Labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Tie tikai veicina šķidruma un izkārnījumu izdalīšanos no zarnām. Izturēja endokrinologa pārbaudes. Pievelciet vēdera muskuļus uz iekšu, velkot gumijas joslu atpakaļ. Ūdens ir elements, kas ir ļoti tuvs cilvēkam, tāpēc mēs gūstam prieku no peldēšanas, pozitīvām emocijām.

Bet, lai pārliecinātos, ka jūsu muskuļi ir gatavi, savas izstādes sākumā piecas minūtes, lai veiktu vieglas pilnas ķermeņa kustības.

Skriešana ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - treneri iesaka šādi rīkoties

Jūs varat ieiet vietā, stumt uz augšu un uz leju pa kāpnēm, vai pat veikt mājsaimniecības tīrīšanas darbus, kas sadedzina papildu kalorijas.

Kad jūsu muskuļi ir silti, ķermenis ir gatavs sadedzināt taukus un kalorijas. Pirmā komerciālā pārtraukuma laikā jūs izdarīsiet vairākas izkropļojumu variācijas.

Šis vingrinājums nostiprinās un tonizēs augšstilbu, glutes jūsu mucateļus un pat jūsu abs. Lungas vingrinājums arī palielinās sirdsdarbības ātrumu, lai sadedzinātu vairāk tauku un kaloriju.

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Sāciet ar vingrinājumu bez svariem, tad pievienojiet tos, ja jūtat, ka jums ir nepieciešams lielāks izaicinājums. Pirmajā komerciālajā solī uz priekšu attēlātad soli atpakaļ un pārslēdziet kājas. Dariet to visu pirmo tirdzniecības laiku. Iespējams, tas ilgs 30 - 60 sekundes. Otrajā komerciālajā solī uz sānu, nevis uz priekšu. Jūs pamanīsiet, ka jūsu iekšējās un ārējās augšstilba muskuļi ir smagāki.

planeTALK - Thorsten LANGE \

Kad parādās jauna komercija, solis uz aizmuguri, nevis uz sāniem. Ja pārtraukuma laikā ir vairāk nekā trīs reklāmas, sāciet ar priekšējo sviru sēriju un atkal strādājiet ar katru komplektu. Katras kropļojumu atkārtošanas laikā pārliecinieties, ka jūsu pleci paliek steku virsū jūsu gurniem, lai tā nekad nejūtos kā jūs uzlīdējies uz kustīgo kāju.

Un mēģiniet saglabāt priekšējo ceļgalu virs pirkstiem, nevis priekšā. Domāju, ka push-ups ir pārāk grūti?

Ko dzert no rīta

Ir daudz variāciju, kas palīdzēs jums kļūt spēcīgākiem, lai jūs galu galā varētu izdarīt pilnu push-up ar perfektu formu.

Ja jūs nekad neesat veicis augšējā ķermeņa treniņu, sāciet, veicot push-ups pret sienu. Nolieciet apmēram divas pēdas prom no izturīgas sienas un novietojiet rokas uz sienas plecu augstumā. Tad saliekt rokas, lai jūsu krūtis atrastos tuvu pie sienas. Tā ir pamatīga stumšanas kustība, kas veikta pastāvīgā stāvoklī. Beidziet vingrinājumu, nospiežot ķermeni prom no sienas. Mēģiniet darīt vismaz 10 atkārtojumus.

Kad esat apguvis sienas push-up, jums vajadzētu pāriet uz slīpi push-up. Izmantojiet savu dīvānu vai izturīgu galdu kā savu pamatni, tad spiediet ķermeņa svaru uz augšu un uz leju no pamatnes. Daudzu cilvēku uzturs galvenokārt sastāv no ogļhidrātiem bagātas pārtikas. Ķermenis ir spiests sadedzināt tikai ogļhidrātus, jo tas ir vieglāks enerģijas avots.

Problēma 1 Tauki uzkrājas ķermenī, jo ogļhidrāti ir vieglas enerģijas degviela. Faktiski gadu no gada mēs iegūstam lielāku svaru.

Ketogēna diēta Kāpēc Keto darbojas?

