina apmēram kalorijas Iesildīties: staigāt 5 minūtes.

Treniņš:saglabāt stingras pastaigas režīmu 2 minūšu laikā. Atgūstiet spēkus, nedaudz palēninot ātrumu 1 minūti. Pievienojiet intensitāti un atkārtojiet 15 reizes. Atpūta: staigājiet 3 līdz 5 minūtes.

Ja jums ir grūti veikt dažus no iepriekš minētajiem treniņiem, mēģiniet samazināt atkārtojumu skaitu.

  • Labākais tauku degļa satricinājums
  • Elpošanas vingrinājumi ir noderīgi.
  • Plānas augšstilbi. Efektīvi vingrinājumi svara zaudēšanai ārpusē.

Pastaigas papildu ieguvumi veselībai Papildus pastaigas ieguvumiem veselībai svara zudumam, šim vingrinājumam ir vairāki ieguvumi veselībai. Šeit ir saraksts zemāk Pastaiga sadedzina kalorijas un vēdera taukus Pastaiga ir laba tiem, kas tikai cik daudz tauku sadedzina braukšanas laikā savu ceļu uz veselīgu svara zaudēšanu.

Viscerālo tauku masāža. Kāpēc viscerālie tauki ir bīstami un kā no tiem atbrīvoties

Pastaiga pa stundu katru dienu kopā ar veselīgu uzturu ir labs līdzeklis, lai mazinātu muskuļu ļenganumu. Sadedzināto kaloriju skaits ir tieši proporcionāls braukšanas ātrumam un nobrauktajam attālumam. Tas padara kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos par vienu no labākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem.

Samazina sirds slimību risku un ne tikai Pastaigas palielina asinsriti organismā, kas savukārt samazina sirds slimību risku. Tie arī palīdz pazemināt un stabilizēt asinsspiedienu. Regulāras pastaigas arī palielina blīvumu kaulu audi un samazināt osteoporozes un citu kaulu slimību risku. Daudzi pētījumi liecina, ka regulāras pastaigas ievērojami samazinās diabēta, resnās zarnas vēža un krūts vēža risku.

HOW I LOST MY (INNER) THIGH FAT FAST - Chloe Ting Vs Lilly Sabri Vs Emi Wong

Pastaigas palielina vielmaiņu Pastaigas stimulē asinsriti organismā un vienlaikus palielina vielmaiņas aktivitāti organismā, kas ātrāk aizdedzina jūsu vielmaiņu. Ātra staigāšana uzlabo garastāvokli, atdzīvina enerģijas līmeni un regulē asinsspiedienu un holesterīna līmeni.

  1. Viscerālo tauku masāža. Kāpēc viscerālie tauki ir bīstami un kā no tiem atbrīvoties
  2. Sadedzinot taukus piemēram crazy
  3. KĀ EFEKTĪVI UN VESELĪGI ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS. - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2
  4. Hiit lai ātri sadedzinātu taukus
  5. 21 gadsimta tauku deglis
  6. Vingrinājums augšstilba iekšpusei. Kā veidot muskuļus augšstilbu iekšpusē
  7. Kā ātri notievēt kājas (ar fotogrāfijām) - Padomi -

Viegls treniņš Pastaigas ir viens no vienkāršākajiem un ekonomiskākajiem veidiem, kā saglabāt fizisko aktivitāti. Jums vienkārši jābūt čības vai citiem ērtiem apaviem. Šo vingrinājumu var veikt gandrīz jebkurā vietā un laikā. Ejot tālāk svaigs gaiss ļoti noderīga un atsvaidzinoša, taču, ja pastāv nosacījumi, tos var izpildīt arī mājā uz skrejceļa. Samazina stresa līmeni Pastaigas ir tieši saistītas ar stresa līmeņa samazināšanu.

