Kā zaudēt taukus no vidukļa, 7 padomi, kā atbrīvoties no taukiem vidukļa zonā

Jo vairāk cukura ēd cilvēks, jo mazāk tauku satur viņa uzturs. Kolīdz jums izdosies izārstēt savu zarnu traktu, pazudīs arī vēderiņš. Persona ar vidukļa apkārtmērs 68, 5 centimetru un 98 centimetru gurniem, šis koeficients ir vienāds ar 0, 7. Tā ir pirmā pazīme tam, ka jūsu organisms ražo pārāk daudz kortizola — hormona, kas liek taukiem uzkrāties tieši apkārt nabai — ilglaicīgai uzglabāšanai.

Ātrais plāns vēdera samazināšanai: Samaziniet alkohola lietošanu. Tā ir īsta bumba: spirts — tas ir īsts cukurs! Tāpat kā visi liekie ogļhidrāti, alkohols pēc pārstrādes organismā uzreiz nogulsnējas tauku slānī uz vidukļa.

Dažreiz iedzert drīkst, saka Daigens, bet, ja jūs vēlaties vienmēr plakanu vēderu, nāksies ierobežot alkohola daudzumu. Pēc tam, kad būsiet vismaz uz divām kā zaudēt taukus no vidukļa atteikušies no alkohola, jāsāk pārveidot savs kā zaudēt taukus no vidukļa.

Nekāda cukura, sāls un konservantu. Nekādu garšas pastiprinātāju. Tikai dabīgs, vērtīgs ēdiens. Izdariet izvēles par labu neapstrādātiem, svaigiem produktiem kā zivis, olas, gaļa no zemnieku saimniecības, dārzeņi, rieksti, avokado.

kā zaudēt taukus no vidukļa

Un nāksies tomēr arī sākt vairāk kustēties. Ja sporta zāle tiešām nav priekš jums, sāciet vismaz ar garām pastaigām parkā vai piekrastē. Pēc tam sāciet veikt nelielus vingrojumus no rīta — pietupieni vai joga derēs lieliski! Galvenais padoms tiem, kam ir šāds vēdera tips: Nākamreiz, kad nolemsiet grūtas dienas beigās palutināt sevi ar kūkas gabalu, pielieciet to uz dažām sekundēm sev pie vēdera un iedomājieties, ka tas kļūs par daļu no jūsu rezerves riepas!

Stresa vēders Foto no Dieviete.

Kā panākt ļoti tievu vidukli?

Stresa dēļ šādi cilvēki cieš no tā saucamā kairināto zarnu sindroma, kas izpaužas kā bieža vēdera pūšanās. Ja jūsu vēders ir šāds, tas nozīmē, ka tauki tajā koncentrējušies nabas apvidū. Laika periodā ir pirmā pazīme tam, ka jūsu organisms ražo pārāk daudz kortizola — hormona, kas liek taukiem uzkrāties tieši apkārt nabai — ilglaicīgai uzglabāšanai.

Pilnīgi droša stresa vēdera pazīme ir tad, ja vēders ir ciets, nevis mīksts. Visdrīzāk šāda vēdera iemesls ir tas, ka jūs ēdat neregulāri, to, kas pagadās un arī tas, ka dzerat pārāk daudz kafijas.

Ātrais plāns tā samazināšanai: Sāciet agrāk doties pie miera. Vai arī vēlāk mosties.

Dalies ar šo rakstu

Sievietēm, kas vienmēr maz un slikti guļ, ir traucēts leptīna — hormona, kas regulē apetīti un vielmaiņu, — izstrādes process, skaidro Džeimss. Lūk, kāpēc mēs pārēdamies, kad esam noguruši un kāpēc mums kārojas ko saldu desertā — tāpēc, ka tas dod mums enerģiju. Pamēģiniet dziļās relaksācijas tehnikas. Meditāciju, jogu, karstu vannu pirms miega — derēs jebkas, kas jūs nomierina. Un vēl.

Nedzeriet vairāk par divām tasītēm kafijas dienā. Pārmērīga slodze kardiotreniņu rezultātā pastiprina kortizola iztrādāšanos.

Uzraksti atsauksmi!

Tāpēc liela slodze — tas nav jums. Pamēģiniet ko atslābinošu — piemēram, pastaigas, iesaka Džeimss. Dzeriet minerālūdeni. Tā sastāvā esošais magnijs palīdzēs jums nomierināties un atslābināties. Ja jums negaršo minerālūdens, lietojiet uzturā tumši zaļos lapu dārzeņus un Brazīlijas riekstus. Galvenais padoms tiem, kam ir šāds vēdera tips: Kumelīšu tēja un joga palīdzēs jums atslābināties un samazināt kortizola līmeni. Tas palīdzēs jums uzsākt tievēšanas procesu.

Maisiņš Foto no Dieviete. Gadās arī tā, ka šāds vēders parādās tiem, kas pārlieku nomoka sevi sporta zālē. Iemesls visos trīs gadījumos ir viens un tas pats: pārāk liela slodze mugurai.

Kā iegūt lapsenes vidukli?

Tas liek vēdera muskuļiem it kā izgāzties uz priekšu. Ātrais plāns tā samazināšanai: Pamatu pamats — sabalansēts uzturs. Iekļaujiet uzturā šķiedrvielas: jums jāuzlabo gremošanas sistēmas darbība, lai ko tas prasītu! Droši vien jūs bieži ciešat no vēdera uzpūšanās, aizcietējumiem vai citām problēmā, kas saistītas ar sliktu gremošanas sistēmas darbību. Lieliski palīdzēs maize ar klijām un lapu dārzeņi.