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Ievērojiet diētu "Ja jūs patērēsit mazāk kaloriju nekā sadedzināsit, jūs zaudēsiet svaru - tas ir tik vienkārši," saka Dr Seltzers. Vienkārši ievadiet visus pārtikas produktus, ko ēdat dienā. Lietotne aprēķinās jūsu ikdienas kaloriju daudzumu. Ēdiet zemu kaloriju pārtikas produktus Ja jūs gadiem ilgi ēdat ātrās ēdināšanas ēdienus, saprotiet, ka jūs, visticamāk, uzreiz nevarēsit pieturēties pie bioloģiskas diētas bez lipekļa.

Tāpēc tā vietā, lai atmestu ikdienas burgerus un pagatavotu sev mīlīgu olu kulteni, vislabāk ir izvēlēties to pašu burgeru uz vieglas bulciņas. Vai arī, piemēram, nomainot kaloriju šokolādes tāfelīti pret kaloriju šokolādes tāfelīti. IET: Ēd visvairāk naktī Turklāt daži pētījumi liecina, ka cilvēka ķermenis dienas laikā ir noslogots ar lielāko daļu kaloriju.

Tas ir tad, kad jūs pārkāpjat tikai vienu noteikumu, bet esat psiholoģiski gatavs atteikties no visa svara zaudēšanas procesa. Lai novestu savus pacientus pie panākumiem, dakteris Selcers liek viņiem ieplānot lielas, sātīgas vakariņas, bet pusdienās ēdiet vieglas brokastis un ēdiet mazāk, jo lielākā daļa cilvēku, kuri ēd pirms gulētiešanas, mēdz pamosties ar samērā sāta sajūtu.

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Pētījumi rāda, ka sabalansēts uzturs pirms gulētiešanas arī nākamajā dienā var palīdzēt uzturēt stabilu cukura līmeni asinīs, kas arī var palīdzēt regulēt apetīti. Patērē vairāk olbaltumvielu Diētiskais proteīns ir viens no svarīgākajiem instrumentiem jūsu svara zaudēšanas arsenālā mājās, daļēji tāpēc, ka jūs tērējat vairāk enerģijas olbaltumvielu sagremošanai salīdzinājumā ar ogļhidrātiem un taukiem.

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Bet olbaltumvielas bieži iet kopsolī ar dabīgajiem taukiem, kas katrai porcijai pievieno kalorijas. Tāpēc liesākos olbaltumvielu avotos, piemēram, vistas krūtiņā, baltajās zivīs un piena produktos ar zemu tauku saturu, ir mazāk kaloriju nekā alternatīvās, piemēram, bekonā un burgeros. Arī grieķu jogurts, siers un biezpiens ir gudra izvēle. Ēdiet saldumus kopā ar olbaltumvielām Dr Seltzer paskaidro, ka, ēdot konfektes un citus saldos ēdienus, tie pārpludina jūsu asinsriti un ātri pazūd, atstājot jūs izsalkušu vai nogurušu.

Vingrinājumi roku svara zaudēšanai: video

Olbaltumvielas palēnina šo cukura izdalīšanos asinsritē, tāpēc jūs varat gan baudīt saldumus, gan justies sātīgāk ilgāk. Lietojiet kompleksos ogļhidrātus Tāpat kā olbaltumvielas, arī kompleksos ogļhidrātos esošās šķiedras palēnina jūsu ķermeņa ogļhidrātu kaloriju patēriņa ātrumu, tāpēc jūs ilgāk jūtaties sāta stāvoklī, kā arī tiek uzturēts stabilāks cukura līmenis asinīs, un tas ir viens no iemesliem, kāpēc pētījumi ir pastāvīgi sasaistījuši šķiedrvielu uzņemšanu.

Tas nozīmē, ka pilngraudu maize ir labāka izvēle nekā baltmaize. Dzeriet daudz ūdens Ja jūs nedzerat pietiekami daudz šķidruma, jūsu ķermenis atbrīvo arī antidiurētisko hormonu, kas novedīs pie ūdens aiztures, kas var ietekmēt svaru, un jūs nevarēsit ātri un efektīvi zaudēt svaru.

Tomēr šis viltīgais efekts ir viens no iemesliem, kāpēc vannas istabas svari ir slikts svara zaudēšanas rādītājs.

Sports vai diēta?