To priekšrocības var pielīdzināt tādiem vingrinājumiem kā aerobika un citi.

labākais veids kā sadedzināt taukus pie apakšējā vēdera 2 zona apmācība tauku dedzināšana

Tie palīdz nomierināt nervus. Pastaigas laikā ķermenis atbrīvo endorfīnus, kas savukārt stimulē relaksāciju. Stiprina muskuļus Pastaigas uztur kaulus, muskuļus un locītavas veselīgas. Regulāra staigāšana stiprina kāju, abs muskuļus, īpaši augšstilba un četrgalvu muskuļus.

Pietupieni

Tāpēc tie ir svarīgi cīņā pret celulītu pat mājās. Lai padarītu staigāšanu vēl efektīvāku svara zaudēšanai un ātrāk sadedzinātu taukus, šeit ir daži padomi: Vienmēr vislabāk tos darīt agri no rīta var apvienot ar došanos uz darbu.

No rīta ķermenis ir pietiekami enerģisks, un asins cirkulācija palielinās ātrāk. Turklāt pastaigas no rīta ir arī labvēlīgas organismam, lai absorbētu D vitamīnu no pirmajiem saules stariem. Ātra staigāšana ir būtiska, lai sadedzinātu vairāk kaloriju, ja jūsu mērķis ir zaudēt dažas papildu mārciņas.

novājēšanu ziepes zaudējumu svars hiv

Jo ātrāk staigājat, jo vairāk kaloriju sadedzināt. Varat arī staigāt vairāk soļu vai pa nelīdzenu reljefu. Neejiet pēc ēšanas. Lai gan daži saka, ka pastaigas tūlīt pēc maltītes var uzlabot gremošanu, tas ir nepareizs priekšstats. Pastaigas vai vingrošana pēc ēdienreizēm traucē gremošanas sulas sekrēciju, tādējādi tas var traucēt pārtikas sadalīšanos. Atpūtieties pēc ēšanas un uz priekšu.

Pirms pastaigas vai pēc treniņa beigām dzeriet dabīgās sulas.

olimp fat burner plus slimming ēd vistas makaroni cept

Dabisko enerģijas sulu dzeršana, tāpat kā citas, pirms pastaigas var atdzīvināt vielmaiņas procesus, tādējādi palīdzot organismam sadedzināt vairāk kaloriju. Galīgās domas Visiem tiem, kas sapņo sadedzināt vairāk kaloriju vai tikai meklē efektīvs vingrinājums lai sāktu zaudēt svaru, jums noteikti jāsāk staigāt vairāk. Tieši šiem svara zaudēšanas vingrinājumiem jums ir liela pievienotā vērtība. Izpētiet visas tālāk minētās staigāšanas vērtības, lai neatliktu to, ko varat darīt šodien.

Atcerieties, ka staigāšana svara zaudēšanai un veselībai ir ļoti efektīva. Vai jums patīk staigāt un kā tas palīdz zaudēt svaru? Dalieties savā pieredzē, rakstiet komentāros zemāk. Ja raksts jums bija noderīgs, lūdzu, kopīgojiet to ar citiem. Brīdinājums: Mūsu paustās metodes, stratēģijas un ieteikumi ir paredzēti tikai izglītošanai.

  • Vai ķermenis sadedzināt piesātinātos taukus
  • Receptes -
  • Iekšējā augšstilba muskuļu stiprināšana. Video kurss augšstilba iekšējās puses uzvilkšanai mājās

Mēs nediagnosticējam, neizrakstām un neārstējam nevienu slimību, stāvokli vai traumu. Pirms jebkuras uztura stratēģijas vai vingrojumu programmas uzsākšanas obligāti jāsaņem licencēta ārsta pilnīga medicīniskā atļauja. Pastaigas svara zaudēšanai pa taisnu virsmu vai kāpnēm, vietā vai kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos vienlīdz palīdz paātrināt degšanas procesu zemādas tauki pa visu ķermeni - īpaši uz vēdera un sēžamvietas.

Kāda ir tā izmantošana un cik daudz kaloriju tas ļauj sadedzināt?