Populārākais šodien

Atturieties no pietupieniem. Tie tikai vēl vairāk noslogo jūsu mugurkaulu. Tā vietā no rītiem izpildiet dažas jogas asanas — tās, kurās akcents likts uz muguras muskuļu nostiprināšanu.

  • Cilvēki neuzbarojas un nenovajē pēc viena parauga: vieniem tauku "depo" vispirms veidojas gūžās un augšstilbos "bumbieris"otriem - viduklī "ābols"trešajiem - vienmērīgi pa visu ķermeni jauktais tips.
  • Tievs vēders ir gandrīz vislabākais veids, kā palielināt pašcieņu.
  • Izrādījies ļoti efektīvs veids, kā zaudēt svaru.

Galvenais padoms tiem, kam ir šāds vēdera tips: Sāciet domāt par sava kuņģa veselību! Nepieļaujiet, ka jums sāp vēders, dzeriet vairāk ūdeni, ēdiet viegli sagremojamus produktus — zaļos dārzeņus, liesu gaļu, kas bagāta olbaltumvielām, zivi, vistu. Lielās tauku rezerves nogulsnējušās uz jūsu gandrīz neesošā vēdera?

Saistītie Produkti

Nomierinieties: pat vistievākajām un pret sevi prasīgākajām sievietēm tam, lai atgrieztos iepriekšējā formā, vajadzīgi kā minimums sešas nedēļas. Jums vajadzēs koncentrēties uz muskuļu nostiprināšanu uz augšstilbiem un gurniem Daigens apgalvo, ka pati populārākā kļūda, ko pieļauj jaunās māmiņas, ir vēlme uzreiz skriet uz sporta zāli.

Pats treneris iesaka iepauzēt ar šo lietu — uz diviem, trim mēnešiem.

kā zaudēt taukus no vidukļa

Organismam nepieciešams adaptācijas periods. Ātrais plāns tā samazināšanai: Sāciet lietot zivju eļļu. Sākumā pa 3 kapsulām dienā kopā ar ēdienu. Ja šis paradums paliks ar jums uz visu mūžu — tas būs tikai uz labu. Pamēģiniet ēst labos taukus: riekstus, eļļu un olīvas.

kā zaudēt taukus no vidukļa

Katru dienu. Tas palīdzēt sadedzināt sliktos taukus un efektīvāk uzsūkties vitamīniem no ēdiena. Tāpat vērtīgie tauki palīdz cīnīties ar hronisku nogurumu. Tie burtiski saka — esam lieliska palīdzība nogurušām mammām! Koncentrējieties uz iegurņa apvidus muskuļiem. Ja tie būs tonusā, tas palīdzēs ātrāk pazust vēderam.

Neveiciet pietupienus. Ja jūs neļausiet vēdera muskulatūrai atjaunoties pēc dzemdībām, tad iedzīvosieties sastiepumos.

Galvenais padoms tiem, kam ir šāds vēdera tips: Mācieties gulēt pa dienu. Izmantojiet tumšus aizkarus. Veiciet nelielus stiepšanās vingrojumus vakarā pirms gulētiešanas. Mākonis Foto no Dieviete.

Tie gandrīz vienmēr ir pārtikas nepanesamības vai pat alerģiju izraisīti. Ja jums šāds stāvoklis ir hronisks, visdrīzāk, ka jūsu uzturs ir pārāk vienveidīgs. Dažādojiet to! Ātrais plāns tā samazināšanai: Visbiežāk pārtikas nepanesamība ir pret kviešiem un glutēnu maize, makaroni, konditorejas izstrādājumi, picas, tortes un graudaugialkoholu, raugu alus, keksi, rauga mīklas izstrādājumi tauku deglis kfd laktozi siers, piens, saldais krējums.

Kaut kas no šī arī izraisa jūsu vēdera pūšanos. Pamēģiniet atteikties no glutēnu saturošiem produktiem kaut vai tikai uz 2 nedēļām. Pēc tā, kas šajā laikā notiks ar jūsu vēderu, jūs arī sapratīsiet, vai tā varētu būt problēmas sakne.

Situācijai īstenībā būtu jābūt gluži pretējai. Uz vēdera sakrājušies tauki īstenībā ir daudz bīstamāki nekā tauki, kas sakrājas uz gūžām un ciskām. Izmērot savu jostasvietas un gūžu attiecību, uzzināsi, vai tauki uz tava ķermeņa ir nepareizā vietā.

Ja pūšanās pārgājusi, tālāk koncentrējieties uz gaļu, zivīm, olām un dārzeņiem. Sāciet ēst pilnvērtīgas brokastis.

kā zaudēt taukus no vidukļa

Vēdera pūšanās — tā ir himēra, kas vajā cilvēkus, kas nevēlas brokastot, bet nevar vien beigt vakariņot. Kārtīgāk sakošļājiet ēdienu un dzeriet vairāk ūdens. Pārmērīgi uzpūties vēders — tas bieži vien ir arī nesabalansētas zarnu mikrofloras rezultāts. Dzeriet vairāk probiotisko dzērienu, piemēram, kefīru. Tāpat lietojiet miso zupu, krējumu, kāpostus, ķiplokus un sīpolus. Kolīdz jums izdosies izārstēt savu zarnu traktu, pazudīs arī vēderiņš.