Bet, ja jūs nevarat dzert pietiekami daudz tīra ūdens, tad atšķaidiet to ar nesaldinātu kafiju vai tēju. Samaziniet alkohola lietošanu Alkohols satur 7 kalorijas uz gramu - vairāk nekā ogļhidrātus un olbaltumvielas četras kalorijas uz gramuun tās visas ir tukšas kalorijas, nepildot tās ar vitamīniem un nenodrošinot organismam nepieciešamās uzturvielas.

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Citiem vārdiem sakot? Tajā pašā laikā viņš neprasa pacientiem pilnībā atteikties no alkohola, lai zaudētu svaru. Turklāt pat pētījumi rāda, ka jums tas nav jādara, kamēr jūsu uzņemtais daudzums ir mērens, tas ir, mazāk par glāzi dienā.

Iemācieties pārvaldīt stresu "Ikreiz, kad esat stresā, jūs, iespējams, dodaties ēst," saka Dr Seltzers. Tas ir tāpēc, ka stresa hormons kortizols palielina apetīti pēc saldumiem un trekniem ēdieniem.

Tāpēc par svara zaudēšanu nevar runāt, ja nezināt, kā pārvaldīt un samazināt stresa līmeni, piemēram, meditēt, sarunāties ar mammu pēc darba vai klausīties mūziku.

III sesija. Rīcības un risinājumi. (Septembris 2021).

Vienkārši pārliecinieties, ka tas nerada stresu, aizvedot jūs pie aizņēmēja. Gulēt vēl vismaz 30 minūtes "Slikts miegs ir saistīts ar lēnāku vielmaiņu, un, jo agrāk jūs pieceļaties, jo vairāk stundu jums ir jāēd," saka Dr Seltzers. Apvienojiet treniņu ar kaut ko patīkamu. Jebkurai darbībai jums vajadzētu sagādāt prieku, piemēram, jūs varat skatīties Netflix, praktizējot uz elipses.

Plusi un mīnusi

Tas ir daudz vieglāk nekā atteikties no visa mīļotā ēdiena. Var paiet nedēļas vai mēneši, lai redzētu vingrošanas vielmaiņas efektu, un muskuļu veidošana kopumā var izraisīt svara pieaugumu. Mīlēties Tas, iespējams, ir sensacionālākā metode, neviens nešaubās, taču tas tiek uzskatīts par ne visai kardio vai sadedzina ievērojamu daudzumu kaloriju: sievietes sadedzina apmēram 3,6 minūtē.

Kā sākt vingrot, lai zaudētu svaru mājās Svara zudums bieži tiek uzskatīts par procesu, kas ietver daudz stingru diētu un. Nu, tā nav pilnīgi taisnība. Svara zaudēšana ir zinātnisks process, ko var panākt, izmantojot metodes, kas nepakļauj ķermeni pārmērīgam stresam un stresam. Mēs iepriekš aprakstījām metodes un īpašus rīkus. Sakarā ar mūsu ēšanas paradumiem, kurus mēs veidojam kopš bērnības, mūsu ķermenī ir noteikts tauku šūnu daudzums. Šīs šūnas ķermenis izmanto enerģijas vai tauku uzkrāšanai un nemainās visā pieaugušā vecumā.

Šīs šūnas tiek izmantotas tikai tad, kad ķermenim tas ir vajadzīgs, piemēram, ja jūs ciešat badu utt. Šīs šūnas izglāba dzīvības neolīta laikmetā, kad pārtika bija reti pieejama un kad cilvēkiem vajadzēja medīt, lai ēst un izdzīvot. Tagad tas nav piemērojams, un šādas radikālas metodes faktiski kaitē ķermenim. Kā sākt vingrot? Kad jūs domājat par to, kā ātri un efektīvi zaudēt svaru un pat mājās, pirmā lieta, kas jums jādomā, ir vingrinājumi.

labākie laiki lai sadedzinātu taukus

Mūsdienās, ņemot vērā mūsu aizņemto grafiku un dzīvesveidu, kuru mēs vadām, mums ir jāatvēl laiks vingrinājumiem, lai sadedzinātu tauku šūnas. Tas ir tāpēc, ka mēs tik tikko neesam aktīvi savā ikdienā, tāpēc mums ir nepieciešams papildus vingrot. Piemēram, mēs esam izvēlējušies labākos tauku dedzināšanai.